Uitzending gemist

Nieuwsberichten
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Uitzending gemist

Bericht door Anon20210626 »

als je niet anders kan idd ....... oh aan haar lag het ook echt niet en al helemaal niet aan haar ervaringen .
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
YS62
Berichten: 203
Lid geworden op: 24 mar 2013, 18:29
Gender: Vrouw
Locatie: Tussen Rotterdam en Gouda

Re: Uitzending gemist

Bericht door YS62 »

Renée schreef:Blijkbaar ben ik de enige die het niet prettig vind dat je sexleven gewoon op straat, of in een talkshow in dit geval , besproken wordt , alleen omdat je trans ben ........ of omdat je geopereerd ben .

Het is me nu de laatste twee maanden best vaak gebeurd omdat mijn leven plotseling helemaal op straat lag en eigenlijk vind ik dat niet echt normaal......
Het is aan Erlynne te danken dat het een prettig gesprek werd. en niet aan de vragenstellers
Je bent zeker niet de enigste, maar om je verhaal te kunnen vertellen zit dat deel er meestal bij mogelijk als part of the deal vrees ik een beetje afhankelijk van het soort programma.
Ik heb het overigens niet gezien is er een linkje van om eea. als nog te bekijken ?

Verder is het zo dat ons identiteit issue voor veel mensen en interessant onderwerp is om over te praten, maar zelf over de brug komen ho maar.
Het geeft aan dat menigeen niet snap hoe persoonlijk eea. is en daar best tactloos en niet integer mee omgaat.
Niet leuk geef ik toe, maar het is ook redelijk selectief zijn in wie je wat verteld ben ik bang.
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Uitzending gemist

Bericht door Emma »

YS62 schreef:Je bent zeker niet de enigste, maar om je verhaal te kunnen vertellen zit dat deel er meestal bij mogelijk als part of the deal vrees ik een beetje afhankelijk van het soort programma.
Ik heb het overigens niet gezien is er een linkje van om eea. als nog te bekijken ?

Verder is het zo dat ons identiteit issue voor veel mensen en interessant onderwerp is om over te praten, maar zelf over de brug komen ho maar.
Precies. En daarom heb ik besloten als het zo uitkomt wel op de voorgrond te stappen. Ik ga het niet opzoeken maar op een fatsoenlijke oproep reageer ik.

http://www.rtlxl.nl/#!/rtl-late-night-3 ... 6dae8b7927" target="_blank
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Lise
Berichten: 629
Lid geworden op: 23 dec 2013, 00:25
Gender: Onzeker
Locatie: Utrecht

Re: Uitzending gemist

Bericht door Lise »

indrukwekkend stukje.

maar wat zij op een gegeven moment zegt: dat op oudere leeftijd je testosteron-spiegel daalt, en je DAARDOOR steeds meer moeite zal gaan krijgen met GD te leven zonder er iets aan te doen. Is dat een algemeen geaccepteerde theorie? Ik had daar nog nooit van gehoord.
YS62
Berichten: 203
Lid geworden op: 24 mar 2013, 18:29
Gender: Vrouw
Locatie: Tussen Rotterdam en Gouda

Re: Uitzending gemist

Bericht door YS62 »

Emma schreef:
YS62 schreef:Je bent zeker niet de enigste, maar om je verhaal te kunnen vertellen zit dat deel er meestal bij mogelijk als part of the deal vrees ik een beetje afhankelijk van het soort programma.
Ik heb het overigens niet gezien is er een linkje van om eea. als nog te bekijken ?

Verder is het zo dat ons identiteit issue voor veel mensen en interessant onderwerp is om over te praten, maar zelf over de brug komen ho maar.
Precies. En daarom heb ik besloten als het zo uitkomt wel op de voorgrond te stappen. Ik ga het niet opzoeken maar op een fatsoenlijke oproep reageer ik.

http://www.rtlxl.nl/#!/rtl-late-night-3 ... 6dae8b7927" target="_blank
Emma,
Dank voor het linkje.

Kan niet anders zeggen dat het niet mijn programma is, maar ze paste perfect in het geheel gezien haar antwoorden.


Testosteron zakt mede onder invloed van het ongezonde leven.

Recent nog iets dergelijks gelezen op eea. site.
Laatst gewijzigd door YS62 op 24 okt 2014, 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Uitzending gemist

Bericht door Fay »

Lise schreef:indrukwekkend stukje.

maar wat zij op een gegeven moment zegt: dat op oudere leeftijd je testosteron-spiegel daalt, en je DAARDOOR steeds meer moeite zal gaan krijgen met GD te leven zonder er iets aan te doen. Is dat een algemeen geaccepteerde theorie? Ik had daar nog nooit van gehoord.
Zou bijna denken dat het andersom is, je testo zit je in de weg, voornamelijk, die zakt en zou je juist wat beter in je velletje moeten komen, maar wellicht mis ik iets in die boerekooltheorie

Fay
Plaats reactie