Nieuwe chat! Zie dit topic.

compressie hempjes gezocht ivm operatie as woensdag

Nieuwsberichten
anualexander
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 nov 2014, 21:09
Gender: Man

compressie hempjes gezocht ivm operatie as woensdag

Bericht door anualexander »

Hallo allemaal,
Mijn naam is anualexander en ben ftm transgender. Ik woon en werk in portugal als detache ik,ben nederlander en ben nu in nederland voor mijn hysterctomy en borst reconstructie. Ik ga dat doen vlgde week bij Dr thea van loenen in Het slotervaart ziekenhuis,waarvan ik op youtube hele goeie resultaten heb gezien. Ik heb mijn transitie gedaan bij het genderteam in lissabon, waar dr Albuquerque, sexoloog pedro freitas en dr Soares,clinisch psychologe nauw samenwerken om je goed en snel te helpen, geen wachttijden en heel aardige goed engels sprekende crew.ik ben nu opzoek naar 1 of twee compressie vestjes,hempjes,met voorsluiting,die iemand van jullie wellicht niet meer gebruikt ivm operatie already. Liefst in de buurt van leiden of amsterdam. Laat weten of je er een kunt,weggeven,lenen,verkopen enz ik heb large nodig. en ben er erg mee geholpen, Vriendelijke groet en bedankt anu alexander

anualexander
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 19 Nov 2014, 21:09
Gender: Man
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: compressie hempjes gezocht ivm operatie as woensdag

Bericht door Nathan90 »

Kan je helaas niet helpen, mijn partner is vandaag bij Van Loenen geopereerd en heeft ze de komende weke dus zelf nodig.

Je kan contact opnemen met Danae (op http://www.danae.info/" target="_blank) zij maakt naast binders op hesjes voor na de operatie, met klitteband of rits. Ze heeft haar werkplaatsje in Amsterdam dus je kan de dag voor de operatie eventueel met haar afspreken en langsgaan. Anders krijg je sowieso een compressieband van het ziekenhuis, het is misschien vervelend dat hier geen schouderbanden aan zitten, maar het is in ieder geval iets.
Gebruikersavatar
micheal-richard
Berichten: 40
Lid geworden op: 03 jul 2014, 12:49
Gender: Anders

Re: compressie hempjes gezocht ivm operatie as woensdag

Bericht door micheal-richard »

Anualexander ik heb hier een bindervestje met rits voorsluiting ,maat L van danae die mag je overnemen. Helaas woon ik aan de andere kant van nederland, omgeving arnhem. Mocht je interessen hebben hoor/lees ik het wel.
Deze bloem is zich er niet van bewust dat de tijd verstrijkt. Zij bestaat alleen in het heden, gewoon zoals ze is.
anualexander
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 nov 2014, 21:09
Gender: Man

Re: compressie hempjes gezocht ivm operatie as woensdag

Bericht door anualexander »

he, wat fijn, michael, ik ben vanaf vandaag voor 5 dagen in Delden, dat is niet zo ver van Arnhem, het zou dan op de post kunnen. Wat wil er voor hebben?. Ps wat is de kleur van het hesje?
vriendelijke groet Anu alexander

Als ik er zo niet uitkom ga ik naar danae, ook bedankt voor die tip van andere tipgever.
Gebruikersavatar
micheal-richard
Berichten: 40
Lid geworden op: 03 jul 2014, 12:49
Gender: Anders

Re: compressie hempjes gezocht ivm operatie as woensdag

Bericht door micheal-richard »

hai anualexander. ummm Delden is ongeveer een uur rijden dus het ligt eraan wat je niet ver noemt ;-). het vestje is huidskleur. de gewenst prijs oef dat vindt ik het lastigs, €25 exl verzendkosten.
groeten micheal-richard
Deze bloem is zich er niet van bewust dat de tijd verstrijkt. Zij bestaat alleen in het heden, gewoon zoals ze is.