ik wil hier nu echt weg

Nieuwsberichten
Gebruikersavatar
jacqueline
Berichten: 869
Lid geworden op: 25 mar 2012, 20:45
Gender: Trans MtF

ik wil hier nu echt weg

Bericht door jacqueline »

Je komt op facebook van alles tegen. Zo ook mensen die van een andere site filmpjes op facebook zetten. Dit keer was het een filmpje met--- helaas---- gruwelijke beelden over de ramp met MH-17. In dat filmpje waren een aantal opmerkelijke dingen te zien. En daar reageerde ik op. Als je ergens op reageert dan komt het vanzelf helaas ook bij anderen terecht...in dit geval iemand van dit forum. Deze persoon zette mij neer als iemand die erop "kickte" om maar van allerlei complotverhalen te verzinnen (alsof ik ze verzonnen heb) .... en omdat ik toch nergens verstand van had zou ik dus niet mogen reageren....vriendschap op fb beeindigd.....Maar ik weet hoe het gaat.....er word over geroddeld....en dat wil ik niet. Ik wil niet door heel dit forum met de nek worden aangekeken alleen omdat ik ergens op reageerde op fb......dan kan ik mijn fb account wel verwijderen.....Nee ik verwijder dit account liever....dan roddelen jullie maar een eind raak over me....
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: ik wil hier nu echt weg

Bericht door Anon20180501 »

Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten Jacqueline maar of je nu het forum of die bewuste persoon ontvriend,
geroddeld wordt er overal en altijd, daar ontkom je niet aan, of je nu gelijk hebt of niet... :?

Dergelijke politieke discussies openlijk voeren is hier ook niet gewenst en we proberen de discussies 'clean' te houden.
Ik snap je wel als je bepaalde mensen niet meer wil spreken hoor, maar waarom negeer je die dan niet gewoon...?

Liefs en x'jes
Daniéla
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8024
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: ik wil hier nu echt weg

Bericht door Emma »

Ik ben het niet altijd eens met wat je post Jacqueline maar het is wel leven en laten leven hoor. En je moet heel wat doen voor ik iemand met de nek aankijk :-)

Voor mij hoef je niet bang te zijn hoor :hug:
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Amy
Berichten: 714
Lid geworden op: 18 feb 2014, 20:37
Gender: Vrouw

Re: ik wil hier nu echt weg

Bericht door Amy »

Zucht, facebook...

Ik ben van mening dat je er beter aan doet je facebook account weg te doen dan de account die je hier hebt.
Gebruikersavatar
Charlotte VD
Berichten: 38
Lid geworden op: 08 nov 2014, 09:35
Gender: Transgender

Re: ik wil hier nu echt weg

Bericht door Charlotte VD »

Ik zou ook mijn fb account wegdoen.
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: ik wil hier nu echt weg

Bericht door Anon20180730 »

Je kent meer vrienden dan je denkt :P
Gebruikersavatar
micheal-richard
Berichten: 40
Lid geworden op: 03 jul 2014, 12:49
Gender: Anders

Re: ik wil hier nu echt weg

Bericht door micheal-richard »

Het tolerantie niveau op fb is erg laag en hier is het be you and free. Fb beeindigen en hier blijven is mijn inziens ook goed advies. Laat je niet leiden door angst voor roddels.
Deze bloem is zich er niet van bewust dat de tijd verstrijkt. Zij bestaat alleen in het heden, gewoon zoals ze is.
Gebruikersavatar
diederique
Berichten: 2045
Lid geworden op: 03 mei 2013, 17:27
Gender: Vrouw
Locatie: Dordrecht

Re: ik wil hier nu echt weg

Bericht door diederique »

Jacqueline, laat je toch niet gek maken. Als een forumlid jou kwaad aankijkt is toch niet een heel forum meteen "tegen" je.
Leef je gewoon je leven! Gelukkig is er ook buiten facebook en forum nog een hoop te doen.
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1268
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: ik wil hier nu echt weg

Bericht door Jeste »

Gewoon niet aan meedoen, aan die dingen als Facebook en wat er nog meer aan sociale media is. Dat maakt het leven een stuk makkelijker.
Nou goed, voor het hebben van sociale contacten is het tegenwoordig niet goed om die sociale media te negeren. Leven als een soort kluizenaar valt echter ook best wel mee. Evengoed genoeg dingen te doen, ook zonder samen met andere mensen te zijn.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Lise
Berichten: 629
Lid geworden op: 23 dec 2013, 00:25
Gender: Onzeker
Locatie: Utrecht

Re: ik wil hier nu echt weg

Bericht door Lise »

Facebook, twitter, dit forum, e-mail, de telefoon, de post, of zelfs lekker ouderwets face-to-face-contact, het is maar hoe leuk (of niet leuk) en hoe belangrijk (of niet belangrijk) je het zelf maakt.