Vertrek Jos Megens

Nieuwsberichten
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Vertrek Jos Megens

Bericht door Mr.X »

Ik ga het ook jammer vinden dat Jos gaat. Elke keer als ik op de afdeling kwam was hij er toch. En ja, hij was ontzettend chaotisch. Maar dat past bij zijn excentriekheid, denk ik dan maar. Ik vond het een aardige, lollige man die toch een beetje een lichte sfeer wist te verkrijgen op een afdeling waar mensen komen met grote problemen. Humor helpt in mijn ogen altijd.
Hij was een pionier die durfde vooruit te gaan in een tijd waar dat eigenlijk nog niet kon. En hij had een baan die eigenlijk door 2/3 mensen gedaan had moeten worden. Jammer dat de kwaliteit hierdoor achteruit ging, maar ik heb waardering voor z'n inzet.
Amy
Berichten: 714
Lid geworden op: 18 feb 2014, 20:37
Gender: Vrouw

Re: Vertrek Jos Megens

Bericht door Amy »

Aww wie gaat er nu steeds met een lach "houdoe" tegen me zeggen als ik naar huis ga? :(

Ik had hem eerlijk gezegd niet op die leeftijd geschat.
NaomiClareNL
Berichten: 657
Lid geworden op: 01 apr 2012, 01:49
Gender: Vrouw
Locatie: Rotterdam

Re: Vertrek Jos Megens

Bericht door NaomiClareNL »

Wel eens ruzie met hem gehad maar had ook gewoon zijn werkemail. Was wel zo handig in de communicatie. Ga hem nog missen denk ik. Anyway, nog vele mooie jaren maar dan wel zonder de stress van al die transen die in je nek stonden te hijgen.
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
Gebruikersavatar
ada
Berichten: 73
Lid geworden op: 25 nov 2012, 15:21
Gender: Vrouw
Locatie: hoogvliet

Re: Vertrek Jos Megens

Bericht door ada »

Ik heb alleen positieve verhalen over hem, tsja het is wel hoe iemand overkomt bij je en in zijn positie kan je niet
met iedereen naar zijn/haar zin maken. Hij was er altijd een pilaar daar en aanspreekbaar voor iedereen.
Als ik binnenkwam wist hij altijd mijn achternaam te noemen en hoe gaat het met U mevrouw.
(mevrouw wordt je genoemd als je aan de hormonen mag)
Nooit last gehad en hij belde me op in het begin wanneer ik een afspraak wilde maken voor de eerste keer.
Was eerst bij Tanja van Hengel maar moest stoppen omdat mijn vriendin borstkanker kreeg, was te zwaar voor me.
Goede man, zal hem missen persoonlijk :(
Maar wie krijgen we voor hem in de plaats want eigenlijk is hij niet te vervangen.

Denk dat na maart alles daar afstandelijke gaat worden dus echt een ziekenhuisafdeling.
Laatst gewijzigd door ada op 02 mar 2015, 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Wees je zelf en niet een ander
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8024
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Vertrek Jos Megens

Bericht door Emma »

ada schreef: (mevrouw wordt je als je aan de hormonen mag)
Precies, maar daar zit ook één van de pijnpunten... Als je al als mevrouw binnenkomt vóór het groen licht van de VU was dat toch moeizamer. En was je tegelijkertijd ergens anders ook onder behandeling dan kon je een probleem hebben.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Claire
Berichten: 1129
Lid geworden op: 05 feb 2013, 00:21
Gender: Vrouw
Locatie: Almere

Re: Vertrek Jos Megens

Bericht door Claire »

Emma schreef:
ada schreef: (mevrouw wordt je als je aan de hormonen mag)
Precies, maar daar zit ook één van de pijnpunten... Als je al als mevrouw binnenkomt vóór het groen licht van de VU was dat toch moeizamer. En was je tegelijkertijd ergens anders ook onder behandeling dan kon je een probleem hebben.
Die ervaring heb ik dan weer niet altijd mevrouw geweest daar.
Gek is dat toch die verschillen.
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

:hug: :hug2:
Silvia
Berichten: 584
Lid geworden op: 01 sep 2013, 14:16
Gender: Vrouw
Locatie: Zoetermeer

Re: Vertrek Jos Megens

Bericht door Silvia »

ja bij dag 1 zeiden ze altijd mevrouw tegen me .

en jos ga ik ook best wel missen , hij was altijd zo vriendelijk tegen me :(

hoop dat er een leuke iemand in zijn plaats kom ! * Pray *
Everyone is Perfect in their Own Way


Afbeelding
MarloesIsWeg
Berichten: 102
Lid geworden op: 20 sep 2012, 13:02
Gender: Vrouw

Re: Vertrek Jos Megens

Bericht door MarloesIsWeg »

Sluit ik me ook bij aan, verschillen... Jos noemde mij mevrouw, en deed er niet moeilijk over dat ik ook op de wachtlijst stond van het umcg. Ik grapte er nog over "wie het eerst komt krijgt de bisness"... Ook noemde hij me netjes mevrouw, en hij deed ook al niet moeilijk over mijn illegale hormoongebruik. Terwijl ik over deze dingen wel moeilijkheden verwachtte, omdat ik ook andere verhalen ken. Ook al vond ik het contact dan heel prettig, het was eigenlijk heel onprofessioneel. Maar maak je geen zorgen, mijn gynaecoloog zit hier ook gewoon in een 'koud' ziekenhuis, en daar is het ook altijd heel gezellig tussen de dames van de afspraken en administratie. Maar toegegeven, Jos was wel een persoonlijkheid apart.
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: Vertrek Jos Megens

Bericht door Anon20180730 »

Vond Jos wel persoonlijk en hij stond altijd voor me klaar. Nooit klagen gehad. Stel je voor.. dat er zo'n koude bitch zit.. bay
Maar ja.. uiteindelijk gaat 't erom dat je professioneel geholpen wordt. Na bijna 40 jaar zal er wel iets veranderen. Verandering is veelal goed, maar zeker niet altijd :roll:
Jos; bij deze hartelijk dank voor al je fijne support :wship:
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: Vertrek Jos Megens

Bericht door Raisa »

ada schreef:(mevrouw wordt je genoemd als je aan de hormonen mag)
Daar heb ik dan bij Jos of iemand anders van het genderteam geen problemen mee gehad, al van de eerste binnenkomst was het altijd 'mevrouw'.
Laatst gewijzigd door Raisa op 02 mar 2015, 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.