wat luister je nu

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Sabrina
Berichten: 293
Lid geworden op: 27 jun 2013, 22:38
Gender: Trans MtF
Locatie: Rotterdam

Re: wat luister je nu

Bericht door Sabrina »

ElkeBxl schreef:
Afbeelding
vhBxl
Berichten: 61
Lid geworden op: 30 dec 2013, 11:43
Gender: Trans MtF

Re: wat luister je nu

Bericht door vhBxl »

Sabrina schreef:
I loll'ed :p
alida
Berichten: 188
Lid geworden op: 31 mar 2014, 21:27
Gender: Vrouw

Re: wat luister je nu

Bericht door alida »

Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: wat luister je nu

Bericht door Anon20180730 »

Venus
Berichten: 188
Lid geworden op: 28 mei 2013, 11:56
Gender: Androgyne

Re: wat luister je nu

Bericht door Venus »

alida schreef:
Is dit een John Peel versie? Wel leuk om weer eens een Joy Division lied te zien hier.
alida
Berichten: 188
Lid geworden op: 31 mar 2014, 21:27
Gender: Vrouw

Re: wat luister je nu

Bericht door alida »

Venus schreef:
alida schreef:
Is dit een John Peel versie? Wel leuk om weer eens een Joy Division lied te zien hier.
:)

Deze versie komt van een demosessie in de Eden Studios in Londen. Hij is net iets warmer en groezeliger dan de Peel-versie, maar die is ook mooi:

Marina
Berichten: 52
Lid geworden op: 09 nov 2013, 15:10
Gender: Onzeker

Re: wat luister je nu

Bericht door Marina »

Venus
Berichten: 188
Lid geworden op: 28 mei 2013, 11:56
Gender: Androgyne

Re: wat luister je nu

Bericht door Venus »

alida schreef:
Venus schreef:
alida schreef:
Is dit een John Peel versie? Wel leuk om weer eens een Joy Division lied te zien hier.
:)

Deze versie komt van een demosessie in de Eden Studios in Londen. Hij is net iets warmer en groezeliger dan de Peel-versie, maar die is ook mooi:

Inderdaad, Alida. Heel mooi! Hebben we hier ook te maken met een echte Joy Division fan? De afbeelding op deze plaat is gemaakt door Anton Corbijn, en heb het al ruim 20 jaar als poster in mijn woonkamer hangen. :)
alida
Berichten: 188
Lid geworden op: 31 mar 2014, 21:27
Gender: Vrouw

Re: wat luister je nu

Bericht door alida »

*snip*
Venus schreef:
alida schreef: Deze versie komt van een demosessie in de Eden Studios in Londen. Hij is net iets warmer en groezeliger dan de Peel-versie, maar die is ook mooi:

Inderdaad, Alida. Heel mooi! Hebben we hier ook te maken met een echte Joy Division fan? De afbeelding op deze plaat is gemaakt door Anton Corbijn, en heb het al ruim 20 jaar als poster in mijn woonkamer hangen. :)
Mooie foto inderdaad! Je hebt Control van Corbijn natuurlijk ook gezien?

Ik heb zo af en toe wel weer eens een Joy Division fase; het blijft een bijzondere wereld om je even in onder te dompelen. :)
Venus
Berichten: 188
Lid geworden op: 28 mei 2013, 11:56
Gender: Androgyne

Re: wat luister je nu

Bericht door Venus »

alida schreef:Mooie foto inderdaad! Je hebt Control van Corbijn natuurlijk ook gezien?

Ik heb zo af en toe wel weer eens een Joy Division fase; het blijft een bijzondere wereld om je even in onder te dompelen. :)
Uiteraard heb ik 'Control' gezien. Alsook 'Twenty four hour party people', en en en.... heel veel. Zelfs het grafsteen en het huis waar ie tot op laatst heeft gewoond.
Zit eigenlijk ook nog steeds in de post punk/new wave scene. Met regelmaat een bezoek aan een (Duitse) gothic party.
Plaats reactie