Nieuwe chat! Zie dit topic.

Avondje gezelligheid

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Gebruikersavatar
ElineEl
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 sep 2014, 23:14
Gender: Transgender

Avondje gezelligheid

Bericht door ElineEl »

Hoi allemaal!

Ik zit nog niet zo lang op dit forum, maar heb me vooral ingeschreven om gelijkgestemden te ontmoeten en beter te leren kennen. Daarom lijkt het me leuk om eens een bijeenkomst te organiseren :). Bij mij thuis (in Zevenaar, vlakbij Arnhem) kan ik wel wat mensen ontvangen voor een gezellige avond. Gewoon om lekker te kletsen en ervaringen te delen onder het genot van een hapje en drankje. Als je wilt dan kun je je in alle rust omkleden en opmaken. Ik weet niet of er behoefte en/of animo is maar ik zou het in elk geval erg leuk vinden :)!

Lijkt het je leuk stuur dan even een PB!

XXX,

Eline
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Avondje gezelligheid

Bericht door Emma »

Echt als bijeenkomst gaat me niet lukken maar mijn jongste dochter woont bij haar moeder in Babberich en die breng ik elke twee weken thuis op zondag om 6 uur. Wil best een keer niet meteen naar huis rijden :-)

Dit weekend is ze er niet en volgende week heb ik zeker weten geen tijd, maar over 3, 5 of 7 weken zou het toch moeten kunnen lukken.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Lady
Berichten: 48
Lid geworden op: 25 aug 2014, 17:37
Gender: Vrouw
Locatie: Den haag

Re: Avondje gezelligheid

Bericht door Lady »

ElineEl schreef:Hoi allemaal!

Ik zit nog niet zo lang op dit forum, maar heb me vooral ingeschreven om gelijkgestemden te ontmoeten en beter te leren kennen. Daarom lijkt het me leuk om eens een bijeenkomst te organiseren :). Bij mij thuis (in Zevenaar, vlakbij Arnhem) kan ik wel wat mensen ontvangen voor een gezellige avond. Gewoon om lekker te kletsen en ervaringen te delen onder het genot van een hapje en drankje. Als je wilt dan kun je je in alle rust omkleden en opmaken. Ik weet niet of er behoefte en/of animo is maar ik zou het in elk geval erg leuk vinden :)!

Lijkt het je leuk stuur dan even een PB!

XXX,

Eline
Je hebt een pb. Liefs Lady
Droom niet over het leven maar leef je droom