Voorlichtingsbijeenkomst VU 30 september

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
athena1978
Berichten: 156
Lid geworden op: 01 feb 2014, 13:31
Gender: Vrouw

Re: Voorlichtingsbijeenkomst VU 30 september

Bericht door athena1978 »

Samantha schreef:Het was een hele leuke en vooral interessante bijeenskomst.

Enige wat mij opviel is dat sommigen helaas niet weten zich te kleden, naast mij spraken 2 "dames" met elkaar en die ene wilt niet opvallen in het openbaar, ze droeg echter wel een korte rok en hakken en terwijl ze zeker 2 meter of hoger erdoor was, dan ook een flink gevulde beha.

Dus het was informatief en leuk maar sommige transen zorgen met hun kledingstijl wel ervoor dat iedereen straks alle transen zo ziet.
Laat mensen in hun waarde..Kleding is een smaak wie ben jij om te zeggen dat ze zich niet weten te kleden.. Hoezo "dames" zou jij het fijn vinden als er zo over jouw word gepraat "dame"
En hoe andere mensen alle transen zien dat is hun eigen bekrompen/onwetendheid. En jouw reactie vind ik ook nogal bekrompen terwijl je beter zou moeten weten. De meerderheid gaat gewoon op in de maatschappij en daar merkt niemand niets van.
Gebruikersavatar
Lara25
Berichten: 76
Lid geworden op: 28 sep 2014, 21:27
Gender: Vrouw

Re: Voorlichtingsbijeenkomst VU 30 september

Bericht door Lara25 »

Ik zelf vond het ook erg interessant. Het was fijn zo een grote opkomst gezien te hebben. het enige wat ik niet vond kunnen was die opmerking van die vrouw uit het midden oosten.. Degene die er geweest waren weten vast wat ik bedoel :? Verder vond ik het erg informatief en vooral degene die mensen hadden meegenomen om het beter te begrijpen. Ik zelf was alleen, maar neem volgende keer wel mensen mee hihi
Gebruikersavatar
Ronny
Berichten: 31
Lid geworden op: 26 dec 2013, 10:13
Gender: Trans MtF

Re: Voorlichtingsbijeenkomst VU 30 september

Bericht door Ronny »

Ik weet wat jij bedoelt Lara, zat aan de andere kant van de zaal dus kon haar niet zo goed verstaan maar wat ik er van verstond, tja wat moet ik er van zeggen. Ik haalde mijn shouders maar op.
Gebruikersavatar
Paula050
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 jan 2014, 00:39
Gender: Vrouw

Re: Voorlichtingsbijeenkomst VU 30 september

Bericht door Paula050 »

Toen ik de brief bekeek had ik niet gelijk het idee daar heen te moeten gaan (los van het feit dat ik uit Groningen moet komen), maar wellicht toch een idee voor een volgende keer idd, zeker met het oog op vrienden/famile.

ps: ik word nu wel nieuwsgierig naar die opmerking van die ene vrouw...
Klinisch bewezen effectief
Amy
Berichten: 714
Lid geworden op: 18 feb 2014, 20:37
Gender: Vrouw

Re: Voorlichtingsbijeenkomst VU 30 september

Bericht door Amy »

Lara25 schreef:Ik zelf vond het ook erg interessant. Het was fijn zo een grote opkomst gezien te hebben. het enige wat ik niet vond kunnen was die opmerking van die vrouw uit het midden oosten.. Degene die er geweest waren weten vast wat ik bedoel :? Verder vond ik het erg informatief en vooral degene die mensen hadden meegenomen om het beter te begrijpen. Ik zelf was alleen, maar neem volgende keer wel mensen mee hihi
Het was inderdaad vrij druk, ik had zelf ook niet zo'n grote zaal verwacht.

De opmerking van die vrouw uit het midden oosten vond ik ook vreemd, als je daar door je eigen beslissen hormonen gebruikt hebt zul je hier zeker zonder diagnose aan het traject mogen beginnen? Rare logica van haar.

Verder was de informatie niet nieuw voor mij op wat dingen over de vrouw naar man transitie na omdat ik daar nooit zelf dingen over opgezocht heb maar ik ging ook niet voor mezelf, het was voor mijn ouders en een vriend en voor hen was het wel allemaal nieuw en erg informatief.
Gebruikersavatar
Mayke
Berichten: 61
Lid geworden op: 30 jul 2014, 11:52
Gender: Vrouw

Re: Voorlichtingsbijeenkomst VU 30 september

Bericht door Mayke »

Het was een fijne avond om bij te zijn.
ik heb mijn ogen uitgekeken hoeveel mensen erop af waren gekomen.
zelf zit ik ook nog in de Diagnostische fase.
leef geeft liefde voor al wat leeft
Robyn
Berichten: 539
Lid geworden op: 21 feb 2014, 22:26
Gender: Trans MtF

Re: Voorlichtingsbijeenkomst VU 30 september

Bericht door Robyn »

Wat stom dat ik deze topic nu pas zie, ik ben ook geweest maar ik heb verder niemand herkend. :(
Groetjes,
Robyn