Trans Cafe, Gemeente Leiden, Zaterdag 1 Juni.

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Trans Cafe, Gemeente Leiden, Zaterdag 1 Juni.

Bericht door Barbarella »

http://www.cocleiden.nl/nieuws/1-juni-transcafe" target="_blank

Hoi kreeg deze via Fb Binnen weet nog niet of ik zelf ga. Vragen moet je niet aan mij stellen want ik ga er niet over.

Levendula
Na mij de zondvloed!
Gebruikersavatar
TanteJuut
Berichten: 206
Lid geworden op: 13 jan 2013, 11:01
Gender: Trans MtF

Re: Trans Cafe, Gemeente Leiden, Zaterdag 1 Juni.

Bericht door TanteJuut »

Het Transcafe is iedere 1e zaterdag van de maand. Aanstaande zaterdag 1 juni is er wederom een Transcafe in de bovenbar van COC Leiden. Deze keer een bijzondere editie volgens Oud-Hollandse formule. Wij zorgen voor bordspelletjes en een hapje zoals bv. blokjes kaas & worst en poffertjes! Iedereen is welkom om er een gezellige avond van te maken. De bovenbar is tussen 20.00 uur en 01.00 uur uitsluitend geopend voor alle transgenders. Onder transgenders verstaan we iedereen die zich niet binnen de binaire genderverdeling thuisvoelt. Dus van transseksueel tot travestiet, van genderloos tot androgyn: welkom! Voel je je hierin thuis of ben je nog zoekende, kom gerust eens langs om in deze veilige omgeving even helemaal jezelf te kunnen zijn of te ontdekken. Drink een kopje koffie of een biertje en praat met anderen over je ervaringen en wat je bezighoudt in een ontspannen, ongedwongen setting. Er is trouwens een prima parkeergelegenheid tegenover het COC in Leiden, met gratis parkeren vanaf 21.00. Langegracht 65, 2312 NW Leiden
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`
Gebruikersavatar
TanteJuut
Berichten: 206
Lid geworden op: 13 jan 2013, 11:01
Gender: Trans MtF

Re: Trans Cafe, Gemeente Leiden, Zaterdag 1 Juni.

Bericht door TanteJuut »

Ter Herinnering: morgen is het weer zover! Allemaal komen!
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`