Stellen waarvan 1 vd partners transgender is gezocht!

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Viviennejournalist
Gast

Stellen waarvan 1 vd partners transgender is gezocht!

Bericht door Viviennejournalist »

Hallo iedereen,

Ik ben journalist voor diverse bladen en schrijf voornamelijk human interest verhalen. Voor een mooie, integere en positieve fotoreportage (geen sensatieverhaal!) zoek ik leuke jonge stellen (plm 20-40) waarvan een van de partners transgender is. Het interview mag voor publicatie uiteraard eerst helemaal doorgelezen en goedgekeurd worden. Wil je meedoen of heb je nog wat vragen? Mail me dan op [email protected] of via mijn site http://www.viviennegroenewoud.nl" target="_blank

Alvast veel dank!

Vivienne
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Stellen waarvan 1 vd partners transgender is gezocht!

Bericht door Emma »

Heb je ze weer, de leuke jonge stellen... Wat doet leeftijd er nou toe? Als je dan zegt geen sensatieverhaal te willen, dan is leeftijd toch volslagen onbelangrijk?
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Stellen waarvan 1 vd partners transgender is gezocht!

Bericht door Veronica »

Emma schreef:Heb je ze weer, de leuke jonge stellen... Wat doet leeftijd er nou toe? Als je dan zegt geen sensatieverhaal te willen, dan is leeftijd toch volslagen onbelangrijk?
Hoewel ik met 23 jaar wel in de doelgroep val ben ik wel met je eens, zo vind ik dat artikelen of programma's (zoals hij is een zij) zich te veel op jongeren focussen, spreid het uit en laat zien hoe het als jongere maar ook oudere trans is om te leven, vooral hoe het is voor een oudere trans om pas bij het begin van een transitie te staan, zo geef je pas een volledig beeld.

Wel een leuk initiatief, maar ik ben het volledig met Emma eens.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Lise
Berichten: 629
Lid geworden op: 23 dec 2013, 00:25
Gender: Onzeker
Locatie: Utrecht

Re: Stellen waarvan 1 vd partners transgender is gezocht!

Bericht door Lise »

Emma schreef:Wat doet leeftijd er nou toe?
Als je een artikel schrijft voor een tijdschrift met een bepaalde doelgroep kan ik me er wel iets bij voorstellen dat je zoekt naar iemand die min of meer binnen die doelgroep valt.
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Stellen waarvan 1 vd partners transgender is gezocht!

Bericht door Emma »

Daar zit ook wat in hoor. Maar ik heb mijn bedenkingen tegen de 'aaibaarheid' die verondersteld wordt de laatste tijd. Maar ik moet eens goed nadenken hoe ik het echt wil formuleren, zoals ik het nu zeg staat er niet wat ik precies bedoel.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
monique_47
Berichten: 14
Lid geworden op: 29 dec 2014, 11:22
Gender: Vrouw

Re: Stellen waarvan 1 vd partners transgender is gezocht!

Bericht door monique_47 »

ik ben alleen .
heb vorige week een interview en fotoshoot gehad ,de interviewster was niet op zoek naar leeftijd of sensatie .ze wilde het verhaal achter de transgender weten en heeft veel respect getoond ,
tijdens het interview hebben we gelachen maar ook gehuild ,ik heb het verteld zoals het is en waar ik in de harde wereld van het chauffeursleven tegen aan loop.
we hebben 3 uur gezeten ,deze week krijg ik haar vrhaal te zien en kan ik kijken of het goed is.
ik heb het interview gegeven met achterliggende gedachte dat er mischien meer chauffeurs,chauffeuse ook transgender zijn .en dat het bespreekbaar wordt gemaakt voor een ieder.
het chauffeursleven is een harde mannenwereld ,maar ik merk dat er wel met respect mee omgegaan wordt zeker bij mij collega,s.
ik sta voor wat ik ben en daar kom ik nu voor uit .
Yentl
Berichten: 277
Lid geworden op: 05 jun 2015, 14:52
Gender: Trans MtF

Re: Stellen waarvan 1 vd partners transgender is gezocht!

Bericht door Yentl »

Harde chauffeurs wereld me... euh... daar waar de zon niet schijnt...

Ze willen je doen geloven dat je in hun 'harde' wereld zit. De meeste complimentjes en belangstelling komt uit... ja juist... de tlansploft wereld.

Misschien komt dat ook omdat er bij de JGT iemand rijdt op een Renault Magnum voorloper, die transgender is. Ik weet niet of zij hier op het forum komt.

Deze post is niet bedoeld om haar te beschadigen, of in verkeerd daglicht te stellen.
Sweet kiss of goodbey
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Stellen waarvan 1 vd partners transgender is gezocht!

Bericht door Emma »

Voorlopig heb je er nog niets over gezegd. Maar JGT is ook regio Rotterdam, dus het zou best kunnen zijn dat ik haar ken.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Yentl
Berichten: 277
Lid geworden op: 05 jun 2015, 14:52
Gender: Trans MtF

Re: Stellen waarvan 1 vd partners transgender is gezocht!

Bericht door Yentl »

Ik heb haar 1 keer gezien, maar niet in de gelegenheid een babbel te maken. Zou ik wel willen overigens...
Sweet kiss of goodbey
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Stellen waarvan 1 vd partners transgender is gezocht!

Bericht door Emma »

Ga ook verder niet gokken, ik ken meer transvrouwen die chauffeur zijn. Ik hou het trouwens gewoon op chauffeur, de meeste beroepen zijn genderneutraal, ik zie niet waarom we onszelf moeten tergen door op sommige vlakken opeens onderscheid te gaan maken.

Of, zoals ik de chauffeur van een touringcar een half jaartje geleden hoorde zeggen door de intercom: "Noem mij maar gewoon Ria, of als je dat niet over je lippen kan krijgen, chauffeur. Als je chauffeuse zegt luister ik echt niet!"
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Plaats reactie