Nieuwe chat! Zie dit topic.

Eindelijk groen licht!

Pas ik nou in een hokje of niet?
Gebruikersavatar
Marieke
Berichten: 293
Lid geworden op: 01 feb 2014, 20:44
Gender: Trans MtF

Re: Eindelijk groen licht!

Bericht door Marieke »

Gefeliciteerd Caitlyn! :)

als we het toch over plaatsnamen hebben, ik ben een (in de buurt van) Zwollenaar/Zwollenaarste/Zwolse/of whatever, dus het is in deze omgeving wel lekker druk merk ik :)
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 163
Lid geworden op: 02 jul 2014, 08:43
Gender: Trans MtF
Locatie: Regio Gent/Belgie

Re: Eindelijk groen licht!

Bericht door Daphne »

Gefeliciteerd met het groen licht :D
Be who you truly are it will set you free.
Afbeelding
Ilse
Berichten: 761
Lid geworden op: 24 apr 2013, 23:36
Gender: Trans MtF

Re: Eindelijk groen licht!

Bericht door Ilse »

Marieke schreef:Gefeliciteerd Caitlyn! :)

als we het toch over plaatsnamen hebben, ik ben een (in de buurt van) Zwollenaar/Zwollenaarste/Zwolse/of whatever, dus het is in deze omgeving wel lekker druk merk ik :)
Een Blauwvinger dus ;)
Groetjes,
Ilse
Gebruikersavatar
Marieke
Berichten: 293
Lid geworden op: 01 feb 2014, 20:44
Gender: Trans MtF

Re: Eindelijk groen licht!

Bericht door Marieke »

Karyn schreef:
Marieke schreef:Gefeliciteerd Caitlyn! :)

als we het toch over plaatsnamen hebben, ik ben een (in de buurt van) Zwollenaar/Zwollenaarste/Zwolse/of whatever, dus het is in deze omgeving wel lekker druk merk ik :)
Een Blauwvinger dus ;)
stomme kamperpoort :P
Ilse
Berichten: 761
Lid geworden op: 24 apr 2013, 23:36
Gender: Trans MtF

Re: Eindelijk groen licht!

Bericht door Ilse »

Marieke schreef: stomme kamperpoort :P
Kamperpoort? Die ken ik niet, wel kamper ui ;)

Hoe is het trouwens wonen als T in zwolle?
Groetjes,
Ilse
Gebruikersavatar
Marieke
Berichten: 293
Lid geworden op: 01 feb 2014, 20:44
Gender: Trans MtF

Re: Eindelijk groen licht!

Bericht door Marieke »

Karyn schreef:
Marieke schreef: stomme kamperpoort :P
Kamperpoort? Die ken ik niet, wel kamper ui ;)

Hoe is het trouwens wonen als T in zwolle?
ken je dat niet? dat is waar het woord blauwvinger volgens mij vandaan komt, de Kampenaren hadden de poort van de Zwollenaren gekocht, maar ze waren (ik weet niet meer waarom) ergens boos over naar de Zwollenaren toe, en om ze terug te pakken zeg maar, betaalden ze de poort in centen, waardoor de Zwollenaren dagen lang bezig waren om het geld te tellen, tot aan blauwe vingers toe, zo had ik het begrepen dat daar blauwvinger vandaan kwam, maar ik kan het mis hebben :)

en hoe het is als T in Zwolle, ik heb geen idee, ben immers nog lang niet zeker over wat ik precies ben en nog zo in de kast als ik weet niet wat, sorry ;)
Ilse
Berichten: 761
Lid geworden op: 24 apr 2013, 23:36
Gender: Trans MtF

Re: Eindelijk groen licht!

Bericht door Ilse »

we dwalen eigenlijk helemaal af van het onderwerp, sorry.

maar inderdaad marieke nu je het zegt, dat verhaal komt mij wel wat bekend voor, maar had nooit de link gelegd naar een poort.

Hoop dat je door middel van dit forum er een beetje achterkomt wat jij wel of niet bent. dus misschien wat herkenning of juist geen herkenning toch.
Waar twijfel je dan voornamelijk over of wat zijn dingen die jou niet duidelijk zijn?
Groetjes,
Ilse
Gebruikersavatar
Marieke
Berichten: 293
Lid geworden op: 01 feb 2014, 20:44
Gender: Trans MtF

Re: Eindelijk groen licht!

Bericht door Marieke »

Karyn schreef:we dwalen eigenlijk helemaal af van het onderwerp, sorry.

maar inderdaad marieke nu je het zegt, dat verhaal komt mij wel wat bekend voor, maar had nooit de link gelegd naar een poort.

Hoop dat je door middel van dit forum er een beetje achterkomt wat jij wel of niet bent. dus misschien wat herkenning of juist geen herkenning toch.
Waar twijfel je dan voornamelijk over of wat zijn dingen die jou niet duidelijk zijn?
ik heb vooral dat ik me helemaal niet thuis voel in het jongenszijn, vooral lichamelijk vind ik het vreselijk, maar ik kan de stap naar het meidenzijn niet maken, althans, ik voel me wel meer vrouwelijk dan mannelijk, maar ik heb niet de drang om meidenkleren aan te doen of me als meid te presenteren, nog maar niet eens gesproken over of ik me wel thuis zal voelen in een meidenlichaam, ik vind dat heel moeilijk inschatten, maar goed, ik heb nog steeds geen fatsoenlijke meidenkleding gekocht (ik had eerder kleding gekocht maar dat pastte voor geen meter), dus ik moet daar eens wat meer mee experimenteren, de psych zit mij op dat gebied daar nu ook wat te pushen, en ik wil niet de psych teleurstellen, dus ik moet het maar gewoon eens doen, maar goed, het blijft voor mij erg lastig, ik kan zo echt niet verder, en voor mij zit er niks anders op dan in transitie gaan (als dat ooit mag), maar of dat goed gaat aflopen, ik weet het niet, maar als jongen doorgaan is sowieso geen optie :(

maar goed, we dwalen inderdaad wat af, sorry Caitlyn ;)
Ilse
Berichten: 761
Lid geworden op: 24 apr 2013, 23:36
Gender: Trans MtF

Re: Eindelijk groen licht!

Bericht door Ilse »

Hoi Marieke, ik ben even verder gegaan met een antwoord te geven in jou eigen topic, (jou dagboek) om hier niet te ver af te dwalen in het verhaal van Caitlyn.
http://www.t-nederland.nl/forum/viewtop ... =10#p67374

groetjes,
Karyn
Groetjes,
Ilse
Gebruikersavatar
Marieke
Berichten: 293
Lid geworden op: 01 feb 2014, 20:44
Gender: Trans MtF

Re: Eindelijk groen licht!

Bericht door Marieke »

Karyn schreef:Hoi Marieke, ik ben even verder gegaan met een antwoord te geven in jou eigen topic, (jou dagboek) om hier niet te ver af te dwalen in het verhaal van Caitlyn.
http://www.t-nederland.nl/forum/viewtop ... =10#p67374

groetjes,
Karyn
is prima, sorry voor de afdwaling Caitlyn :)