Opweg

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
alida
Berichten: 188
Lid geworden op: 31 mar 2014, 21:27
Gender: Vrouw

Re: Opweg

Bericht door alida »

Wauw, gefeliciteerd Jannet! Hopelijk ben je gauw uit de lappenmand.
Gebruikersavatar
Claire
Berichten: 1129
Lid geworden op: 05 feb 2013, 00:21
Gender: Vrouw
Locatie: Almere

Re: Opweg

Bericht door Claire »

Gefeliciteerd Jannet voorspoedig herstel gewenst
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

:hug: :hug2:
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Opweg

Bericht door Jannet V »

Ben gisteren, donderdag al ontslagen. Nadat het verband was verwijderd stond iedereen tevreden te lachen en ik lag zeer tevreden en dolgelukkig te huilen van blijdschap. Dus ik heb de heerlijke lappenmand van het UMCG al verwisseld voor de nog veel fijnere lappenmand thuis. De operatie en het herstel tot zover valt me reuze mee want ik had eigenlijk verwacht komende dinsdag naar huis te mogen. Moet er wel bij vertellen dat ik geen diepte in de vaginaplastiek heb, dit op eigen verzoek en het kwam ook wel heel mooi uit in verband met mijn lichamelijke conditie.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Opweg

Bericht door Barbarella »

Fijn Jannet. :)

Barbarella
Na mij de zondvloed!
YS62
Berichten: 203
Lid geworden op: 24 mar 2013, 18:29
Gender: Vrouw
Locatie: Tussen Rotterdam en Gouda

Re: Opweg

Bericht door YS62 »

[quote="Jannet V". Moet er wel bij vertellen dat ik geen diepte in de vaginaplastiek heb, dit op eigen verzoek en het kwam ook wel heel mooi uit in verband met mijn lichamelijke conditie.[/quote]


Als het uitkomt ivm. je herstel zou je dan eens willen uitleggen wat de reden is van het geen diepte hebben


Verder natuurlijk een voorspoedig herstel gewenst en van harte gefeliciteerd.
Gebruikersavatar
J1nny
Berichten: 720
Lid geworden op: 04 nov 2012, 14:43
Gender: Vrouw

Re: Opweg

Bericht door J1nny »

Wat ze al verteld?
De lichamelijke conditie....
De operatie wordt dan een stuk zwaarder dan bij de brievenbusoplossing.
En ook het herstel, en als je lichamelijke conditie al niet je van het is als bij Jannet, lig je zomaar 3 tot 4 maanden of langer in de lappenmand met een slecht genezende doos.
YS62
Berichten: 203
Lid geworden op: 24 mar 2013, 18:29
Gender: Vrouw
Locatie: Tussen Rotterdam en Gouda

Re: Opweg

Bericht door YS62 »

Jinny schreef:Wat ze al verteld?
De lichamelijke conditie....
De operatie wordt dan een stuk zwaarder dan bij de brievenbusoplossing.
En ook het herstel, en als je lichamelijke conditie al niet je van het is als bij Jannet, lig je zomaar 3 tot 4 maanden of langer in de lappenmand met een slecht genezende doos.

Aha, duidelijk.
Ik wist overigens niet dat ze ook deze oplossing toepassen danwel goedkeuring hebben van de verzekeraars.
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: Opweg

Bericht door Raisa »

YS62 schreef:Ik wist overigens niet dat ze ook deze oplossing toepassen danwel goedkeuring hebben van de verzekeraars.
Voor een SRS heb je (tegenwoordig?) de optie om in geval van materiaal tekort te kiezen voor een minder esthetische vagina met diepte, of een esthetische vagina zonder diepte. Mocht de gezondheid een beperkende factor zijn dan kan ook voor de laatste optie gegaan worden of voor een orchi.
YS62
Berichten: 203
Lid geworden op: 24 mar 2013, 18:29
Gender: Vrouw
Locatie: Tussen Rotterdam en Gouda

Re: Opweg

Bericht door YS62 »

Raisa schreef:
YS62 schreef:Ik wist overigens niet dat ze ook deze oplossing toepassen danwel goedkeuring hebben van de verzekeraars.
Voor een SRS heb je (tegenwoordig?) de optie om in geval van materiaal tekort te kiezen voor een minder esthetische vagina met diepte, of een esthetische vagina zonder diepte. Mocht de gezondheid een beperkende factor zijn dan kan ook voor de laatste optie gegaan worden of voor een orchi.
Duidelijke uitleg waarvoor mijn dank.
Gebruikersavatar
J1nny
Berichten: 720
Lid geworden op: 04 nov 2012, 14:43
Gender: Vrouw

Re: Opweg

Bericht door J1nny »

Er worden grofweg 3 oplossingen gebruikt,
1] de penis wordt gebruikt voor de voering vd vagina (en of dat de Thaise methode is of de NL doet er even niet toe)
Bij gebrek aan penismateriaal (te klein) wordt gekozen tussen twee vervolgoplossingen,
2], de brievenbusoplossing, een voor het zicht aanwezige vagina zonder penetratiefunctie,
3], er wordt een stukje darm gebruikt als vaginawand.
De laatste heeft als voordeel dat het zaakje zelfsmerend is, en je hoeft niet te dilateren.

In zwaarte vd operaties heb je als lichtste 2], daarna 1] en als zwaarste operatie 3]

Jannet, sorry dat ik heel even een stukje van je topic heb gekaapt.