Ik ben eindelijk een chick!

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Chieftac
Berichten: 100
Lid geworden op: 16 nov 2012, 00:30
Gender: Man

Ik ben eindelijk een chick!

Bericht door Chieftac »

Vandaag weer een binnenpretje mee gemaakt :)

Sinds mijn coming-out als crossdresser ben ik al wat aan het experimenteren geweest met het volledig kleden als vrouw, en om zo ook eindelijk eens naar buiten durven te stappen. Echter verander ik me nu eigenlijk vaak alleen maar s'avonds of zelfs pas in de nacht volledig om tot vrouw. Ik doe dit omdat het op dat tijd stip donkerder is en omdat ik me toch nog wel een klein beetje verlegen en raar voel om zo gezien te worden (ook al wend het natuurlijk wel). Vaak doe ik dit dan ook alleen om dan even de vuilnis in de container te gooien of een klein ommetje te maken, en omdat ik deze vrouwelijke kant van mij zelf ook niet meer alleen binnen wil verbergen.

Vandaag was het dus ook weer z'n dagje waarop ik weer als vrouw de vuilnis ging wegbrengen. Dit keer stonden er alleen twee jongens van rond mijn eigen leeftijd (misschien wat ouder) op de route van mijn huis naar de container. Ik hoorde toen 1 van de twee jongens tegen de ander zeggen: "leuke chick". Ik gaf hier zelf geen reactie op terug, maar vond het natuurlijk wel fijn om na al die tijd dat ik met deze gevoelens heb rondgelopen eindelijk eens een keertje als vrouw aangezien te worden. Dit geeft mij natuurlijk ook wel meer zelf vertrouwen om toch ooit die stap te durven maken en me nog meer als vrouw te presenteren tegen over de buitenwereld.
"Je mag zijn zoals je bent."