verliefdheid en meer

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Matthew
Berichten: 73
Lid geworden op: 23 apr 2014, 20:46
Gender: Transgender

verliefdheid en meer

Bericht door Matthew »

Hey peepz ;) ,
Ik heb nog nooit echt een goede relatie gehad ofzo, zit vaak met afstand en wordt het niet echt..
Heeft iemand nog tips en tricks ? :p
Want zou graag een goede relatie willen, iemand die ik lief kan hebben enz

Greetz matt :p
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: verliefdheid en meer

Bericht door Anon20210626 »

vraag het aan mona ......

(ik word oud)

maar ik zou zeggen , ga er op uit

Ik denk dat heel veel mensen het ideale recept willen hebben van een goede stabiele relatie.....
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Stan96
Berichten: 28
Lid geworden op: 01 sep 2013, 21:22
Gender: Trans FtM

Re: verliefdheid en meer

Bericht door Stan96 »

Hey Matthew,

Ik ben van mening liefde gewoon op gegeven moment op je afkomt (oh oh wat cliché Stan!)
maar als je echt opzoek bent kun je je eventueel aanmelden op datingsites. Althans dat lijkt mij de meest voor de hand liggende optie.

Groetjes en veel succes,

Stan
Afbeelding Afbeelding
doll89
Berichten: 148
Lid geworden op: 30 jul 2014, 14:39
Gender: Vrouw

Re: verliefdheid en meer

Bericht door doll89 »

jaa ik zou via dating sites/apps een band opbouwen een beetje en dan met iemand met wie het klikt kun je afspreken. je kunt ook zoeken op regio zodat het niet te ver uit de buurt is!
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8024
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: verliefdheid en meer

Bericht door Emma »

Ik weet het niet, gewoon je leven leven en zorgen dat je je laat zien... Ik zit op het moment totaal niet op een relatie te wachten maar ben de afgelopen maand twee keer een man tegengekomen dat als ik een beetje mijn best had gedaan, het wat had kunnen worden. Maar ik heb mijn best niet gedaan ;-)
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Erik_Ezrin
Berichten: 57
Lid geworden op: 16 jun 2014, 11:59
Gender: Trans FtM

Re: verliefdheid en meer

Bericht door Erik_Ezrin »

Ik ben nog heel erg van het 'ouderwets' mensen ontmoeten en zo iemand vinden waar het mee klikt. Ik heb nog nooit een relatie gehad en ben nu 19, dusss of dat nou zo succesvol is... xD (nee, denk dat het eigenlijk meer aan mezelf ligt. Ik denk iedere keer "ik zou wel een relatie willen" maar als het erop aan komt voelt het altijd heel awkward en onprettig dus komt het nooit verder dan een eerste date)
Maar ik denk dat de liefde wel komt wanneer het het juiste moment is enzo (cliche, I know), maak je niet te druk, en als het ervan komt vergeet niet elkaar te respecteren (moet ook van twee kanten komen), niet direct op te geven bij een paar setbacks/onenigheden, en veel met elkaar te praten als er iets wringt (vind dat zelf altijd moeilijk, maar uit ervaring kan ik zeggen dat het helpt. Echt), en dan ben je al de helft op weg :)
Gebruikersavatar
Mayke
Berichten: 61
Lid geworden op: 30 jul 2014, 11:52
Gender: Vrouw

Re: verliefdheid en meer

Bericht door Mayke »

Lieve Matt

Liefde en een goede relatie komen zomaar bij je langs.
Het opmerken en aanvaarden is een heel leven voor nodig.

In mijn jongere jaren was je aangewezen op de dansschool ,
later de nachtclubs.

Wens je veel vriend(in)en voor heel je fijne leven.

groetje Mayke
leef geeft liefde voor al wat leeft
Gebruikersavatar
Charlotte VD
Berichten: 38
Lid geworden op: 08 nov 2014, 09:35
Gender: Transgender

Re: verliefdheid en meer

Bericht door Charlotte VD »

Ik ben in mijn leven vijf maal verliefd geweest (ik ben nu 60), telkenmale was het op een vrouw.
Met de eerste ben ik 23 jaar getrouwd geweest, met de tweede heb ik een aantal jaren een zogezegde afffaire gehad (was toen nog getrouwd met de eerste), zij is nog altijd een goede vriendin van me.
De derde was ook toen ik getrouwd was, maar was meer een reaktie van mij om het afspringen van de relatie met de tweede, want na 6 maand was dit even vlug weer over als het begonnen was.
De vierde was een echte ramp, een alcoholieker, die mij dan ook nog gechanterd heeft, echt slechte en nare herineringen aan, door deze realtie kan ik echt zeggen dat het spreekwoord "Liefde maakt blind" bestaat.
De vijfde en ik denk de laatste ben ik nu reeds 14 jaar tesamen en gelukkig getrouwd, moest deze relatie ooit afspringen, ik denk niet dat ik er nog ooit één begin, maar verliefdheid komt niet op bestelling, het gebeurd zomaar.
Op een man ben ik nog nooit verliefd geweest, waarom weet ik niet, want ik ben wel op een punt gekomen in mijn leven dat ik een man best aantrekkelijk kan vinden, wie weet ooit?


groetjes
Charlotte
sasaa
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 dec 2014, 07:58
Gender: Onzeker

Re: verliefdheid en meer

Bericht door sasaa »

compleet mee eens liefde moet je niet zoeken of forceren het komt vanzelf.
ik ging naar een pyjama feestje en belande in een bed waar 4 andere mensen lagen te slapen. 's ochtends werd ik wakker e lag een een meid tegen me aangedrukt die ik wel leuk vond maar niks durfde te zeggen aangezien ik haar de dag daarvoor voor het eerst opgemerkt had.
dat is 10 jaar geleden, en we zijn nog steeds samen.

uiteraard is het langzaam ontwikkeld (sterker nog we hebben elkaar nooit gevraagt om verkering of iets dergelijks wat ik zoiezo raar vind).
maar ze is er ondaks de hobbels en bobbels in de relatie en na mijn coming-out er nog steeds.
Gebruikersavatar
smp1990
Berichten: 42
Lid geworden op: 21 dec 2014, 20:05
Gender: Androgyne
Locatie: Sittard

Re: verliefdheid en meer

Bericht door smp1990 »

Ik ben ergens wel bang dat het er niet in zit eigenlijk, voor mij dan. TS wens ik veel succes! ;)