Nieuwe chat! Zie dit topic.

school

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
luna
Berichten: 29
Lid geworden op: 26 jun 2014, 20:11
Gender: Trans MtF
Locatie: doetinchem

school

Bericht door luna »

hallo allemaal

ik weet dat ik een tijd niet online ben geweest en ik zeg de reden liever ook niet. maar goed om te beginnen mijn leraar weet nu dat ik trans ben en die probeert me aan te sporen om het de klas te vertellen. ik weet nog zo niet of ik dat wil maar het is een vrij belangrijk iets volgens mijn leraar. mijn vraag hierop wat moet ik nu dus gaan doen
van luna angeline
when each time feels like the first time. you have had a experience that was the best you felt. now i am sure you will remember that first time
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: school

Bericht door Anon20190516 »

Mijn persoonlijke mening is,dat je niet moet laten pushen door anderen.als JIJ er aan toe bent kan je het vertellen,niet eerder!
Groetjes Renate
Offline
Gebruikersavatar
Jessy
Berichten: 1642
Lid geworden op: 25 mar 2012, 17:07
Gender: Transgender
Locatie: Belsj Limburg

Re: school

Bericht door Jessy »

Ik neem aan dat je nog als man naar school gaat? Dan zou ik het zeker overwegen, aannemende dat je van plan bent om een keer de overstap te maken en als vrouw te gaan. Doe het zoals Renate zegt, als jij er zelf klaar voor bent om die stap te nemen.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Gebruikersavatar
luna
Berichten: 29
Lid geworden op: 26 jun 2014, 20:11
Gender: Trans MtF
Locatie: doetinchem

Re: school

Bericht door luna »

tja daar hebben jullie wel gelijk in
when each time feels like the first time. you have had a experience that was the best you felt. now i am sure you will remember that first time