ouders.

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8024
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: ouders.

Bericht door Emma »

Maar ik ben ook heel aardig... En zo gewoon gebleven ;-)
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
lotte33
Berichten: 26
Lid geworden op: 10 nov 2014, 11:07
Gender: Trans MtF
Locatie: Amersfoort

Re: ouders.

Bericht door lotte33 »

Irene_de_Vreede schreef:"Er bleek een heel aardig mens in mij schuil te gaan" hoorde ik laatst iemand zeggen op TV en dat klopt volgens mij als een bus voor de meesten van ons.
Wauw, wat prachtig verwoord. Ik ben dan nog lang niet zover, maar dat is ook een beetje mijn troost.
Wacht maar wat jullie straks gaan zien. Een lieve dochter in plaats van een horkerige zoon.
Gebruikersavatar
Saskia
Berichten: 564
Lid geworden op: 25 nov 2013, 12:48
Gender: Vrouw
Locatie: Rodenrijs

Re: ouders.

Bericht door Saskia »

Marloes,

voor mij is het heel herkenbaar, niet zozeer mijn moeder als wel bij mijn partner. Tijd geven is eigenlijk de enige optie samen met veel praten als ze wil. Sterte.

Saskia
Afbeelding

Afbeelding

Geboren en getogen in de mooiste stad van de EU: GRONINGEN (daar gaat niets boven)
Gebruikersavatar
Susanna
Berichten: 120
Lid geworden op: 27 jan 2015, 22:43
Gender: Vrouw
Locatie: Tussen Rotterdam en Capelle a/d IJssel

Re: ouders.

Bericht door Susanna »

Mijn ouders dachten eerst dat het een periode of een fase was die wel weer over zou gaan. Toen ik onder behandeling bij het VU ging maakten ze zich wel heel erg zorgen maar nu ben ik al weer een paar jaar verder en zijn mijn ouders blij dat ze een probleemkind zien overgaan in een tevreden mens waar het zoveel beter mee gaat. Het heeft tijd nodig. Als jij het gevoel hebt dat dit de weg is die je moet bewandelen is de kans zeer groot dat jou ouders over een poos een gelukkige en succesvolle dochter aan dit avontuur overhouden. Alle begin is moeilijk.