facebook een bericht plaatsen?

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Saskia
Berichten: 564
Lid geworden op: 25 nov 2013, 12:48
Gender: Vrouw
Locatie: Rodenrijs

Re: facebook een bericht plaatsen?

Bericht door Saskia »

Dat is ook mijn intentie om een nieuw account op facebook te maken en mijn oude waar ik toch al niet veel mee deed zal ik dan gaan deleten.

Saskia
Afbeelding

Afbeelding

Geboren en getogen in de mooiste stad van de EU: GRONINGEN (daar gaat niets boven)
Ashley
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 feb 2015, 17:18
Gender: Trans MtF

Re: facebook een bericht plaatsen?

Bericht door Ashley »

hoi forum leden,

ik had een paar uur na dat ik hier had gepost op mijn FB gezet, de reacties waren allemaal goed en heb ook verschillende vragen gehad.
mijn gehelen familie en vasten vriendengroep en wat mensen er om heen waren al op de hoogte.
ik heb jullie reacties gelezen maar ben er toch wel achter gekomen dat dit een goede manier was voor mij.
het via een email/brief na iemand sturen dan word het zoon gedoe, na wie wel en niet, ik heb ook niet iedereen zijn emailadres.
een nieuwe FB aan maken was ook niet mijn ding de vrienden die ik door de jaren heen heb verzameld op FB die ga ik niet allemaal opnieuw toevoegen.
en als iemand info over mij op wil zoeken via FB heeft hij toch pech, heb een andere achternaam en alles is privé gezet.
wil jullie wel bedanken voor de reacties en het mee denken.

groetjes Ashley
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: facebook een bericht plaatsen?

Bericht door Emma »

Ik heb het ook niet gedaan, een nieuw FB account. Mijn verleden draag ik mee, ik heb daat toch ook mooie dingen bereikt, het zou stom zijn dat allemaal achter me te laten. En daar hoorden de vrienden die ik op FB had verzameld ook bij.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: facebook een bericht plaatsen?

Bericht door Jannet V »

Tijdens mijn ommekeer heb ik zoveel mensen ontmoet op Hyves en later op Facebook, zoveel steun ervaren, die kon ik toch niet laten vallen door een andere account aan te maken. Ik schaam me niet voor mijn verleden en ga dat ook nooit doen, het is van mij en ik ben er trots op. Natuurlijk zijn er dipjes maar wie heeft ze niet. Gelukkiger dan ooit met enkele vriendinnen die mijn hele transitie hebben mee gemaakt en me nooit hebben laten vallen. Ook al ben ik soms onuitstaanbaar.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: facebook een bericht plaatsen?

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik heb nog altijd twee verschillende Facebook accounts, al heb ik wel steeds meer mensen op beide accounts en doe ik met de ene heel erg weinig en met de andere niet zoveel.
Irene
Gwen Genm
Berichten: 38
Lid geworden op: 18 feb 2015, 13:23
Gender: Trans MtF
Locatie: overal en nergens~

Re: facebook een bericht plaatsen?

Bericht door Gwen Genm »

Ik zou eigenlijk ook op facebook moeten zeggen, pas als ik groenlicht krijg natuurlijk, maar voor de werknemer discriminatie, daar zijn toch wetten voor
Yeee~
Plaats reactie