Binder ftm

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Erik_Ezrin
Berichten: 57
Lid geworden op: 16 jun 2014, 11:59
Gender: Trans FtM

Re: Binder ftm

Bericht door Erik_Ezrin »

Geen idee, ik heb m niet via een site ofzo gekocht nml, maar zou kunnen ja.
moonlight89
Berichten: 359
Lid geworden op: 11 aug 2014, 11:32
Gender: Trans FtM

Re: Binder ftm

Bericht door moonlight89 »

Das wel handig Erik dat je 'm tweedehands hebt kunnen kopen. Enig idee waar je ze tweedehands kunt kopen, Ebay, of worden ze ook ergens anders tweedehands aangeboden?
Gebruikersavatar
Erik_Ezrin
Berichten: 57
Lid geworden op: 16 jun 2014, 11:59
Gender: Trans FtM

Re: Binder ftm

Bericht door Erik_Ezrin »

Ik heb deze via een transgendergroep op facebook (gender zone) gekocht, gewoon een oproep geplaatst wie er nog binders over had. Via ebay of marktplaats moet ook wel lukken denk ik? Nooit naar gezocht eigenlijk...
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Binder ftm

Bericht door Nathan90 »

Nee tweedehands vind je niet zo snel. Beste optie is inderdaad een directe oproep bij een groep. Op Ebay zijn goedkope binders te vinden, maar je kan beter iets langer sparen en een goede kopen. (Goedkoop=duurkoop enzo haha)
moonlight89
Berichten: 359
Lid geworden op: 11 aug 2014, 11:32
Gender: Trans FtM

Re: Binder ftm

Bericht door moonlight89 »

Thanks voor de tips. Zit er dus aan te denken om t te bestellen via Underworks. Volgens de site duurt t 7-14 werkdagen. Hoe lang hebben jullie er op moeten wachten?
Sem
Berichten: 39
Lid geworden op: 23 mar 2014, 14:58
Gender: Transgender

Re: Binder ftm

Bericht door Sem »

Ik had 'm vrij snel binnen, minder dan 7 dagen geloof ik.Vier of vijf dagen, denk ik.
moonlight89
Berichten: 359
Lid geworden op: 11 aug 2014, 11:32
Gender: Trans FtM

Re: Binder ftm

Bericht door moonlight89 »

Ok, das nog best snel! Binnen NL krijg je je post soms niet eens zo snel. ;-) En is het een pakketje of gaat t via de brievenbus?
Sem
Berichten: 39
Lid geworden op: 23 mar 2014, 14:58
Gender: Transgender

Re: Binder ftm

Bericht door Sem »

Ligt eraan hoeveel je bestelt, natuurlijk, maar één past gewoon door de brievenbus.
moonlight89
Berichten: 359
Lid geworden op: 11 aug 2014, 11:32
Gender: Trans FtM

Re: Binder ftm

Bericht door moonlight89 »

1,5 week eentje besteld via Underworks. Pakketje is volgens dhl nu in Amsterdam, maar staat al 4 dagen 'on hold'. Iemand enig idee wat dit betekent? Ben namelijk bang dat er iets mee is en wel kan fluiten naar mijn pakketje...
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1427
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Binder ftm

Bericht door Alice »

Het zou kunnen zijn (weten doe ik het niet) dat er een douaneverklaring opgemaakt moet worden gezien je pakketje uit een niet EEG land verzonden is.
Vrij van heffing is de waarde van de goederen minder dan 22 Euro, daarboven zal over het gehele gedrag (inc. 22 E.) een invoerheffing plaats vinden.
DHL wil graag bij de bezorging de invoerrechten + documentkosten contant met je verrekenen.
Je kunt het pakje weigeren maar dan ben je je geld van de aankoop kwijt.

Normaal gesproken zal het gewoon zonder extra kosten bij je afgeleverd worden, maar het moet gewoon even door de Douanemolen en je ben niet de enige die een pakje uit een niet EEG land heeft besteld.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.