Nieuwe chat! Zie dit topic.

Front lace pruik kopen

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Charlotte VD
Berichten: 38
Lid geworden op: 08 nov 2014, 09:35
Gender: Transgender

Front lace pruik kopen

Bericht door Charlotte VD »

Ik zou graag online een front lace pruik kopen, nu heb ik twee webwinkels gevonden met betaalbare prijzen.
Maar ik weet niet of ze te vertrouwen zijn, de ene is http://www.hairlace.nl" target="_blank, daarover lees ik online dat ze niet zo betrouwbaar zijn.
Dan heb ik nog http://www.beautylacewigs.nl" target="_blank gevonden, ik wilde er daar één bestellen, maar je moest eerst mailen naar hen om te zien of ze dat kleur wel hebben (volgens site antwoord binnen enkel uren),
het is nu al meer dan een week nog altijd geen antwoord. Bij mariposa heb ik ook gekeken, maar ik weet niet als dat front lace pruiken zijn.
Kortom ik weet niet wat ik moet doen, kan iemand me raad geven.

Charlotte :)
vickyblauw
Berichten: 296
Lid geworden op: 24 sep 2014, 10:40
Gender: Transgender

Re: Front lace pruik kopen

Bericht door vickyblauw »

Hairlace.nl heb ik goede ervaringen mee. En je kunt nu ook een afspraak maken om te passen of voor het ophalen.

Vicky
You can't run away from the person you are in your heart. Just be!
athena1978
Berichten: 156
Lid geworden op: 01 feb 2014, 13:31
Gender: Vrouw

Re: Front lace pruik kopen

Bericht door athena1978 »

http://www.fresh-hair.nl/" target="_blank boven in lacewigs kiezen en dan front lace op voorraad

betrouwbaar, snel antwoord en werken ook goed mee als je een pruik kiest met medische indicatie
Gebruikersavatar
Jessy
Berichten: 1642
Lid geworden op: 25 mar 2012, 17:07
Gender: Transgender
Locatie: Belsj Limburg

Re: Front lace pruik kopen

Bericht door Jessy »

athena1978 schreef:http://www.fresh-hair.nl/ boven in lacewigs kiezen en dan front lace op voorraad
Die kan ik ook aanbevelen, zelf hele goede ervaring mee.

Daarbuiten wil ik toch even kwijt dat ik zeker nog eens zou overwegen om naar een winkel te gaan (desnoods wat verder van huis). Ze zijn daar professioneel en discreet, en bij de meesten kun je op afspraak worden ontvangen zodat je in alle privacy kunt proberen.
Redenen hiervoor zijn er genoeg:
De kleuren zijn vaak moeilijk in te schatten online, en kunnen als je het haarwerk ontvangt enorm tegenvallen. Of het blijkt ineens niet zo goed te passen bij de huidkleur van je gezicht.
Het model staat op de website vaak goed bij de persoon die het draagt voor de foto, maar dat wil niet zeggen dat die jou ook goed staat. Een goed model is heel afhankelijk van de vorm van jouw gezicht, en daar kan een professional je zeker goed bij helpen. Ik weet nog goed toen ik de eerste keer ergens langs ging, dat de pruik die ze mij aanraadden meteen een schot in de roos was!
De belangrijkste reden is nog wel de pasvorm. Universele maten zijn zelden helemaal goed. Bij sporadisch gebruik weinig hinder, bij voltijds dragen wil je toch dat het ten alle tijde comfortabel zit. Een professional weet precies hoe zij/hij jouw hoofd moet opmeten, en kan een kap op maat laten maken.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Gebruikersavatar
Claire
Berichten: 1129
Lid geworden op: 05 feb 2013, 00:21
Gender: Vrouw
Locatie: Almere

Re: Front lace pruik kopen

Bericht door Claire »

Ik heb mijn laatste haarwerkjes bij Tophaar gehaald in Eindhoven.
Super service en ben (nog) steeds erg tevreden ermee.
Is wel echt haar trouwens.

ps staat niet die op mijn profielfoto
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

:hug: :hug2:
Gebruikersavatar
Charlotte VD
Berichten: 38
Lid geworden op: 08 nov 2014, 09:35
Gender: Transgender

Re: Front lace pruik kopen

Bericht door Charlotte VD »

Bedankt allemaal, ik weet nu wat ik zal doen.

groetjes
Charlotte
Gebruikersavatar
Charlotte VD
Berichten: 38
Lid geworden op: 08 nov 2014, 09:35
Gender: Transgender

Re: Front lace pruik kopen

Bericht door Charlotte VD »

Vandaag mijn nieuwe pruik ontvangen van hairlace, vrijdag besteld deze avond om 16u30 toegekomen, ben in mijn nopjes, ik zal eens een leuke kerst kunnen vieren.


Charlotte
athena1978
Berichten: 156
Lid geworden op: 01 feb 2014, 13:31
Gender: Vrouw

Re: Front lace pruik kopen

Bericht door athena1978 »

Charlotte VD schreef:Vandaag mijn nieuwe pruik ontvangen van hairlace, vrijdag besteld deze avond om 16u30 toegekomen, ben in mijn nopjes, ik zal eens een leuke kerst kunnen vieren.


Charlotte
Mooie lacewigs hebben ze.. Hoe heb je dat gedaan met de maat? Ik zie daar nergens een optie om een maat in te geven..
Gebruikersavatar
Charlotte VD
Berichten: 38
Lid geworden op: 08 nov 2014, 09:35
Gender: Transgender

Re: Front lace pruik kopen

Bericht door Charlotte VD »

Kan je idd niet invullen, past wel maar mocht toch een ietsje groter zijn.

Charlotte
Gebruikersavatar
Jessy
Berichten: 1642
Lid geworden op: 25 mar 2012, 17:07
Gender: Transgender
Locatie: Belsj Limburg

Re: Front lace pruik kopen

Bericht door Jessy »

athena1978 schreef:Mooie lacewigs hebben ze.. Hoe heb je dat gedaan met de maat? Ik zie daar nergens een optie om een maat in te geven..
Meestal is het in een standaard damesmaat Medium. Bij veel shops heb je nog de optie om andere standaadmaten te vragen, en bij sommige is maatwerk ook een optie (dan krijg je een plaatje met hoe je je hoofd moet opmeten, en die maten stuur je door).
Bij Hairlace weet ik niet wat de opties zijn, maar als je daar bestelt kun je wellicht eerst bellen of mailen voor informatie. Kan me niet indenken dat er niet meerdere opties van maten zullen zijn. Bij Fresh-Hair is het allemaal mogelijk kan ik vertellen uit ervaring, zowel meerdere standaardmaten als maatwerk.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.