Binder voor grote voorgevel

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Mossel92
Berichten: 107
Lid geworden op: 04 jul 2013, 15:05
Gender: Trans FtM
Locatie: Eindhoven

Binder voor grote voorgevel

Bericht door Mossel92 »

Hallo
Ik weet dat het topic ''binders'' al een paar keer voorbij gekomen is, maar ik vroeg me af of jullie advies voor me hebben
Ik heb al een binder van danae, maar mijn voorgevel is nogal groot en het lijkt niet of de binder genoeg plet ofzo.
Wat is jullie advies?

Weten jullie misschien een oplossing?
Dont be ashamed, Just be yourself
Gebruikersavatar
BoyInterrupted
Berichten: 27
Lid geworden op: 08 okt 2014, 16:18
Gender: Man
Locatie: Belgie

Re: Binder voor grote voorgevel

Bericht door BoyInterrupted »

Ik heb de indruk dat die van Danae niet zo goed binden. Ik heb er zelf enkele van en mijn 'voorgevel..' is niet heel groot maar ik vind persoonlijk ook dat het platter zou moeten/kunnen met binder. Ik heb al vaak gehoord dat underworks binders heel goed werk doen, maar ik heb er zelf (nog) geen ervaring mee.

Edit: Ik draag er trouwens twee boven mekaar, misschien ook eens proberen?
Gebruikersavatar
Jack
Berichten: 110
Lid geworden op: 26 sep 2012, 21:37
Gender: Trans FtM
Locatie: In de buurt van Zwolle

Re: Binder voor grote voorgevel

Bericht door Jack »

Ik heb ook een aardig grote voorgevel. Mijn allereerste binder was ook van Danae, maar had hetzelfde als jou, namelijk dat ie niet goed genoeg plet en dat ie vrij snel uitrekt. Ik heb nu een aantal binders van Underworks in huis liggen (heb zelf de Tri-Top) waar ik zeer tevreden mee ben en welke ik je kan aanraden. Het materiaal is een stuk steviger dan de binder die ik van Danae heb.
Gebruikersavatar
Mossel92
Berichten: 107
Lid geworden op: 04 jul 2013, 15:05
Gender: Trans FtM
Locatie: Eindhoven

Re: Binder voor grote voorgevel

Bericht door Mossel92 »

Thnx voor de tip
Ik ga dan toch eentje halen bij underworks, hopen dat het wat beter werkt
Dont be ashamed, Just be yourself
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Binder voor grote voorgevel

Bericht door Nathan90 »

Danae gebruikt sinds een paar jaar een ander materiaal. Dit is comfortabeler maar rekt ook meer ja.

Meest gebruikte binder (zeker als je meer hebt zitten) is inderdaad de Tritop van Underworks. Even goed meten voor je maat en bij twijfel altijd een maat groter. Als je 'm draagt kan je proberen het zooitje een beetje te verdelen/naar de zijkant/onderkant/bovenkant/wat dan ook te schuiven. Dit kan helpen.

(heb zelf niet zoveel en draag andere binders, maar m'n vriend had redelijk wat zitten voor de operatie ;) )