Piercings en dergelijke...

Make-up, kleding, en zo voort
liske93
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 jul 2014, 11:15
Gender: Trans MtF
Locatie: nijmegen

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door liske93 »

Amber schreef:Zijn er hier nog mensen die piercings en dergelijke hebben? Ik heb zelf n neuspiercing en ben bezig de gaatjes in mn oren op te rekken...momenteel zit ik op 2x2,5mm, het uiteindelijke doel is 8mm. Ik zit nog te denken over n andere piercing, bijvoorbeeld boven in mn oor. Maar daar heb ik nogal slechte verhalen over gehoord...
hey amber, ik heb zelf op het moment 11 piercingen, heb er 3 in mijn lip, 1 in de tong heb septum( die zit in het neus schotje) en verder nog 2x 20mm tunnels tragus industiral en 2x helix de kans dat het fout gaat is heel klein, maar hou er wel rekening mee dat mocht je ooit een operatie krijgen dan moeten alle piercingen er weer uit.

gr liske
Gebruikersavatar
Charlotte VD
Berichten: 38
Lid geworden op: 08 nov 2014, 09:35
Gender: Transgender

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Charlotte VD »

Ik heb twee piercings in mijn linkeroor, één in mijn rechteroor en ik heb 5 tatoos, en ik ben er best trots op.

Charlotte
Gebruikersavatar
Jessie
Berichten: 54
Lid geworden op: 11 jan 2015, 22:32
Gender: Transgender
Locatie: Diemen

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Jessie »

Heb in elke oorlel 2 gaatjes en linksboven in mijn oor een piercing. begon op mijn 15 al met de eerste in d epauze van school met wat vriendinnen.

Zou nog wel een navel piercing willen en mssn ook nog tong maar wacht daar nog even mee.
"It's at that very moment, where I thought I lost it all..

I found myself..."

-Jessie Kylie Berndsen-
Mijn tranisite vlog volg je hier :hbeat:
https://www.youtube.com/channel/UC1Ht6f ... irmation=1
Gebruikersavatar
Susanna
Berichten: 120
Lid geworden op: 27 jan 2015, 22:43
Gender: Vrouw
Locatie: Tussen Rotterdam en Capelle a/d IJssel

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Susanna »

Ik heb in elk oor 4 knopjes en 1 ringetje plus nog een knopje door het stukje kraakbeen voor de gehoorgang (6 piercings in elk oor dus), 1 heel kleine neuspiercing en 4 piercings in mijn navel.
Gebruikersavatar
Susanna
Berichten: 120
Lid geworden op: 27 jan 2015, 22:43
Gender: Vrouw
Locatie: Tussen Rotterdam en Capelle a/d IJssel

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Susanna »

Dit vind ik ook erg mooi maar ik ben bang dat dit teveel littekens bij uitgroei veroorzaakt.

Afbeelding
liske93
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 jul 2014, 11:15
Gender: Trans MtF
Locatie: nijmegen

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door liske93 »

Susanna schreef:Dit vind ik ook erg mooi maar ik ben bang dat dit teveel littekens bij uitgroei veroorzaakt.

[ Afbeelding ]
susanna, dat heb ik dus op mijn arm het zelfde, ik wil het zograag over mijn littekens maar ben heel bang dat het zo uitschurd:(