Nieuwe chat! Zie dit topic.

Waist trainer / corset

Make-up, kleding, en zo voort
Nienke
Berichten: 359
Lid geworden op: 25 dec 2014, 09:32
Gender: Trans MtF

Re: Waist trainer / corset

Bericht door Nienke »

Auw wat is hier gebeurd!
Ik voel me wel eigenlijk enigsinds beledigd, ik laat iedereen ook in zijn/haar waarde....
Denk over dit eens na : wat doe je zelf allemaal om je mooi / optimaal te voelen en waar ligt jou focus, en is dat voor iedereen hetzelfde?

IK voel mij gewoon mooier, blijer worden, hoe kleine vooruitgangen ik ook boek, het afvallen tot mijn streefgewicht, het wegwerken van irritaties aan mijzelf waar ik nooit iets aan deed maar pijn deed als ik in de spiegel keek, het corset is geen fetish voor mij.
Ik ben hier gewoon om even onder ons te zijn, dingen delen, wat houd jou, mij.. en iedereen bezig.
ik denk dat we een schep zand nodig hebben Irene en weer verder, dit is niet de plaats voor onrust, dit is al genoeg om ons heen irl.

Ik ga gewoon verder met mijn topic voor wie het wel interesseren kan, en als iemand het niet waardeerd, klik dan gewoon weg.
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: Waist trainer / corset

Bericht door Anon20180730 »

Hoi Angelique,
nogmaals sorry, ik zei 't nogal spontaan en dat had ik achteraf gezien natuurlijk beter niet kunnen doen. Dingen liggen nu eenmaal gevoelig en het forum vormt een veilig platform. Veel succes met je vorderingen en ga a.u.b. gewoon door on topic, ik surf wel ergens anders heen ;)
(ondanks 'n veilig platform zie ik overigens niet heel erg in waarom ik min of meer 'n 'softe T binnenwereld' moet spelen onder ons, maar dat is iets wellicht voor een ander topic)
Nienke
Berichten: 359
Lid geworden op: 25 dec 2014, 09:32
Gender: Trans MtF

Re: Waist trainer / corset

Bericht door Nienke »

We gooien er zand over Irene, beter zo, ik wil met niemand ruzie oid. :hug:
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: Waist trainer / corset

Bericht door Anon20180730 »

Geweld uit diepgewortelde rancune, minachting of jaloezie lijkt me ook niks :hug:
Shana
Berichten: 89
Lid geworden op: 30 aug 2014, 12:43
Gender: Vrouw

Re: Waist trainer / corset

Bericht door Shana »

Ik vind dit topic wel heel interessant. Waar heb je je corset gekocht als ik vragen mag Angelique? Ik wil zelf ook binnenkort met waist ttaining beginnen.
Gebruikersavatar
anneduelle
Berichten: 55
Lid geworden op: 26 jan 2013, 15:04
Gender: Vrouw

Re: Waist trainer / corset

Bericht door anneduelle »

Mij interesseert dit topic ook. Zit er ook aan te denken.

Anne.
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Waist trainer / corset

Bericht door Anon20210626 »

Ik draag wel eens een corset maar ik zie dat niet als ' training ' . Ik zie het gewoon als een oncomfortabel maar daardoor ook weer comfortabel kledingstuk .
Ik snoer wel in maar ik vind dan een paar centimeter genoeg ......

Moet de veter overigens vervangen

Renée
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Gebruikersavatar
Cait
Berichten: 561
Lid geworden op: 19 mar 2014, 05:18
Gender: Vrouw
Locatie: Midden Nederland

Re: Waist trainer / corset

Bericht door Cait »

Ikzelf train mijn taille met het beoefenen van fitness hoop. Goed resultaat. Zeker voor de spieren daar .
Janice
Berichten: 601
Lid geworden op: 13 jul 2013, 16:11
Gender: Trans MtF
Locatie: Nederland

Re: Waist trainer / corset

Bericht door Janice »

Weten jullie waar je in Nederland de Kim-K style waist trainers kan kopen ?
Gebruikersavatar
Sylvana
Berichten: 39
Lid geworden op: 28 sep 2013, 15:32
Gender: Vrouw

Re: Waist trainer / corset

Bericht door Sylvana »

Heb net een beetje gekeken op internet, maar er zijn corsetten van 25 euro en van 130 euro. Bij die van 15 euro staat niet zoveel info, maar bij die duurdere staat wel aangegeven dat ze gemaakt zijn voor om je taille permanent smaller te maken. Maar ik vraag me af of die goedkopere dan alleen werken om je kleding goed te laten zitten of dat ze ook daadwerkelijk je taille permanent smaller maken.