Nieuwe chat! Zie dit topic.

Packers and STP's

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
J1nny
Berichten: 720
Lid geworden op: 04 nov 2012, 14:43
Gender: Vrouw

Re: Packers and STP's

Bericht door J1nny »

Duidelijk amerikaans met al die besneden penissen.
Holden
Berichten: 321
Lid geworden op: 13 jul 2012, 01:15
Gender: Man

Re: Packers and STP's

Bericht door Holden »

Dacht dat ik hier al een reply had gestuurd.. Blijkbaar niet dus :p. Ik heb inmiddels wel die STP maar heb 't nog steeds niet onder de knie hoe ik er nou mee moet plassen (lukt voor geen meter als ik thuis ben dus gebruik 'm niet op die manier in het openbaar). Ik heb zelf een harnas gemaakt (gewoon goedkoop met wat schoenveters) om 'm op z'n plek te houden en heb daar verder niet echt problemen mee - alleen dat de veter begon te schuren bij het stukje waar de ballen eindigen en de penis begint. Om dat verder te voorkomen had ik een soort pleister ding rond het stukje veter dat daar dus schuurt geplakt. So far so good :-).

Met de "erection-rod" is 't idd wel mogelijk om 'm te gebruiken voor sex, en zelf vind ik het ook fijn dat het heel snel gaat (ipv het hele gedoe met voorbinddildo wanneer je "in the mood" bent). Hij is wel een stuk kleiner dan de meeste voorbinddildo's in dat aspect maar ik heb er geen problemen mee (en mijn vriendin vind dat soms ook wel een stuk fijner) - maar dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur.

Als ik wist wat ik nu allemaal weet ben ik niet zeker of ik 'm wel zou hebben gekocht - het is een goede packer en kan 'm ook intiem gebruiken, maar hij doet niet wat ik in eerste instantie wou -> staand plassed dus. Ik heb er wel tijd aan besteden om het goed te kunnen doen, maar mij lukt het niet. Online heb ik gezien dat opinie daarover ook verschillend is, sommige mensen hadden geen problemen daarmee en andere wel. Is jammer omdat het best wel duur was...

Ik heb inmiddels ook de packer van Danae (M), maar weet niet echt wat ik daarmee moet - hij licht niet lekker in m'n boxer (gebruike die strakke met lange pijpen van Hunkemoller en H&M). En ik kan dus ook niet een harnas gebruiken omdat ie dan niet aan de bovenkant van de prothesis aan iets kan 'vasthouden'.

Waarschijnlijk zullen de meeste (if not all) packers niet voldoen aan mijn wensen denk ik.. Maar ik ben wel blij dat ik ze heb - heb liever deze twee (of alleen m'n STP) ipv helemaal niets ;-).
Harro
Berichten: 423
Lid geworden op: 29 aug 2012, 22:19
Gender: Trans FtM
Locatie: Zuid Holland

Re: Packers and STP's

Bericht door Harro »

dank voor je verhaal met jouw ervaringen. Blijft toch heel persoonlijk merk ik.

Mij bevallen de strakke boxers van de zeeman erg goed (en de prijs ook haha)
Holden
Berichten: 321
Lid geworden op: 13 jul 2012, 01:15
Gender: Man

Re: Packers and STP's

Bericht door Holden »

Ik heb dit nog niet geprobeerd, maar misschien een idee voor een goedkopere STP?

http://www.youtube.com/watch?v=HjVYyKkA20o" target="_blank
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1198
Lid geworden op: 25 jul 2012, 19:42
Gender: Man
Locatie: Zuid Holland

Re: Packers and STP's

Bericht door Paul »

Volgens mij blijft het met die packers altijd wel een beetje een probleem om de boel op zijn plaats te houden.
Ik weet nog steeds niet wat nou de beste is.
Gebruikersavatar
Daniel
Berichten: 280
Lid geworden op: 29 nov 2012, 00:34
Gender: Man
Locatie: Amsterdam

Re: Packers and STP's

Bericht door Daniel »

Ik krijg altijd het idee dat de meeste biomannen zich niet schamen om in het openbaar even hun zaakje recht te trekken, why not join them, hahaha.
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
Gebruikersavatar
J1nny
Berichten: 720
Lid geworden op: 04 nov 2012, 14:43
Gender: Vrouw

Re: Packers and STP's

Bericht door J1nny »

Je wilt niet weten hoe vervelend dat voelt, als het zaakje klem ligt..... zal blij zijn als ik eraf ben.....