Nieuwe chat! Zie dit topic.

Vraag over mijn psycholoog bij het VUmc

MarloesIsWeg
Berichten: 102
Lid geworden op: 20 sep 2012, 13:02
Gender: Vrouw

Re: Vraag over mijn psycholoog bij het VUmc

Bericht door MarloesIsWeg »

Bianca, dat vind ik heel sterk van jou. Er zijn er zoveel die heel hard hun best doen om met de radartjes mee te draaien. Daar is ook niets mis mee, want er hangt zo ontzettend veel van af. Maar echt sterk vind ik het wanneer je ook "nee" durft te zeggen tegen iets wat hoe dan ook tegen je gevoel ingaat. Je zegt dat je Anita de waarheid niet durft te vertellen, dat je niet sterk genoeg in je schoenen staat, maar dat doe je volgens mij juist wel. Het is juist heel open en eerlijk wat je doet, en ook eng, want uiteindelijk hebben zij gewoon veel macht.

No matter what happens, blijf in jezelf geloven !!

:wship:
Gebruikersavatar
Eveliene
Berichten: 612
Lid geworden op: 10 jul 2013, 15:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Almere

Re: Vraag over mijn psycholoog bij het VUmc

Bericht door Eveliene »

Jemig zeg, Riske en scheepers vonden het juist een voordeel dat wij samen het proces in gingen zodat we elkaar konden steunen. Laura als oorzaak zien van Bianca haar genderdysforie is belachelijk want toen ik het lieve stel voor het eerst ontmoete was het gelijk al duidelijk dat er in Bianca gewoon geen mannetje zat.
Gebruikersavatar
jacqueline
Berichten: 869
Lid geworden op: 25 mar 2012, 20:45
Gender: Trans MtF

Re: Vraag over mijn psycholoog bij het VUmc

Bericht door jacqueline »

Ik denk dat je beter een andere psycholoog kan vragen.....uiteindelijk levert dat minder vertraging op dan bij deze te blijven.....voorkom rood licht! En als je dat doet accepteer dan zeker NIET Elles van der Putten, want dan kom je voor hetzelfde te staan...