borstvergroting

Laura
Berichten: 77
Lid geworden op: 04 apr 2012, 13:35
Gender: Vrouw

Re: borstvergroting

Bericht door Laura »

zal niet mogelijk zijn vermits mijn prothese achter de borstspier geplaatst wordt. Verder heb ik hele mooie resultaten gezien bij transen die al vroeg een borstvergroting ondergaan hebben.
Gebruikersavatar
ada
Berichten: 73
Lid geworden op: 25 nov 2012, 15:21
Gender: Vrouw
Locatie: hoogvliet

Re: borstvergroting

Bericht door ada »

Ik wil volgend jaar bv doen omdat ik dan 2 jaar met hormonen bezig ben.
Weet iemand of Dr. Kanhai goed is of verhalen gehoord heb?
Ben pas in het VU geweest op bezoek en daar doen ze ook borstvergroting alleen stom van me vergeet te vragen wie?
Weten meiden hier op de site iets van de bovengestelde vragen??
Wees je zelf en niet een ander
Heleen
Berichten: 195
Lid geworden op: 13 apr 2012, 11:24
Gender: Vrouw

Re: borstvergroting

Bericht door Heleen »

@Ada

Het VU doet geen BV i.c.m de srs. Kanhai (MCA) wel. Of Kanhai 'goed' is moeten wij maar afwachten. De meesten verdedigen toch hun eigen keuze, dus hoe je een betrouwbaar oordeel krijgt, weet ik niet. Ik heb voor Kanhai gekozen omdat ik een BV 'erbij' wil, en dat scheelt al snel een paar duizend euro. Bovendien schijnt MCA een iets kortere wachtlijst te hebben.
Gebruikersavatar
Gwendolyn
Berichten: 457
Lid geworden op: 27 aug 2012, 00:29
Gender: Vrouw
Locatie: Stiens

Re: borstvergroting

Bericht door Gwendolyn »

Zo werd mij onlangs verteld dat ze ook in het UMCG de bvg samen met de SRS doen, ( zelf de BVG betalen ) wat voordeliger is dan de twee apart.

Gwendolyn
Gebruikersavatar
J1nny
Berichten: 720
Lid geworden op: 04 nov 2012, 14:43
Gender: Vrouw

Re: borstvergroting

Bericht door J1nny »

Hetzelfde dus als in Alkmaar.
MarloesIsWeg
Berichten: 102
Lid geworden op: 20 sep 2012, 13:02
Gender: Vrouw

Re: borstvergroting

Bericht door MarloesIsWeg »

ik heb onlangs een bv gehad van dr. Kanhai, en heel tevreden met het resultaat. Ik heb voor hem gekozen omdat ik niks met genderteams te maken wil hebben, maar wel graag iemand wilde die ervaring heeft met transvrouwen. Of het allemaal wat uitmaakt weet ik natuurlijk ook niet, maar ik maak graag keuzes, en kwam hierop uit, eigenlijk dankzij dit topic :)

Ik heb 360 cc onder de spier gekregen. Ik heb nog geen normale BH gekocht, (sportBH, de eerste 6 weken) maar de cupmaat zal ergens rond C/D uitkomen lijkt me, en dat is precies wat ik wilde. Kanhai stelde eerst een kleine C voor, en ik vroeg hem daar dan een grote C van te maken.

De wachttijd was ongeveer 5 maanden, maar er viel ergens een gaatje, zodat ik al na 2 maanden aan de beurt was.
Er waren 2 mogelijkheden, rond of anatomisch (druppel). Rond kost 3500,- en anatomisch 4100,-. Ik mocht zelf kiezen, en heb anatomisch gekozen, om de dr. zoveel mogelijk ruimte te geven om volume te maken. (ja ja geld zat hier :o ) Dr. Kanhai zei dat ik met rond wat meer risico op <moeilijk woord, tubulair ?> :fpalm: <koplampborsten> zou hebben. Hij pushte niet een bepaalde richting op, dus rond had vast ook gekund. Volgens mij zijn die prijzen tamelijk gangbaar, al heb ik er geen studie van gemaakt hoor.
Gebruikersavatar
leonie
Berichten: 133
Lid geworden op: 15 apr 2012, 11:49
Gender: Trans MtF
Locatie: 81170 - le riols - regio Languedoc-Roussillon, Midi-Pyreneeën - frankrijk ( post - op )

Re: borstvergroting

Bericht door leonie »

ik heb mijn borstaugmentatie tesamen laten doen met men srs , ik nam toen 1 jaar en 4 maanden dermestril 100 , ik vind nu dat ik gewoon prachtige borsten heb .
Toen prof.Monstrey van het UZ gent , mij allerlei borstprotheses liet zien , zij ik op zeker ogenblik , professor , ik ken er niks van , u wel , dus neem wat U denkt goed is voor mij , hij heeft 260 cc prothesen geplaatst per borst , van het merk ALLERGAN , en hij zei, die mogen onbeperkt blijven zitten , de belgische ziekenkas kwam hier ook erg in tussen , ik moest voor de augmentatie 350 € betalen voor beide borstjes , ik heb thans een mooie C
Ik ben erg fier en tevreden nu ik goed gedecolteerd buiten kan gaan , voel me er erg goed bij , al de blikken op mij gericht hahaha
Het leven begint op het moment waarop je je niets meer aantrekt van wat andere mensen over je denken!!!
doll89
Berichten: 148
Lid geworden op: 30 jul 2014, 14:39
Gender: Vrouw

Re: borstvergroting

Bericht door doll89 »

Ik heb de borstvergroting en SRS tegelijk gehad in UMCG en ben heel blij dat ik dat gedaan heb. Lekker de tijd om bij te komen van beide ingrepen en goedkoper.
Gebruikersavatar
diederique
Berichten: 2045
Lid geworden op: 03 mei 2013, 17:27
Gender: Vrouw
Locatie: Dordrecht

Re: borstvergroting

Bericht door diederique »

Martine Le Clere schreef:ik heb onlangs een bv gehad van dr. Kanhai, en heel tevreden met het resultaat. Ik heb voor hem gekozen omdat ik niks met genderteams te maken wil hebben, maar wel graag iemand wilde die ervaring heeft met transvrouwen. Of het allemaal wat uitmaakt weet ik natuurlijk ook niet, maar ik maak graag keuzes, en kwam hierop uit, eigenlijk dankzij dit topic :)

Ik heb 360 cc onder de spier gekregen. Ik heb nog geen normale BH gekocht, (sportBH, de eerste 6 weken) maar de cupmaat zal ergens rond C/D uitkomen lijkt me, en dat is precies wat ik wilde. Kanhai stelde eerst een kleine C voor, en ik vroeg hem daar dan een grote C van te maken.

De wachttijd was ongeveer 5 maanden, maar er viel ergens een gaatje, zodat ik al na 2 maanden aan de beurt was.
Er waren 2 mogelijkheden, rond of anatomisch (druppel). Rond kost 3500,- en anatomisch 4100,-. Ik mocht zelf kiezen, en heb anatomisch gekozen, om de dr. zoveel mogelijk ruimte te geven om volume te maken. (ja ja geld zat hier :o ) Dr. Kanhai zei dat ik met rond wat meer risico op <moeilijk woord, tubulair ?> :fpalm: <koplampborsten> zou hebben. Hij pushte niet een bepaalde richting op, dus rond had vast ook gekund. Volgens mij zijn die prijzen tamelijk gangbaar, al heb ik er geen studie van gemaakt hoor.
Martine, het verhaal gaat dat je soms wel een cupmaat meer krijgt na SRS. Iets van gemerkt?
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
MarloesIsWeg
Berichten: 102
Lid geworden op: 20 sep 2012, 13:02
Gender: Vrouw

Re: borstvergroting

Bericht door MarloesIsWeg »

Diederique, nee, ik heb juist na de srs kleinere borstjes gekregen, terwijl ik zelfs progesteron ben gaan gebruiken. Daar heb ik wel andere voordelen van, maar grotere borsten dus niet. Mijn kleinere borstjes na srs wijt ik aan afvallen. Toen ik daarmee begon, en ze gelijk slonken heb ik mezelf een borstvergroting beloofd. (anders was het afvallen nooit gelukt)
Toen ik mn srs deed wilde ik nog geen bv. Maar als ik er nu voor zou staan zou ik het ook combineren. Het lijkt me wel zwaar herstellen, maar dat is het sowieso.