androkur depressie

Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: androkur depressie

Bericht door Veronica »

verkeerde topic, FAIL.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: androkur depressie

Bericht door Anon20180730 »

Fay schreef:Vu viel weer mee, Prof van de Heijder is best ok, dacht mee, recept spriro in huis, en een afdruk van alle waardes
mooi zo, vakantie!

Fay
Mooi!.. zelf heb ik de androcur momenteel verhoogd naar 2 x 50 per dag omdat ik nog wat voorraad heb, de indruk is toch dat het me meer helpt dan 1x daags.. Hurry up
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: androkur depressie

Bericht door Fay »

Goed bezig, dat betekend dat je nie meer zon last hebt van je lagere dosis en dus kan verhogen
Fay
Baukje
Berichten: 31
Lid geworden op: 01 apr 2014, 13:47
Gender: Vrouw

Re: androkur depressie

Bericht door Baukje »

Ik heb ook spiro gekregen van prof. den Heijer. Ik gebruik het al anderhalve maand en het bevalt erg goed. Ook heb ik me eindelijk volledig beter kunnen melden bij mijn werkgever. Af en toe kom ik nog dingen tegen, waarvan ik nu opeens merk hoeveel last ik daarvan had met de androcur, en hoe fijn het is daar eindelijk vanaf te zijn. Mijn bloeddruk is wel aan de lage kant, maar afgezien van wat duizeligheid bij opstaan geeft dat geen problemen en ook geen medische risico's.

En mijn lage bloeddruk kan ik oplossen door alleen maar even aan het vumc te denken. Omdat ze me een paar maanden weigerden een alternatief voor te schrijven wordt mijn RLE verlengd. :(