hairtips

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

hairtips

Bericht door Fay »

http://diply.com/different-solutions/23 ... -you/31440" target="_blank

zou willen dat ik het ook allemaal kon maar heb ze meestal gewoon los, toch eens oefenen

Fay
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: tips

Bericht door Veronica »

Er zitten hele leuke tussen eigenlijk, ikzelf ben nog luier en heb altijd los haar behalve thuis dan want dan maar ik een beetje losse paardenstaart en maak die vast met een haarklem.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: hairtips

Bericht door Fay »

Vonnik ook

De reden dat ik ze zowel altijd los heb is dat ik het bijv opgestoken , of iets anders wat mijn lange lokken ergens anders doet belanden dan naast mijn hoofd, niet mooi vindt, nog teveel man, gaat in toekomst vast mooier worden, want beetje creabea met je haar is toch wel leuk

Fay
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: hairtips

Bericht door Veronica »

Dat is ook mijn reden, ik merk dat het dan te jongensachtig wordt en dat probleem heb ik niet met los haar zeker omdat de mijne eindelijk eens wat volume heeft (door roos had ik snel plat haar maar ik ben na 4 jaar van roos af).

En waarom ik dan wel een paardenstaart doe met een haarklem, om 2 redenen de eerste ik krijg van een elastiek in mijn haar vrij snel hoofdpijn (daarom liep ik altijd met los haar op mijn werk vroeger) en omdat ik dan toch dat ene look krijg dat meer girly is dan met een elastiek. ;)
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: hairtips

Bericht door Fay »

I stick with the long loose hair for a while maar beetje experimenteren kan geen kwaad, lichtelijk jalours opmeiden die in 4 seconden hun haar hebben opgestoken niks meer aan doen

Waarbij ik het ook gewoon prettig vindt die haren te voelen langs mijn hoofd :)
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: hairtips

Bericht door Veronica »

De waarheid is dat mannen vrouwen met los lang haar nog steeds veruit het mooist vinden ;)
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: hairtips

Bericht door Fay »

Daar kijk ik iet anders tegenaan, mooi opgestoken met juiste make up i like too, maar ben dan ook geen vent , ohja :)

Fay - blond by tijd en wijlen
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: hairtips

Bericht door Veronica »

Fay schreef:Daar kijk ik iet anders tegenaan, mooi opgestoken met juiste make up i like too, maar ben dan ook geen vent , ohja :)

Fay - blond by tijd en wijlen
Klopt, het ziet er dan met de juist kapsel veel netter uit.

Andere kapsels zijn daartegen weer lekker makkelijk maar wat ik zonde vind is als vrouwen zichzelf kort knippen op een rare manier die ze ergens in een vaag blad hebben gezien.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: hairtips

Bericht door Fay »

Het moet je idd wel staan en niet iedereen heeft daar gevoel voor of het hoofd voor

Zelf vindt ik het best moeilijk iets aan mijn haar te laten doen, i like it how it is, maar zo zomaar kunnen dat het veel mooier en vrouwelijker kan dan nu, er zit niet zo hele veel model in, laagjes ;aten knippen, alles 1 lengte verder,thats it, maar er zijn wel veel vrouwen die tegen me zeggen, zou willen dat ik jou haar had! dus ergens zal ik iets goed doen :)

Fay
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: hairtips

Bericht door Veronica »

Fay schreef:Het moet je idd wel staan en niet iedereen heeft daar gevoel voor of het hoofd voor

Zelf vindt ik het best moeilijk iets aan mijn haar te laten doen, i like it how it is, maar zo zomaar kunnen dat het veel mooier en vrouwelijker kan dan nu, er zit niet zo hele veel model in, laagjes ;aten knippen, alles 1 lengte verder,thats it, maar er zijn wel veel vrouwen die tegen me zeggen, zou willen dat ik jou haar had! dus ergens zal ik iets goed doen :)

Fay
Bij mijn 5de gesprek bij het VU kreeg ik commentaar van "is dat je echte haar of een pruik?" vond het wel lachen, maar ernaast zat een bio-mevrouw met haar "dochter" en die zei ook hetzelfde, had ik jouw haar maar.

Apart en creepy.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding