verwijderen van posts

Nieuwsberichten
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: verwijderen van posts

Bericht door Anon20210626 »

We kunnen er ook gewoon weer mee stoppen , terug gaan naar begin jaren 90 waarin iedereen het zelf maar moest uitzoeken ...... Want niemand wist iets ..... De een deelt wel en komt naar buiten , de ander blijft gewoon eeuwig in de kast ....
Ik schaam me niet meer voor wat en wie ik ben ; niet op internet , niet in real life .


Maar een ding wil ik wel heel graag kwijt
De mensen die hier hun ziel en zaligheid in steken , verdienen veel meer respect . En dat geldt ten eerste voor de mensen die het forum beheren en moderen. Maar net zo geldt dat ook voor de mensen die wel hun verhaal durven te vertellen want dat maakt het forum tot wat het is . En dat is een levendig geheel met informatie .

En over privacy.....
Er zijn velen die hier eigenlijk niets durven maar wel hun hele hebben en houwen op facebook uitdragen .... Zogenaamd afgesloten voor de buitenwereld ..... En alleen zichtbaar voor vrienden . Lees die voorwaarden nog maar eens goed na...... Zelfde geld voor whats app....

Niet zo lang geleden is er een foto van een reeds overleden gebruikster verkocht aan een datingsite met de mededeling , bel me......
En ja dat is toegestaan ......
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8029
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: verwijderen van posts

Bericht door Emma »

[quote="athena1978"Het valt me wel op dat sommige niks meer schrijven.[/quote]

Dat klopt. Maar het is altijd al een komen en gaan geweest van mensen en ik hoop dat dat zo blijft. Dat houdt het forum vers en levendig. Ik denk dat het daarom ook best belangrijk is de forumregels *niet* aan te passen. Voor de nieuwkomers betekent het dat ze gewoon kunnen rondkijken en een eeste schuchtere introductie kunnen schrijven. Anderen zoals ik vinden het wel prettig om af en toe eens iemand te helpen, een zetje in de goede richting te geven, of de normen en waarden van het forum te verdedigen. Op een gegeven moment ontgroei je het forum, is er niets nieuws meer te lezen, en heb je zo langzamerhand geen behoefte meer om nog iets te schrijven.
En dan zijn er ook nog de zuurpruimen die veel aan dit forum gehad hebben maar tot hun schrik ontdekken dat het niet met ze meegroeit, en dan met alle geweld gaan proberen het naar hun hand te zetten. De discussies en ruzies die dat oplevert zorgen er zelfs voor dat er nieuwkomers afhaken, denken, waar ben ik in vredesnaam terechtgekomen? En dan hoop ik altijd maar dat de zuurpruimen op een gegeven moment de eer aan zichzelf houden en het forum laten voor wat het is en ook verder gaan met hun leven. Maar voor de een is dat wat moeilijker dan voor de ander.

Zo. En dat zonder namen te noemen.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Marieke
Berichten: 293
Lid geworden op: 01 feb 2014, 20:44
Gender: Trans MtF

Re: verwijderen van posts

Bericht door Marieke »

ik snap niet waarom dit telkens toch weer een probleem moet zijn, mensen maken fouten, ze plaatsen soms dingen waar ze spijt van hebben later, omdat ze bang zijn voor hun privacy, waarom zou je die mensen dan niet gewoon te hulp schieten en die bepaalde dingen verwijderen als mensen dat willen?

de enige reden om dat niet te doen die ik kan verzinnen, is dat het misschien veel werk kost als je bijvoorbeeld veel posts moet verwijderen, maar waarom hebben gebruikers dan niet zelf de optie om hun berichten of als het moet zelfs hun hele account te verwijderen, want dan krijg je telkens dit soort situaties?

voorkomen is beter dan genezen zou ik zeggen, dus ik zou gewoon gebruikers de optie geven ten alle tijde hun eigen berichten aan te passen, maar ja :)

en over Janneke even, ik vind het een beetje raar dat ze meteen van het forum geschopt is hoor, ok, ze was een beetje opdringerig, maar ze bracht redelijke argumenten op tafel en ze had de goede bedoelingen omdat ze gewoon wil dat mensen hier wat meer privacy hebben, ik vind niet dat ze het goed verwoord heeft, maar is dat werkelijk een juiste reden om iemand meteen van het forum te trappen, ik spreek Janneke regelmatig op de chat ook en ze is een fijn persoon om mee te kletsen, ik zou het wel prettig vinden als haar account wordt gedeblokkeerd en dat het voor nu bij een waarschuwing blijft, de sfeer wordt er niet beter op als mensen meteen weggestuurd worden na een kritische houding tegenover een moderator, toch?

en nu niet mij wegsturen omdat ik een kritische houding heb tegenover de moderator, want ik bedoel het ook maar goed, als moderator heb je veel verantwoordelijkheid, en het zal zeker niet makkelijk zijn altijd de juiste keuzes te maken, maar ik hoop wel dat je de keuze van het wegsturen van Janneke terugdraait, maar ja, dat wilde ik even kwijt!
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8029
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: verwijderen van posts

Bericht door Emma »

Het gaat er om dat je niet de opdracht kunt geven "haal al mijn posts maar weg". Als er echt wat is is daar heus wel een mouw aan te passen. Zoals al een paar keer aangehaald gaan er heel wat nuttige discussies verloren als mensen in een boze bui besluiten hun account en alle posts weg te gooien. Ik zie wel eens draadjes op Facebook waar iemand tussen zit die me geblokkeerd heeft en daar is meteen al geen touw meer aan vast te knopen.

Janneke dat was wat kort door de bocht maar aan de andere kant sprak ze zichzelf heel erg tegen, door te stellen dat het allemaal maar moest zoals ze zei en dan met een populair-juridisch verhaal erbij als onderbouwing, terwijl dat juist het tegendeel beweerde. En dan op basis daarvan herhaaldelijk Eva vertellen wat ze moet doen... Niet handig.

Maar laten we de discussie nu even laten rusten...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: verwijderen van posts

Bericht door Barbarella »

Janneke had niet gebanned mogen worden.

De mogenlijke gaten in het forum wegen niet op tegen het gat dat er nu is in het beheer. Keer op keer is gebleken dat teveel mensen die eigenlijk niet op forum horen Keer op keer ook in de verborgen gedeelten kunnen komen.

Barbarella
Na mij de zondvloed!
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: verwijderen van posts

Bericht door Veronica »

Janneke... de persoon die steeds over sex praat, een persoon met extreem vieze gedachten en een flinke dosis persoonlijkheidsstoornis, iemand die transgenders die niet srs lieten doen een prostitué en shemale noemt...

En dat is maar het topje van de ijberg, op het forum viel zij gigantisch mee vergeleken met hoe vreselijk zij op de oude chat was.

Persoonlijk heb ik een schijthekel aan haar, vooral na dat ene incident.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: verwijderen van posts

Bericht door Barbarella »

Ik ken haar verder niet.

Ik ben even de topics aan het afgaan waarvan ik vind dat ik daar in het verleden wat gezegd had moeten hebben.

Barbarella
Na mij de zondvloed!