progressie

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

progressie

Bericht door Fay »

Hi folks

Ben tot nu toe altijd iemand geweest die omgeving niet inlichtte , in de zin van, ze zien maar

Toch gaf dat elke keer best wel stress als ik afspraken maakte met onbekende mensen, ze verwachten een vrouw, vanwege de naam,dat ben ik uiterlijk nog niet naar mijn zin, meestal werk gerelateerd, en zagen dan een, man?

Het voelde elke keer toch ongemakkelijk

Vanavond maar eens besloten gewoon open te zijn naar iemand, en wat een relief, men weet dus wat men kan verwachten als ze me leren kennen in real life, wat staat te gebeuren, iemand heeft iets bij me gekocht wat ik heb gemaakt, en komt dat ophalen

feels good, en ook trots, dit ben ik, en dat mag je gerust weten

:)

Fay
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: progressie

Bericht door Anon20180501 »

:wship: :hug: ;)
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: progressie

Bericht door Jannet V »

Fay! Heb nu eens een beetje vertrouwen in jezelf! Ik ken je niet anders als vrouw en zovelen met mij. Geloof in jezelf en de rest komt zeker.
Liefs Jannet
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: progressie

Bericht door Fay »

Kweet het, eeuwige zelfonderschatting....weird

Time to live en uit te vliegen!

thx

:)

Fay
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8027
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: progressie

Bericht door Emma »

Fay schreef: Time to live en uit te vliegen!

Echt wel!
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Claire
Berichten: 1129
Lid geworden op: 05 feb 2013, 00:21
Gender: Vrouw
Locatie: Almere

Re: progressie

Bericht door Claire »

Fay schreef:
Time to live en uit te vliegen!


Fay
Amen!! :hug:
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

:hug: :hug2:
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: progressie

Bericht door Fay »

Awel, eea is nog niet zo handig, ik vervloekte vandaag dat hele gendergedoe, mogelijkheid om bedrijf door te starten in ander pand, groter, en ik denk, ja mooi ,leuk maar hoe?

Ik kom steeds beter in me vel te zitten en interesses veranderen,een feit, wat ik tot nu toe deed, daar heb ik stiekum steeds minder interesse in, het kost me toch steeds meer moeite

Supergaaf om door te starten, minder enthousiast ben ik om dat doorstarten gepaard te laten gaan met hetgeen ik nu aan het doen ben,ook al is iedereen om me heen razend enthousiast,valkuil, ik wil voor mezelf doorstarten en niet omdat iedereen het zo gaaf vind wat ik maak

Dubio dus....ben ergens wel ok hoor, alleen vind ik het allemaal wat lastig combineren, en je gendertraject, en dat geen waar ik mijn geld mee verdien, het ontwerpen bedenken en maken van industriele meubels en objecten

Enfin, nachtje over slapen

Fay
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: progressie

Bericht door Anon20190122 »

Daar kan ik je misschien weer een tip voor geven de tijden dat ik met mezelf zit/bezig ben of gewoon weer wat aan het verwerken ben doe ik zakelijk gezien geen spannende dingen ik merk dat ik dan toch steken ga laten vallen en de dingen niet zo doe zoals ik dat wel zou willen.
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: progressie

Bericht door Fay »

Hoi, het risico is niet zo heel groot, de vraag is echter, wil ik dit blijven doen, ik zou niet weten wat ik anders zou moeten doen, dus kom ik uit bij een verstandige deels zakelijke beslissing, ja ik blijf dit doen, met een bredere opzet

Factoren als energiegebrek, de hrt en rle zelf natuurlijk, gooien wat roet in het eten

Ik heb niks te verliezen, mocht ik na 2 maanden denken, nee toch niet, stop ik gewoon, al is die kans klein, het begint langzaamaan te lopen,ik krijg steeds meer opdrachten, dat overboord zetten zou doodzonde zijn, het is tenslotte ook mijn brood

conclusie, doorstarten ja :)

Fay
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: progressie

Bericht door Anon20190122 »

Ik weet niet hoe het bij jouw gaat maar bij mij heeft het zakelijk gezien best zijn ups en downs.
Dat heeft op de eerste plaats met de garage wereld te maken en gelukkig voor een steeds kleiner gedeelte dat ik een transvrouw ben sommige mensen moeten je daardoor gewoon niet het is triest maar ik kom het na 20 jaar als vrouw nog steeds tegen.
Of je doorstrart of niet ik kan je wel aanraden om door te gaan met wat je nu al opgebouwd hebt houd er echter wel rekening mee dat een aantal klanten gaan afhaken en ik het ergste geval zelfs negatief over je gaan praten.