Vertrek Jos Megens

Nieuwsberichten
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Vertrek Jos Megens

Bericht door Veronica »

Lucas schreef:Impact van de afwezigheid van Jos; de samenwerking met het andere ziekenhuis wat noodzakelijk is voor mijn traject verloopt spontaan soepel!

Overigens iemand 13 april ook aanwezig tussen 12:30 en 15:00 ?
Goed om te horen :)
Bij mij is het andersom, sinds dat Jos weg is lopen dingen en afspraken dwars door elkaar en daar ben ik niet zo gecharmeerd van.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Anon20190712
Berichten: 959
Lid geworden op: 19 dec 2012, 19:56
Gender: Man

Re: Vertrek Jos Megens

Bericht door Anon20190712 »

Niek68 schreef:ik moet 13 april om 15.00 in het VU zijn. Aangezien ik met het openbaar vervoer moet komen en je het met de NS nooit weet ben ik er waarschijnlijk om 14.20 al. Zal denk ik ook nog een ponskaartje moeten maken.
Leuk, wie weet komen we elkaar dan tegen! Ik heb om 14:30 de laatste afspraak van die dag (endo), maar aangezien die nog wel ens uit loopt verwacht ik er rond 15:00 nog wel te zijn. :) Ik heb trouwens nooit een ponskaartje hoeven laten maken in het VUMC...is het je eerste afspraak op de poli?
Veronica schreef:
Goed om te horen :)
Bij mij is het andersom, sinds dat Jos weg is lopen dingen en afspraken dwars door elkaar en daar ben ik niet zo gecharmeerd van.
Dat is minder... :/
Ik hoop dat nu Jos weg is dingen daar helemaal op de schop zullen gaan, hoe dan ook klopt het niet hoe daar loopt (zowel voor als na het vertrek van Jos)
Gebruikersavatar
Niek68
Berichten: 150
Lid geworden op: 28 feb 2015, 17:06
Gender: Trans FtM
Locatie: Huissen

Re: Vertrek Jos Megens

Bericht door Niek68 »

Ja is mijn eerste afspraak, de intake. Vol spanning dus.
There's only one way of life and that's your own
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8026
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Vertrek Jos Megens

Bericht door Emma »

En ik zit op 14:00 bij Anita Wortel. Zal ik na afloop nog maar even blijven hangen dan?
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20190712
Berichten: 959
Lid geworden op: 19 dec 2012, 19:56
Gender: Man

Re: Vertrek Jos Megens

Bericht door Anon20190712 »

Leuk! Ik zie Anita om 13:00! Dan zie ik je vast tevoren of erna even in de wachtruimte! :)
fenna
Berichten: 131
Lid geworden op: 21 apr 2015, 11:13
Gender: Vrouw

Re: Vertrek Jos Megens

Bericht door fenna »

Of het jammer is of een zegen zal de toekomst uitwijzen.

Hij was op die afdeling een voorvechter van het eerste uur en heeft de nodige strijd tegen de stroom in geleverd om eea voor de trans gemeenschap voor elkaar te krijgen. Daarvoor mijn respect!

Nu ben ik daar een tijdje niet meer over de vloer geweest, maar vind het jammer dat ik hem daar niet meer ga tegenkomen.
Zijn charme en enorme dossier kennis zal ik best missen...

Fenna
Anon20190712
Berichten: 959
Lid geworden op: 19 dec 2012, 19:56
Gender: Man

Re: Vertrek Jos Megens

Bericht door Anon20190712 »

Dus ik werd net gebeld door iemand die bij het genderteam de administratie op orde aan het brengen is...
Daardoor weet ik nu twee dingen;
1. Ze hadden er écht een puinhoop van gemaakt- waardoor een hoop berichtgeving van andere ziekenhuizen ivm samenwerking gewoon niet bekeken is (en dat was iets waarvan Jos destijds zei dat hij het zou regelen)
2. Er is iemand keihard aan de slag alles op orde te brengen!!!
Gebruikersavatar
LisaM
Berichten: 435
Lid geworden op: 06 mei 2013, 23:35
Gender: Vrouw

Re: Vertrek Jos Megens

Bericht door LisaM »

Lucas schreef:Dus ik werd net gebeld door iemand die bij het genderteam de administratie op orde aan het brengen is...
Daardoor weet ik nu twee dingen;
1. Ze hadden er écht een puinhoop van gemaakt- waardoor een hoop berichtgeving van andere ziekenhuizen ivm samenwerking gewoon niet bekeken is (en dat was iets waarvan Jos destijds zei dat hij het zou regelen)
2. Er is iemand keihard aan de slag alles op orde te brengen!!!
Een zegen dus, goh wat onverwacht... :lol: