Games

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Re: Games

Bericht door TheGirl »



De USA trailer
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Re: Games

Bericht door TheGirl »

Tera is al uit als ik het goed heb en binnenkort Guild Wars 2, wie gaat deze spelen?
Guild Wars 2 is van NCSoft-Arnenet, die vind ik dus weer het proberen waard.
Gebruikersavatar
Jessy
Berichten: 1642
Lid geworden op: 25 mar 2012, 17:07
Gender: Transgender
Locatie: Belsj Limburg

Re: Games

Bericht door Jessy »

Ik begin niet meer aan nieuwe games, of ze moeten echt iets nieuws te bieden hebben dat mij aantrekt en geïnteresseerd houdt. Een goede verhaallijn doet ook al veel, en ontbreekt nogal eens in online games.
Tera heb ik tijdens de beta gespeeld, maar raakte er snel op uitgekeken.
GW overweeg ik niet eens, dat politieke systeem staat me nogal tegen (al is het leuk bedacht).
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Re: Games

Bericht door TheGirl »

Guild Wars en Guild Wars 2 zijn ook de enige games uitgegeven door NCSoft die Amerikaans/Westers zijn de andere zijn Koreaans. Laten we de andere westers NC game maar vergeten.
Veel westerse games hebben politiek verwerkt in games.
Ik ben voor Guild Wars 2 alleen niet van plan de versie te kopen van 150Euor of 150Dollar. Ik had wel in guild van GW beloofd er in 2 ook weer bij te zijn. Hoewel ik GW amper doe.
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: Games

Bericht door Raisa »

Assassins Creed: Ik heb een zwak voor geschiedenis en spellen waar je vrij in rond kan lopen en genieten van de omgeving.
Plants vs Zombies: zinloos tijdsverdrijf.
World of Goo: Een vernuftig spelletje waarin je constructies van slijmballen moet maken om opdrachten te vervullen.
The Elder Scrolls: Vooral Skyrim en Morrowind. Het vrij rond lopen in een rijke wereld en je eigen verhaal en character maken vind ik fantastisch.
Rise of Flight: een zeer realistische flight simulator die zich afspeelt in de 1e wereldoorlog.
Portal 1 en 2: Heerlijke denkspelletjes.
Rome: Total War: Strategiespel uit mijn favoriete epoch.
Anno 1602 en verder: Economische simulatie, soms verdraaid moeilijk.
Civilization IV: Een vrij pittig strategiespel.
Super Mario Brothers III: Tijdloos vermaak
Age of Empires II: een klassieker.
Judiana
Berichten: 986
Lid geworden op: 26 mar 2012, 12:54
Gender: Transgender

Re: Games

Bericht door Judiana »

ik heb linux, en er zijn zat games te spelen... alleen trekt mijn laptop dat niet...

racegames ( 4d stunts, F1, Fia Gtr GTR legends GTR2)
schieten.... Doom, return to castle wolfestein, battlefield....
vliegen combatsimulator 1&2 Flightsim 98,2000( concorde was tof) en FOTC
zoiets?

toen ik meer centjes had voor mijn muziek hobby daar in geinvesteerd, na de zoveelste crash van mijn pc alle mooie muziek weg...:( toen andere pc en linux erop
voor de muziek een multitrackrecorder 16 sporen....

als iemand browsergametips heeft graag !

heb dan wel een ps2 met testdrive unlimited en granturismo 4 maar jah ehm.....
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Re: Games

Bericht door TheGirl »

Judith, kijk eens op deze site http://www.gameforge.com" target="_blank deze geeft ook Aion uit voor de EU maar ook browser games. Deze site http://www.mmohut.com" target="_blank staan veel gratis legale games op voor snelle pc's en de wat oudere.
jocyn
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 apr 2012, 11:35
Gender: Vrouw

Re: Games

Bericht door jocyn »

Ik heb nog nooit een spelletje gespeeld op de computer.
Gebruikersavatar
hX2eDVx3
Berichten: 345
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:34
Gender: Man

Re: Games

Bericht door hX2eDVx3 »

Toch maar eens een lijstje maken met mijn favoriete games. Ik heb er een hoop gespeeld toen ik jong was, vooral uit escapisme denk ik achteraf.

The Legend of Zelda, en dan vooral Ocarina of Time vond ik heel gaaf.
Pokémon heb ik veel gespeeld, die vind ik nog steeds erg leuk. Eigenlijk heb ik ze allemaal gespeeld, van Blue tot aan White.
Age of Empires II speelde ik veel als een soort van zinloos vermaak, ik ben er nooit echt goed in geworden.
The Elder Scrolls Morrowind, Oblivion en Skyrim, daar heb ik echt belachelijk veel tijd in zitten.
Ik heb nog een hele tijd veel Dance Dance Revolution gespeeld, al zie ik dat meer als sport dan als game. Wel erg leuk :)
Team Fortress 2 dus, en Borderlands. Dat zijn zo ongeveer de enige shooters die ik leuk vind. Er komt binnenkort een nieuwe versie van Borderlands, ik vind de trailer echt supergaaf:


En sinds kort heb ik weer een Nokia 3310, dus daar speel ik Snake II op :DD. Ik heb nog wel meer gespeeld, dit is een beetje mijn lijstje met favorieten.
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Re: Games

Bericht door TheGirl »

Ik speelde snake weleens op de tv. Dit kon op een oude kabeltv decoder, niet in UPC gebied wel in alle andere kabelgebieden overigens.