Hij is een zij seizoen 2

Nieuwsberichten
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Hij is een zij seizoen 2

Bericht door Anon20180501 »

Ik geloof dat ik iets mis... :)
Gebruikersavatar
Bregje
Berichten: 243
Lid geworden op: 05 okt 2015, 22:12
Gender: Vrouw

Re: Hij is een zij seizoen 2

Bericht door Bregje »

Daniéla schreef:Ik geloof dat ik iets mis... :)
Er is uitzending gemist. Je kunt het zo allemaal terugkijken ;)
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Hij is een zij seizoen 2

Bericht door Anon20180501 »

Weet ik, dank je Bregje... ;) Ik heb seizoen 1 van Hij is een Zij wel gezien en waardeer het zeer, maar ik heb inmiddels zoveel langs zien komen de afgelopen 15 jaar dat ik zo'n beetje verzadigd ben geraakt..
Gebruikersavatar
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: Hij is een zij seizoen 2

Bericht door Charlotte_C »

Ik heb gisteren achter elkaar afleveringen 1 tot en met of zelfs 6 gezien. Het was mooi om te zien hoe het verder is gegaan met de mensen uit seizoen 1. Vooral heel aandoenlijk vond ik het verhaal van dat kind van 7 (MtF, Stijn werd Suus) gewoonweg omdat zij nog overal op tijd bij gaat zijn en dat is toch het mooiste. Het grote huwelijksaanzoek vond ik ook supermooi. Het toont hoe mooi de wereld kan zijn als men elkaar maar accepteert om wie men is.

Gedurende seizoen 1 was ik al best wel heel erg onder de indruk van BO, maar nu dit seizoen helemaal als ik zie wat er van haar geworden is. WOW.
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Hakuna
Berichten: 195
Lid geworden op: 28 jul 2015, 15:35
Gender: Transgender

Re: Hij is een zij seizoen 2

Bericht door Hakuna »

IK heb mij met fotos aangemeld voor het seizoen 2017. Ben benieuwd of ze mij wel interessant vinden. Weet mij nog te herinneren dat de NCRV mij in man bijt hond wilde hebben omdat ze fotos van mij hadden gezien waarin ik met heel lang haar allerlei zelfgemaakte alternatieve kleding aan had tijdens mijn wandeltochten in het bos.

Normaal zoek ik de media niet op, maar als er rekening wordt gehouden met mijn autisme en dat ik niet van lawaai en drukte hou dan ben ik bereid mee te werken aan een uitzending en mag iedereen ook zien hoe mijn trangender traject verloopt en hoe ik mij dagelijks kleedt en dat ik mijn kleding veelal allemaal zelf maak en ontwerp. Ook wil ik mijn passie delen met iedereen voor mijn lang haar.
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Hij is een zij seizoen 2

Bericht door Jer158 »

Ik ben benieuwd wat er van overblijft zonder Arie Boomsma.
Hung her from the branches of a mango tree
Hakuna
Berichten: 195
Lid geworden op: 28 jul 2015, 15:35
Gender: Transgender

Re: Hij is een zij seizoen 2

Bericht door Hakuna »

De uitzendingen van 2017 gaan het niet worden, deze opnames zijn al gedaan. Misschien zouden ze mij in het volgende seizoen van 2018 willen hebben. ik krijg nog antwoord hierop. Maar fotos van mij en een kort verhaal hebben ze al.

Wordt zeker nog vervolgt.