I am Cait

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Ilse
Berichten: 761
Lid geworden op: 24 apr 2013, 23:36
Gender: Trans MtF

I am Cait

Bericht door Ilse »

Vanavond heb ik de 1e aflevering kunnen bekijken van I am Cait.
Het werd uitgezonden door E! op kanaal 126.

http://www.televizier.nl/nieuws/amuseme ... 2803.lynkx

Natuurlijk heb ik ook de commentaren en kritiek op haar gelezen en helaas kwam die ook met name uit de t-wereld, maar persoonlijk ben ik WEL blij dat zij dit programma maakt en zich toch hiervoor inzet.
Misschien dat na het kijken van deze 1e aflevering degenen iets milder worden, want ze zegt heel veel herkenbaars en op een goede manier.

Laten we hopen dat ook dit weer een positieve stap kan zijn en dat het wel degelijk lotgenoten kan helpen, maar daarnaast ook andere familie, vrienden en naasten kan helpen.
Ik kan het zeker aanraden om te bekijken.

Zij doet dit echt goed en we mogen best blij zijn met iemand als Caitlyn :D
Groetjes,
Ilse
Gebruikersavatar
Cait
Berichten: 561
Lid geworden op: 19 mar 2014, 05:18
Gender: Vrouw
Locatie: Midden Nederland

Re: I am Cait

Bericht door Cait »

Blij zijn met iemand als ik ? ;)



Liefs caitlyn
Ilse
Berichten: 761
Lid geworden op: 24 apr 2013, 23:36
Gender: Trans MtF

Re: I am Cait

Bericht door Ilse »

Caitlyn schreef:Blij zijn met iemand als ik ? ;)



Liefs caitlyn
Haha, die had ik kunnen verwachten :D
Groetjes,
Ilse
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: I am Cait

Bericht door Veronica »

Ow, die caitlyn die de boel uitstelde voor een zak geld..

(sorry, ben erg op dat gebied)

Aan de andere kant, weer eens vers vlees op TV.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Ilse
Berichten: 761
Lid geworden op: 24 apr 2013, 23:36
Gender: Trans MtF

Re: I am Cait

Bericht door Ilse »

Hoi Veronica heb je de eerste aflevering ook kunnen bekijken?

Natuurlijk snap ik jou opmerking heel goed en dat is iets wat veel meer personen denken
Er zijn ook veel mensen onder ons die dit met een beetje een schuin oog of een bijsmaak aankijken, daar behoorde ik zelf ook bij in het begin, maar terecht of onterecht, zij heeft wel een gigantisch platform wat voor mijn gevoel in zijn geheel een positieve bijdrage kan leveren voor onze doelgroep en hopelijk vooral op het vlak van acceptatie en tolerantie.

over het geld, tja ik denk ook dat zij inmiddels wel weet dat er ook een hele andere kant is van veel lotgenoten die niet de mogelijkheden hebben als haar en dat wordt haar vermoed ik nu ook wel duidelijk gemaakt en ik heb ook de indruk na het gezien hebben van deze eerste aflevering dat ze daar wel degelijk voor open staat, maar natuurlijk is dat iets heel anders dan het zelf ondervinden.

persoonlijk denk ik dat ze het niet om het geld doet, natuurlijk is dat een mooie bijkomstigheid, maar voor mijn gevoel hoeft ze dat echt niet te doen en heeft allang meer dan ze op kan maken.
Ze hoeft dit niet doen, ze kan ook kiezen om niet in de spotlights te staan en lekker rustig genieten van haar nieuwe leventje, maar dat doet ze dus niet.

Ze kiest er bewust voor om wel op te staan en hoopt daarmee wel wat te bereiken.

Zoals ik jou ken hier op dit forum kom je wel op mij over als iemand met een open blik en niet iemand bent met een onwrikbare mening.
Wel kritisch op sommige dingen, maar daar is niets mis mee en ook heb je best wel vaak een punt.
Dat jij een opmerking maakt als vers vlees, tja dat is zoals jezelf ook al zegt best wel erg en had ik zeker niet van jou verwacht.

Maar ik hoop dat je een keer onbevooroordeeld deze eerste aflevering of anderen kunt bekijken en er dan misschien iets anders tegenaan kunt kijken. ;)
Groetjes,
Ilse
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: I am Cait

Bericht door Fay »

Veronica schreef:Ow, die caitlyn die de boel uitstelde voor een zak geld..

.
Als je ook maar enig moeite hebt gedaan eea te lezen en te bekijken over haar (en enig fatsoen in je donder ) weet je dat die opmerking nergens op slaat

Fay
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: I am Cait

Bericht door Anon20180501 »

(en enig fatsoen in je donder)
Voor wat het waard is Fay, Veronica had deze al zien aankomen.
(sorry, ben erg op dat gebied)
;)

grts Daniéla
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: I am Cait

Bericht door Veronica »

Daniéla schreef:
(en enig fatsoen in je donder)
Voor wat het waard is Fay, Veronica had deze al zien aankomen.
(sorry, ben erg op dat gebied)
;)

grts Daniéla
Yup

Dat heb ik inderdaad gedaan, namelijk Fay dat had ik al gedaan, en ik blijf erbij wat ik zei dat zij het sowieso ook voor het geld deed, uitstellen van je ware ik om voor geld op TV te komen is 1 (als je geld zat hebt, het is anders als je GEEN geld hebt), maar wat erger is dat mensen werkelijk geloven dat zij het niet deed ervoor.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: I am Cait

Bericht door Anon20180501 »

...maar wat erger is dat mensen werkelijk geloven dat zij het niet deed ervoor.
Ik ken eerlijk gezegd dat programma en die Caitlyn niet maar zonder insite-info lijkt me dit moeilijk hard te maken Veronica.

Maar zou het zo zijn dan is ze vast niet enige die de schijnwerpers opzoekt, om wat voor (persoonlijke) reden dan ook.
En niet heel soms zit daar een financieel gewin aan vast, gelukkig niet altijd denk ik dan...

grts Daniéla
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: I am Cait

Bericht door Anon20180501 »

Overigens spreek ik niet alleen over transgenders als ik het heb over mensen die de schijnwerpers opzoeken, om wat voor reden dan ook... ;)