Nieuwe chat! Zie dit topic.

Welke FILM, serie of docu heb je het laatst gezien?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 feb 2016, 14:49
Gender: Vrouw
Locatie: Tilburg

Re: Welke FILM, serie of docu heb je het laatst gezien?

Bericht door Pien »

Elise schreef:Heeft er iemand een tip voor mij voor een film met een transgender thema die niet onder de noemer drama valt? Het lijkt me leuk om een film met een transgender thema te zien maar ik merk gewoon dat ik de drama niet goed aankan. Mijn hoofd zit sowieso al zo vol van alle gedachtes en twijfels.

Tips zijn welkom :)

Dan is Boy meets girl wat voor je. mooie mix van drama, comedy en romantiek. Een feel good movie. En goede cast!

https://www.youtube.com/watch?v=WNdW9TzxGrk
ik stel me voor......
pauline
Berichten: 93
Lid geworden op: 09 aug 2015, 21:33
Gender: Trans MtF

Re: Welke FILM, serie of docu heb je het laatst gezien?

Bericht door pauline »

The Blacklist, op Netflix....
Gebruikersavatar
Elise
Berichten: 916
Lid geworden op: 01 feb 2016, 14:01
Gender: Trans MtF

Re: Welke FILM, serie of docu heb je het laatst gezien?

Bericht door Elise »

Pien schreef: Dan is Boy meets girl wat voor je. mooie mix van drama, comedy en romantiek. Een feel good movie. En goede cast!

https://www.youtube.com/watch?v=WNdW9TzxGrk
Klinkt leuk :) Dank je voor de tip.
Gebruikersavatar
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: Welke FILM, serie of docu heb je het laatst gezien?

Bericht door Charlotte_C »

De meest recente serie moet Ghost Hunters zijn geweest op sy-fy. Verder heb ik de laatste week nog naar Allo Allo (seizoen 1-4) gekeken, Judge Judy, Cheaters en heb ik I am Jazz seizoen 1 nog een keer bekeken.

Op filmgebied zijn de laatsten The Danish Girl, Imagine Me and You en Hunger Games Mockingjay Part 1 & 2 geweest.


Groetjes,

:hbeat: Charlotte :hbeat:
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Gebruikersavatar
Elise
Berichten: 916
Lid geworden op: 01 feb 2016, 14:01
Gender: Trans MtF

Re: Welke FILM, serie of docu heb je het laatst gezien?

Bericht door Elise »

Op dit moment ben ik een recap aan het doen van Game Of Thrones Seizoen 5. Dit ter voorbereiding op seizoen 6 wat eraan komt :D
De hele Hunger Games serie heb ik laatst ook weer gekeken.
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1262
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: Welke FILM, serie of docu heb je het laatst gezien?

Bericht door Jeste »

Laatste had ik de film Belgica gezien, over een muziekcafé dat uitgroeit tot roemruchte nachtclub. Sex drugs & rock 'n roll. Wat werd er lekker veel gesnoven in die film, terwijl ik braaf op de maandagmiddag met flesjes 0%-bier en Bionade in de bioscoopstoel zat :)
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Gebruikersavatar
anne-nienke
Berichten: 260
Lid geworden op: 14 apr 2013, 18:32
Gender: Onzeker

Re: Welke FILM, serie of docu heb je het laatst gezien?

Bericht door anne-nienke »

Iemand deze gezien? Heerlijk "niet te veel nadenken" romantische drama film. Als iemand nog iets kent dat hier op lijkt....ik hou me aanbevolen.

http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BM ... SY720_.jpg
Gebruikersavatar
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: Welke FILM, serie of docu heb je het laatst gezien?

Bericht door Charlotte_C »

Ik heb recent de Film Dead 7 van en met Nick Carter gezien en daarnaast de laatste week weer een aantal youtube documentaires over de humanitaire aspecten van de Tweede wereldoorlog, Onder andere een docu over de Joodse Raad van Amsterdam.
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Anouk
Berichten: 111
Lid geworden op: 04 mar 2016, 11:00
Gender: Vrouw

Re: Welke FILM, serie of docu heb je het laatst gezien?

Bericht door Anouk »

Ik zou de docu-serie Transreality op YouTube willen aanraden. Dit is een serie die een beetje vergelijkbaar is met 'hij is een zij' maar dan in Rusland en zonder presentator die vragen stelt. De serie wordt ondertiteld in het Engels en bestaat uit 15 delen van rond de 25 minuten.
P.s. Laat de titel van de eerste aflevering niet ontmoedigen, er komt geen geweld in de serie voor.
Nothing changes as everything changes
Gebruikersavatar
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: Welke FILM, serie of docu heb je het laatst gezien?

Bericht door Charlotte_C »

Ik moet er nog aan beginnen, maar ik heb besloten Boy Meets Girl een kans te geven.
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home