Nieuwe chat! Zie dit topic.

wat luister je nu

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Elise
Berichten: 916
Lid geworden op: 01 feb 2016, 14:01
Gender: Trans MtF

Re: wat luister je nu

Bericht door Elise »

Nice lekker zomers! :)
Gebruikersavatar
LunaWeisse
Berichten: 406
Lid geworden op: 24 dec 2015, 23:52
Gender: Trans MtF
Locatie: Amstelveen

Re: wat luister je nu

Bericht door LunaWeisse »

Heerlijk als een band echt iets te melden heeft. Rudra, SIngapore, Metal met etnische klanken en teksten over de onsterfelijke zelf.
Past veel meer bij me dan de leegte van de moderne maatschappij.

http://www.darklyrics.com/lyrics/rudra/ ... ali.html#1

Horizons that host no scenery
Starless, unending skies
Then wakes the beastly void
...Starless unending skies
The dance of stardust stills
Drapes the mountains...

Winter Thrice!
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1262
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: wat luister je nu

Bericht door Jeste »

Sigy schreef:Tijdens het surfen luister ik vaak (en ook nu) naar de internetradio SomaFM, meer bepaald het kanaal Space Station Soma. Ze beschrijven het zelf als "Tune in, turn on, space out. Spaced-out ambient and mid-tempo electronica".
Bedankt voor de tip. Deze zender staat nu op m'n lijstje met favoriete webradio's.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1262
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: wat luister je nu

Bericht door Jeste »

Maar nu even een ander soort muziek..... Kwam ik opeens tegen in de platenkast.

Zazou, what you gonna do? / There's a lot of people gunning for you / Zazou, comment allez-vous? A knock on the door in the night / That Zazou he don't care / Dark glasses, long hair / Takes his time, sneers at men / Some ugly people want revenge / Zazou, comment allez-vous? / A knock on the door in the night / In the night

That Zazou he sleeps all day / then down to Select or Le Colisée / Sips his drinks, orders more / says what he thinks and it's a crazy war / Zazou, what you gonna do? / A knock on the door in the night / Zazou, comment allez-vous? / A knock on the door in the night

And when the soldiers strut / all he cares about is love / And when the flags are out / all he cares about is love / Well there's a thin line / between love and crime / and in this situation / a thin line between love and crime / and collaboration / in the night

Zazou, what you gonna do? / There's a lot of people gunning for you / Zazou, comment allez-vous? / A knock on the door in the night

Now everybody's under somebody's spell / unless they've already gone to hell / In the streets you can hear the people say / 'That Zazou he should be locked away'

When the soldiers strut / all he cares about is love / When the flags are out / all he cares about is love / And there's a thin line / between love and crime / and in this situation / a thin line between love and crime / and collaboration
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: wat luister je nu

Bericht door Anon20190501 »

Pet Shop Boys zijn een iha schromelijk ondergewaardeerde band. Weinigen realiseren zich dat ze al 35 jaar synthpop van topniveau maken. 'Actually' is voor mij nog steeds één van de 10 beste LP's van de 80ies.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: wat luister je nu

Bericht door Anon20190501 »

Via Underground 80s kanaal van SomaFM:


https://youtu.be/wiM_SD66_LQ

Edit: hoe krijg ik het youtube plaatje hier?
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Isabelle
Berichten: 525
Lid geworden op: 19 jun 2016, 02:38
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Amsterdam

Re: wat luister je nu

Bericht door Isabelle »

Sigy schreef:Via Underground 80s kanaal van SomaFM:


https://youtu.be/wiM_SD66_LQ

Edit: hoe krijg ik het youtube plaatje hier?
gebruik in volle reactie het youtube blokje met je link erin :




bonobo, de enige artiest waarbij voor mij geen enkel nummer kwaad kan.
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: wat luister je nu

Bericht door Anon20190501 »

Ik heb zonet een wereldschokkende wetenschappelijke ontdekking gedaan.
'T' zijn gaat bovengemiddeld vaak samen met een goede muzieksmaak.
Nobel prize, here I come...

Edit: @sociosoof: dank je wel
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: wat luister je nu

Bericht door Dieuwertje »

Even lekker voor de nachtrust, koptelefoon op en ogen dicht. Minpuntje: het einde lijkt alsof het nooit afgemaakt is.
Isabelle
Berichten: 525
Lid geworden op: 19 jun 2016, 02:38
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Amsterdam

Re: wat luister je nu

Bericht door Isabelle »