Nieuwe chat! Zie dit topic.

ontdekken.

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
zarah
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 jun 2015, 10:47
Gender: Transgender

ontdekken.

Bericht door zarah »

Hoi ik woon in amsterdam en er is hier genoeg voor gelijkgestemden te doen. Maar ik ben nog heel erg bezig dit hele wereldje te ontdekken. En ik ben nog angstig dit te publiekelijk te doen. Graag zou ik naar een bijeenkomst willen of een feest maar de eerste stap zetten vind ik het moeilijkst. Zijn er toevallig ook dames die eventueel een keertje vantevoren willen afspreken. Voor welk feest of welke bijeenkomst maakt me niet zo uit ik ken ze allemaal nog niet.... ik heb een auto.
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: ontdekken.

Bericht door Irene_de_Vreede »

In Amsterdam is iedere maand een vrije inloop T&T avond, voor zover ik weet gaan sommigen daaraan voorafgaand weleens met elkaar eten. Er zijn er hier ongetwijfeld die je er het fijne van kunnen vertellen.
Irene
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1262
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: ontdekken.

Bericht door Jeste »

Hoewel je schreef dat je in Amsterdam genoeg dingen wist voor gelijkgestemden, heb je hier misschien toch iets aan:
TransAmsterdam
Vrouwengroep van de Patiëntenorganisatie Transvisie

Vooral de Vrouwengroep is iets waar je ook rustig alleen naartoe kan gaan. Dat is misschien ook een goede plek om gelijkgestemden te ontmoeten, waarmee je dan eventueel ook eens kan afspreken om naar iets anders toe te gaan.

En verder zitten er hier op het forum ook wel wat meer mensen uit Amsterdam. Daar woon ik ook, maar helaas kan ik zeggen dat je aan mij niet veel hebt om ergens naartoe te gaan, want over het algemeen vind ik niets leuk, wat veel andere mensen juist wel leuk vinden.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.