Nieuwe chat! Zie dit topic.

24 oktober Mannengroep Transvisie

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Gebruikersavatar
Jacob
Berichten: 148
Lid geworden op: 06 sep 2015, 17:56
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: die/diens

24 oktober Mannengroep Transvisie

Bericht door Jacob »

Dit kwam ik tegen op de site van Transvisie. Ik denk er over te gaan, om me goed te laten voorlichten en misschien wel zo te schrikken, dat ik niet meer durf :D
Wie gaat ook?

http://www.transvisie.nl/transvisie.nl/ ... nengroepen
24 oktober Groepsgesprek
In november komen de artsen van het Slotervaartziekenhuis vertellen over de operaties die zij voor ons uitvoeren (borst- en buikoperatie). Ter voorbereiding daarop praten we op 24 oktober over onze eigen ervaringen met operaties. Hoe voelt het om eindelijk geopereerd te worden? Wat valt er te kiezen, en waar let je dan op? Hoe gaat alles in zijn werk in het ziekenhuis? En waar moet je rekening mee houden als je weer naar huis mag?
Ter aanvulling: in november gaat het alleen over borst- en buikoperatie, op 24 oktober hebben we het (ook) over de phallo- en metaoperatie en de keuze van geen operatie.
In Amsterdam, van 14.00 - 19.00 uur.
TimV
Berichten: 39
Lid geworden op: 15 okt 2014, 21:29
Gender: Trans FtM
Locatie: Zeist

Re: 24 oktober Mannengroep Transvisie

Bericht door TimV »

Ik ben er denk ik ook. Ik moet alleen wel werken die ochtend/ vroege middag, dus ik ben wat later. De voorlichting van de dokters ben ik vorig jaar bij geweest, maar het lijkt me wel beter om ook een keer uitgebreid te horen van de patiënten juist.
Gebruikersavatar
Jacob
Berichten: 148
Lid geworden op: 06 sep 2015, 17:56
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: die/diens

Re: 24 oktober Mannengroep Transvisie

Bericht door Jacob »

Ben er gister geweest en heb er geen spijt van. Aardige mensen ontmoet en veel info gekregen!
TimV
Berichten: 39
Lid geworden op: 15 okt 2014, 21:29
Gender: Trans FtM
Locatie: Zeist

Re: 24 oktober Mannengroep Transvisie

Bericht door TimV »

Beetje late reactie van me, maar ik was er ook :P ik heb je denk ik wel gemist, ik kan me zo even geen gezicht bij Jacob voor de geest halen
Gebruikersavatar
Jacob
Berichten: 148
Lid geworden op: 06 sep 2015, 17:56
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: die/diens

Re: 24 oktober Mannengroep Transvisie

Bericht door Jacob »

Ik zat bij de muur, rechts tegenover de ingang. Ik zie er nog niet echt uit als man en stelde wat onhandige vragen :oops:
TimV
Berichten: 39
Lid geworden op: 15 okt 2014, 21:29
Gender: Trans FtM
Locatie: Zeist

Re: 24 oktober Mannengroep Transvisie

Bericht door TimV »

Hmm.. er gaat nog geen bel rinkelen, sorry :\ ik zat bij de deur (lekker in de weg) op de tafels. Ik ga wel denk ik aankomende zaterdag ook weer (tenzij het heel erg uitloopt op het werk). Misschien zie ik je daar wel :) Ik zal beter op de naam Jacob letten dan. Oh en ik had me niet voorgesteld als Tim, maar als Thomas.
Gebruikersavatar
Jacob
Berichten: 148
Lid geworden op: 06 sep 2015, 17:56
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: die/diens

Re: 24 oktober Mannengroep Transvisie

Bericht door Jacob »

Nu zaterdag ben ik er niet. Ik wil wel graag naar de kerstborrel op 19 december. Misschien tot dan!
TimV
Berichten: 39
Lid geworden op: 15 okt 2014, 21:29
Gender: Trans FtM
Locatie: Zeist

Re: 24 oktober Mannengroep Transvisie

Bericht door TimV »

Haha wow ik loop echt achter met het checken van berichten hier.. Ik was er 19 December wel bij, maar kwam iets later binnen. 19 Januari is geloof ik de volgende en ik zag net dat je iets had gepost over het transfest in Utrecht? Daar ga ik als het lukt ook heen (lekker dichtbij huis voor de verandering). Misschien leer ik nog eens beter op te letten en kan ik me een keer in real life voorstellen :P.