Website European Org TS

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
tanja1977
Berichten: 101
Lid geworden op: 21 aug 2014, 09:20
Gender: Trans MtF

Website European Org TS

Bericht door tanja1977 »

Er was jarenlang een website van European Org TS. Daar stonden allerlei artikelen over transseksualiteit. Er stonden niet alleen artikel uit de media, maar er stonden ook persoonlijke verhalen tussen. Waar is die site gebleven?
Maria_G
Berichten: 96
Lid geworden op: 14 jan 2015, 22:32
Gender: Trans MtF
Locatie: Eastern Europe

Re: Website European Org TS

Bericht door Maria_G »

This one?
http://www.europeants.org/info/

I think that an idea of united Europe is sinking under and transsexuals of every country think only about themselves.
Jeste
Berichten: 1262
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Website European Org TS

Bericht door Jeste »

Of deze misschien? www.tgeu.org
Al zie ik dat van de persoonlijke verhalen niet staan, maar om het eerlijk te zeggen was ik ook niet echt goed gaan zoeken op die website.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Amy
Berichten: 714
Lid geworden op: 18 feb 2014, 20:37
Gender: Vrouw

Re: Website European Org TS

Bericht door Amy »

Maria_G schreef:This one?
http://www.europeants.org/info/

I think that an idea of united Europe is sinking under and transsexuals of every country think only about themselves.
Interesting article on that page about HRT, thank you for sharing. :)
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Website European Org TS

Bericht door Alice »

Veel persoonlijke verhalen, adviezen, aanwijzingen, operatie verslagen, etc. waren samen gebracht op europeants.org/WTPS/ , What The Papers Say.
De site is al meer dan 7 – 8 jaar niet meer in de lucht aan een kant jammer. Het was een bron van informatie voor MtF transgenders. Maar alles wat er stond was meer dan 10 – 15 jaar oud of je er nu nog zo veel aan zou hebben???

Ook de “Hormoontherapie bij transgenderisten en transseksuelen Handreiking voor huisartsen” door Kate Kira hoewel bruikbaar en nuttige adviezen heeft zijn stofjes zoals EthinylEstradiol, Premarin, Medroxyprogesteron acetaat, gevaarlijk onbruikbaar zelfs contra productief.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
tanja1977
Berichten: 101
Lid geworden op: 21 aug 2014, 09:20
Gender: Trans MtF

Re: Website European Org TS

Bericht door tanja1977 »

Alice schreef:Veel persoonlijke verhalen, adviezen, aanwijzingen, operatie verslagen, etc. waren samen gebracht op europeants.org/WTPS/ , What The Papers Say.
De site is al meer dan 7 – 8 jaar niet meer in de lucht aan een kant jammer. Het was een bron van informatie voor MtF transgenders. Maar alles wat er stond was meer dan 10 – 15 jaar oud of je er nu nog zo veel aan zou hebben???

Ook de “Hormoontherapie bij transgenderisten en transseksuelen Handreiking voor huisartsen” door Kate Kira hoewel bruikbaar en nuttige adviezen heeft zijn stofjes zoals EthinylEstradiol, Premarin, Medroxyprogesteron acetaat, gevaarlijk onbruikbaar zelfs contra productief.
Ja, die bedoelde ik ja. Jammer dat die site niet meer bestaat.
Madeleine
Berichten: 539
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:06

Re: Website European Org TS

Bericht door Madeleine »

Er is altijd nog de Way back machine :ugeek:

http://web.archive.org/web/200707051440 ... .org/WTPS/
Vroeger voelde ik mijzelf een "vreemde eend in de bijt", maar sinds ik het ben voel ik mijzelf heel normaal..:mrgreen:
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Website European Org TS

Bericht door Alice »

Bedankt, mooi dat ook de links werken.
Eventjes terug in de tijd.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Plaats reactie