Meewerken aan mini documentaire

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Minidocu2015
Gast

Meewerken aan mini documentaire

Bericht door Minidocu2015 »

Hi,

Voor een heel mooi project ben ik op zoek naar iemand die heel graag zijn persoonlijke verhaal zou willen delen in een korte documentaire (van enkele minuten).
In deze documentaire zullen we kort inzoomen op je leven en op een mooie en respectvolle manier willen inzoomen op de persoonlijke weg die je hebt moeten afleggen om uiteindelijk eindelijk echt te kunnen zijn wie je altijd wilde zijn. Dat je uiterlijk daar uiteindelijk ook een rol bij speelt dat moge duidelijk zijn. Daarom zal er een professioneel team klaar staan om ervoor te zorgen dat je looks helemaal aansluiten op je 'inner beauty' en dat je helemaal kan uitdragen wat je voelt en kan zijn wie je echt wil zijn!

Lijkt het je leuk om mee te werken of om wat meer informatie te krijgen?

Je kan mij bereiken via:
[email protected]

Alvast bedankt voor het delen van jullie mooie verhalen!

Groet,

Merle
Shana
Berichten: 89
Lid geworden op: 30 aug 2014, 12:43
Gender: Vrouw

Re: Meewerken aan mini documentaire

Bericht door Shana »

Ervan uitgaan dat iedereen hier daar een professioneel team voor nodig heeft is op zich al een belediging..
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Meewerken aan mini documentaire

Bericht door Veronica »

Minidocu2015 schreef:Daarom zal er een professioneel team klaar staan om ervoor te zorgen dat je looks helemaal aansluiten op je 'inner beauty'
Een docu klinkt goed, maar hoewel ik (hopelijk) het goed probeer te begrijpen, klinkt dit als dat jullie iemand gewoon mooi opmaken.

Echter, de zin is erg verkeerd gekozen, de zin klinkt meer alsof jullie de betreffende trans voor de docu laten uitzien "zoals het volk" erover denkt, wat niet positief en nep is.

Begrijp mij niet verkeerd, maar zo klinkt die zin echt.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Plaats reactie