VUmc proaktief maar toch

Psychologen en procedures
Plaats reactie
NaomiClareNL
Berichten: 657
Lid geworden op: 01 apr 2012, 01:49
Gender: Vrouw
Locatie: Rotterdam

VUmc proaktief maar toch

Bericht door NaomiClareNL »

De laatste jaren vaak gelezen dat het lang duurde voordat herhaalrecepten thuis aan kwamen. Tot mijn niet geringe verbazing trof ik vandaag een herhaalrecept aan terwijl ik net gisteravond een verzoek de deur uit had gedaan. Nee, het was niet speciaal gebracht :lol: aangezien het recept op de 23ste gedateerd is en ik pas gisteren aan het einde van de middag weer thuis kwam en toen niet in de brievenbus gekregen heb.

Hulde dus voor het proaktieve handelen van VUmc :clap: .

Probleempunt is wel dat er dingen opstaan die ik niet gebruik (heb dat deels ook aangegeven dus waarom de calciumtabletten er nu weer opstaan...) dan wel de laatste keer voorgeschreven kreeg maar niet van plan ben te gebruiken (t-blokkers). Ook staat het merk oestrogeenpleisters er niet op...

Straks maar even naar de apotheek, heb mijn toilettas bij mijn ouders laten staan met daarin een bijna vol doosje pleisters en heb thuis alleen nog bijna over datum generieke pleisters en die was ik eigenlijk niet meer van plan te gebruiken.

Toch, het lijkt erop dat er wel degelijk dingen veranderen. Tenminste, zo heel af en toe merk je er wat van.
Niet om een recept te hoeven bedelen en pas na 7-8 weken krijgen of dat je er een thuisgestuurd krijgt nog voordat je halverwege het laatste doosje bent, dat is een enorm verschil.

Mijn rapport: voor de verandering goed gedaan, ga zo door / volhouden.
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
Xtina
Berichten: 35
Lid geworden op: 14 jan 2014, 11:14
Gender: Trans MtF
Locatie: Amsterdam

Re: VUmc proaktief maar toch

Bericht door Xtina »

Laatste keer dat ik vroeg om een herhaalrecept (ik belde op een vrijdag)kreeg ik te horen
dat ze woensdag dit bespreken bij t genderteam! En een dag later (donderdag)had ik
het in mijn postvak!

Is wel anders dan vroeguh, maar wel redelijk vlot ja!
En gelukkig had ik nog een paar cyproteronacetaat pilletjes!
i'm not a girl, not yet a woman - Britney Spears
Plaats reactie