Is Kelly nou gek of niet?

Pas ik nou in een hokje of niet?
Anon20190712
Berichten: 959
Lid geworden op: 19 dec 2012, 19:56
Gender: Man

Re: Is Kelly nou gek of niet?

Bericht door Anon20190712 »

Renée schreef:Ze leeft er goed van , dus wie is nu gek ...........
Precies!

'Kelly' is een persona. Zij zelf is misschien wel ontzettend slim- ze leeft er idd goed van, hoewel haar persona op sommige punten prima als gek beschouwt kan worden. Ik denk dat ze best een positieve invloed heeft gehad op de acceptatie van transgenders, hoewel ik begrijp dat men haar niet als boegbeeld voor transgenders ziet. Daarin ben ik het compleet eens met Emma
Emma schreef:Het is ook erg tegenstrijdig. Ik vind Kelly geen rolmodel maar feit blijft dat ze haar nek heeft uitgestoken lang voordat je dat als trans veilig kon doen. Dat heeft een aantal negatieve effecten gehad ("O. Als je je maar niet net zo blond gaat gedragen als die Kelly") maar ook een heleboel positieve. Ik durf zelfs te stellen dat een flink deel van de acceptatiebereidheid van de mensen tegenwoordig komt door de publiciteit rond Kelly...
Ze is overigens de eerste transgender die ik op tv zag zonder dat ze voor gek werd gezet. (Daarvoor had ik enkel de Amerikaanse sensatie programma's a la Jerry Springer gezien met topics als 'my husband wants boobs' wat vele malen negatiever en deprimerender was)
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Is Kelly nou gek of niet?

Bericht door Emma »

Ja... Ik denk dat ze, door zichzelf wat minder serieus te nemen, iedereen die haar voor gek had willen zetten gewoon ook de wind uit de zeilen heeft genomen. Hoewel ik wel eens last had van plaatsvervangende schaamte, ben ik achteraf toch wel blij dat ze het zo gedaan heeft. En wat je zegt, je moet erg slim zijn om het zo aan te pakken.

Daarentegen blijft het nieuwsbericht een non-nieuwsbericht. Gevalletje 'man bijt hond', of in dit geval 'vrouw bijt hond'.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20190209
Berichten: 298
Lid geworden op: 30 apr 2014, 22:10
Gender: Vrouw

Re: Is Kelly nou gek of niet?

Bericht door Anon20190209 »

Ik ken Kelly van jaren terug toen ik nog in Amsterdam woonde. Kelly is absoluut niet dom. De media heeft haar na big brother wel als een soort van dom bestempeld. Natuurlijk is dat deels ook haar eigen verantwoordig. Maar verplaats je eens in haar van de 1 op andere dag weet iedereen wie je bent ook al kies je daar tot op zekere hoogte zelf voor... meerdere programma's hebben daar in mijn ogen misbruik van gemaakt.

Daarna is ze geld gaan verdienen met webcamsex.nl. Ben je dan laag gezonken? Ik vind van niet... Ben ik het eens met haar keuze das een ander verhaal. Kelly is trots op wie ze nu is.... en laten we eerlijk zijn, Kelly is toch de eerste transgender in Nederland die meedraait in de industrie van webcamsex en dergelijke. Zelf weet ik dat Kelly ook andere kwaliteiten heeft die nu door de ogen van Nederland niet worden gezien!

Maar wie lacht het hardst... Kelly ze verdiend bakken met geld en heeft er plezier in. Dus geen akelige zaken zoals meisjes die worden gedwongen door loverboys. Dus ik zeg laat Kelly lekker Kelly zijn zij heeft het prima naar haar zin....

Wilde ik toch effe met jullie delen!

Groetjes Cher.
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Is Kelly nou gek of niet?

Bericht door Emma »

Helemaal waar, Cher...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Bellydancer
Berichten: 38
Lid geworden op: 27 aug 2015, 21:00
Gender: Trans MtF

Re: Is Kelly nou gek of niet?

Bericht door Bellydancer »

Kelly gek of niet.
Ze heeft het onderwerp transsexueel wel bespreekbaar gemaakt
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Is Kelly nou gek of niet?

Bericht door Anon20190122 »

Kelly is een slimme zakenvrouw die haar transseksualiteit heel profijtelijk uitbuit!

Hoewel het imago dat ze neer zet niet altijd even bevorderlijk is heb ik bewondering voor haar.
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: Is Kelly nou gek of niet?

Bericht door Raisa »

*
Laatst gewijzigd door Raisa op 01 sep 2015, 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Is Kelly nou gek of niet?

Bericht door Anon20190122 »

Heb jij ooit een werkgever gehad die jou niet uitgebuit heeft?
Ik namelijk niet!
Plaats reactie