Forumgender keuze?

Pas ik nou in een hokje of niet?
Plaats reactie
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Forumgender keuze?

Bericht door Anon20190501 »

Dag Forum,

Bij het registreren op dit forum heb ik als gender "Transgender" gekozen. In het lijstje was ook de optie "Trans MTF" beschikbaar.
Wat is wanneer de juiste keuze? Welke definities worden op het forum gehanteerd?
Als nieuwbakken lid is me dat nog niet geheel duidelijk.

Alvast bedankt.

Sigy
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
LunaWeisse
Berichten: 406
Lid geworden op: 24 dec 2015, 23:52
Gender: Trans MtF
Locatie: Amstelveen

Re: Forumgender keuze?

Bericht door LunaWeisse »

Volgens mij kun je je keuze baseren op de gender-identiteit die je het meest aanspreekt of bij je past ;)
Horizons that host no scenery
Starless, unending skies
Then wakes the beastly void
...Starless unending skies
The dance of stardust stills
Drapes the mountains...

Winter Thrice!
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Forumgender keuze?

Bericht door Anon20190501 »

@FMS: Dat spreekt voor zich. Ik had alleen graag geweten wat binnen dit forum de preciese scope is van elk labeltje.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Forumgender keuze?

Bericht door Eva »

Een preciese scope proberen we feitelijk te vermijden, Sigy. Voor de een is MtF hetzelfde als transgender, voor iemand anders misschien niet. Het forum past zich in dit verband aan op de individuele gebruiker.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Forumgender keuze?

Bericht door Anon20190501 »

Dank je wel, Eva.
Aangepast...
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
vh-Forlove
Berichten: 71
Lid geworden op: 02 feb 2016, 18:25
Gender: Trans MtF
Locatie: Onze Aarde

Re: Forumgender keuze?

Bericht door vh-Forlove »

Ik ben bezig om de stap te gaan maken naar M2F ik heb bewust gekozen om mijzelf momenteel als MAN neer te zetten omdat dit is zoals ik momenteel nog door het leven moet gaan. Jammergenoeg. Ik hoop dat ik het snel kan veranderen naar Trans M2F :)

Maar ik denk dat de keuze aan een ieder op zich is.. het is net hoe je er in staat en je voelt. Wees vooral vrij en doe wat je het beste lijkt!!!!!
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Forumgender keuze?

Bericht door Anon20190501 »

Voor mij persoonlijk dekt de term Trans M2F de lading het best. Ik ben ergens onderweg. De richting is glashelder. Het tempo zo snel als het kan en zo traag als het moet, waarbij ik ook rekening wil houden met de gevoelens van de liefde van mijn leven. Het eindpunt is vooralsnog in een waas gehuld, alhoewel het steeds duidelijker wordt waarmee ik me goed/gelukkig/zo veel mogelijk mezelf kan voelen en zijn.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Plaats reactie