eenzaam voelen

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Robin26
Berichten: 19
Lid geworden op: 12 apr 2015, 02:08
Gender: Trans FtM
Locatie: reuver

eenzaam voelen

Bericht door Robin26 »

ik heb nu echt een gevoel van eenzaamheid.. en ik vraag mij af of dat misschien door mij komt.. alsof mensen niet graag bij me zijn of iets met me doen of zich schamen ik weet het niet.. had graag wat gedaan vanavond op koningsnacht gewoon nog eens een keertje uitgaan.. komt het volgende probleem mijn inkomen is niet volledig binnen gekomen en kan geen kant op omdat ik alle rekeningen moest betalen en eten halen voor mij en mijn kat.. en dat vind ik dan belangrijker.. maar het maakt het wel eenzaam als je niet weet met wie je moet praten of gewoon simpel even gezellig dansen weet ik veel.... wil me gewoon even vermaken.. en sporten heb ik al gedaan als alternatief.. :oops: sorry moest het even kwijt zal wel een zeur lijken nu.. sorry :oops:
If you truely own who you are, no one can use you against you
Misha
Berichten: 77
Lid geworden op: 17 mar 2014, 21:24
Gender: Trans FtM
Locatie: Tilburg

Re: eenzaam voelen

Bericht door Misha »

Naar dat je je zo voelt :( Heb je voor koningsdag zelf wel plannen? En stom van je inkomen. Hopelijk wordt dat snel weer recht gezet. En je gevoel van eenzaamheid herken ik wel. Ik ben dan niet zo'n uitgaanstype maar ik zou ook wel wat meer mensen om me heen willen om echt mee te kunnen praten. Gelukkig kunnen we hier allemaal ons ei kwijt :D
Gebruikersavatar
Anthony
Berichten: 204
Lid geworden op: 28 sep 2012, 16:14
Gender: Trans FtM
Locatie: Emmen

Re: eenzaam voelen

Bericht door Anthony »

Een zeur ben je zeker niet, vaak helpt het op het ergens van je af te kunnen schrijven..
Robin26 schreef: en ik vraag mij af of dat misschien door mij komt.. alsof mensen niet graag bij me zijn of iets met me doen of zich schamen
Dit heb ik ook wel eens om eerlijk te zijn, misschien komt het wel omdat mensen het aanvoelen dat ik geen mensen mens ben???

Tja en als het financieel kut gaat moet je soms keuzes maken (weet er alles van). :/ maar gelukkig bestaat er nog zoiets als internet waar je als je wilt praten hier genoeg mensen een bericht sturen of zoiets :)
Afbeelding

Labels zijn voor kleren, maar zelfs dan zijn ze irritant….
Silvia
Berichten: 584
Lid geworden op: 01 sep 2013, 14:16
Gender: Vrouw
Locatie: Zoetermeer

Re: eenzaam voelen

Bericht door Silvia »

ja gevoel van eenzaamheid herken ik wel.
heb geen contact met me ouders en familie ...

en close vrienden heb ik ook niet ...

de enige waar ik mensen zie is als ik op me werk ben .

en dat geld herken ik ook wel , had een fiets gekocht wat een beetje duurder was dan ik had verwacht .
en nu hopen dat ik morgen me geld binnen krijg !
Everyone is Perfect in their Own Way


Afbeelding
Gebruikersavatar
rachel
Berichten: 142
Lid geworden op: 16 feb 2015, 15:30
Gender: Trans MtF

Re: eenzaam voelen

Bericht door rachel »

Hee robin
Dit komt echt niet zeurderig over.
Echt toevallig dat ik dit lees maar zit nu in hetzelfde situatie.
Heb een maand geleden met een (vriendin) en een paar andere meiden naar koningsnacht te gaan eindelijk een leuke koningsnacht uiteindelijk niks meer over gehoord en ik zit hier eenzaam in mn kamer bijna te huilen.
Ik begrijp jullie heel goed
dy984
Berichten: 27
Lid geworden op: 05 jun 2014, 09:05
Gender: Trans FtM

Re: eenzaam voelen

Bericht door dy984 »

Hallo robin

Misschien een idee om eens een evenement te organiseren onderling hier om mekaar te leren kennen.wie weet houden we nog leuke vriendschap aan over ..


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Robin26
Berichten: 19
Lid geworden op: 12 apr 2015, 02:08
Gender: Trans FtM
Locatie: reuver

Re: eenzaam voelen

Bericht door Robin26 »

dat zou wel heel leuk zijn inderdaad alleen de vraag is waar want de meeste mensen hebben niet de financiele middelen of het vervoer.. ik kan bijvoorbeeld heel goed koken haha misschien helpt dat heel erg ofzo.. iemand anders ideeen?
If you truely own who you are, no one can use you against you
Stephen
Berichten: 343
Lid geworden op: 05 mar 2015, 07:12
Gender: Transgender
Locatie: zuid limburg

Re: eenzaam voelen

Bericht door Stephen »

Ik voel me ook heel eenzaam :( mijn psycho helpt,me erbij maar het lukt niet erg goed jammer genoeg
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6821
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: eenzaam voelen

Bericht door Eva »

dy984 schreef:Misschien een idee om eens een evenement te organiseren onderling hier om mekaar te leren kennen.wie weet houden we nog leuke vriendschap aan over ..
Misschien een idee om eens een (open) T-avond te bezoeken? Je vindt die bijvoorbeeld in Nijmegen en Amersfoort. In Nijmegen komen ook relatief veel transmannen; in Amersfoort nog niet. Daar ligt een kans, lijkt mij ;)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: eenzaam voelen

Bericht door Fay »

Het ziet er naar uit dat ik in tegenstelling tot vrienden ook geen koningsdag ga vieren, geen zin in brallende druktemensen wurmen door de massa en ladingen drugsgebruikers, denk dat ik niet veel aan mis, maakt dat eenzaam?

Tis maar hoe je het bekijkt, als je denkt in termen als hun en jij en ergens niet bij zijn voel je je meteen eenzaam, terwijl het niet hun versus jou is, je maakt zelf een keuze, voor jezelf

Ik ken uiteraard ook het eenzame gevoel maar denk vaker, ik doe wat IK wil doen, los van wie dan ook, en dat voelt al een stuk beter en vooral vrijer

Take care

Fay