Als Transgender op vakantie

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: Als Transgender op vakantie

Bericht door Anon20180730 »

groepsreizen lijkt me niet direct een issue, maar heb er geen ervaring mee. Individueel kamperen op een camping vond ik afgelopen jaar wel wat lastig, want waar moest ik me s'morgens (nat) scheren?
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8024
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Als Transgender op vakantie

Bericht door Emma »

Dat kan een dingetje zijn... Maar er zijn steeds vaker wascabines, en als die er niet zijn, doe ik het gewoon onder de douche...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Veerle Mertens
Berichten: 94
Lid geworden op: 05 jun 2014, 18:17
Gender: Vrouw

Re: Als Transgender op vakantie

Bericht door Veerle Mertens »

Jessy schreef:
Daniéla schreef:De beleving zal natuurlijk nooit meer dezelfde zijn zoveel jaren later, het waren andere tijden ook, maar waar ik wel naar uitkijk is de emotionele herbeleving nu 'dat mankement' geen rol meer speelt.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat je best niet teveel verwachtingen hebt van vroeger... want inderdaad, iets zal nooit meer zijn zoals die eerste keer. Maar het wordt gewoon een leuke nieuwe beleving en veel lol met je vriendin! Ik wens jullie alvast veel plezier!

Veerle, ik weet niet of je bepaalde zorgen of twijfels hebt die aan gd gerelateerd zijn? Ik zou zeggen gewoon doen, zoals eender welke andere vrouw. Niet teveel nadenken en lekker jezelf zijn, dat kan enorm opluchten.

Neen van mijn kant geen twijfels om te gaan. Ik moet het gewoon gaan doen;)