Vertellen dat je trans bent

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Bellydancer
Berichten: 38
Lid geworden op: 27 aug 2015, 21:00
Gender: Trans MtF

Re: Vertellen dat je trans bent

Bericht door Bellydancer »

Veronica schreef:
Bellydancer schreef:Dat is prima.
Ik ken yasmin btw.
Ik weet dat ze gebanned is omdat ik er bij was.
Wij zijn van zelfde afkomst in zelfde situatie.
En ok gaan in heeft volgens jullie mis wat verkeerds gezecht.
Maar wat ik wel meekreeg ging over mayday die openlijk travestiet is en overdag als homo man door het leven gaat.
Toen kreeg ze in eens kritiek en ze wou nog wat uitleggen en kreeg er niet eens de kans voor.
Op zich schandalig.
Omdat ik ook t ben melde ik me ook aan op dit forum.
Omdat ik ook hulp nodig heb.
Ik hoop ook dat he mensen uit hoort let en praten en de kans hoort te geven om iets uit te leggen.
Groetjes samira
Yasmin is meerdere keren gewaarschuwd voor haar taalgebruik en voor wat ze zei, ze deed er niks mee dus uitleggen wou ze niet, ze bleef doorgaan met wat ze deed hoe kwetsend en onwaar ook.

Ze kreeg meerdere keren een kans maar deed er ABSOLUUT niks mee.
dat weet ik maar het laatste wat ze stuurde over mayday dat ze daar zoveel over haar heen kreeg terwijl wij weten wie mayday is met een beetje research hadden jullie ook kunnen weten dat mayday travo is en als homo man van de fiets werd geduwd.
Gebruikersavatar
Samantha
Berichten: 134
Lid geworden op: 09 jan 2014, 20:50
Gender: Transgender

Re: Vertellen dat je trans bent

Bericht door Samantha »

Bellydancer schreef:dat weet ik maar het laatste wat ze stuurde over mayday dat ze daar zoveel over haar heen kreeg terwijl wij weten wie mayday is met een beetje research hadden jullie ook kunnen weten dat mayday travo is en als homo man van de fiets werd geduwd.
Mayday is geen homo maar de jongens die har van de fiets trapten noemden har zo omdat ze stoer willen doen.

Mayday is een travestiet en drag en dat is iets anders.

Trouwens ik vind jouw en yasmin beledigend overkomen omdat julie vinden dat een hetero die met een transgender omgaat dus homo is en dus indirekt noemen julie transgenders dus mannen terwijl wij vrouwen zijn en dat kwetst enorm.
Bellydancer
Berichten: 38
Lid geworden op: 27 aug 2015, 21:00
Gender: Trans MtF

Re: Vertellen dat je trans bent

Bericht door Bellydancer »

Samantha schreef:
Bellydancer schreef:dat weet ik maar het laatste wat ze stuurde over mayday dat ze daar zoveel over haar heen kreeg terwijl wij weten wie mayday is met een beetje research hadden jullie ook kunnen weten dat mayday travo is en als homo man van de fiets werd geduwd.
Mayday is geen homo maar de jongens die har van de fiets trapten noemden har zo omdat ze stoer willen doen.

Mayday is een travestiet en drag en dat is iets anders.

Trouwens ik vind jouw en yasmin beledigend overkomen omdat julie vinden dat een hetero die met een transgender omgaat dus homo is en dus indirekt noemen julie transgenders dus mannen terwijl wij vrouwen zijn en dat kwetst enorm.
beste samantha als zij en ik jou en vele andere hebben beledigt hier mijn excuses.
Klopt die jongens wouden stoer doen.
Maar omdat mayday een bekend gezicht is in de Amsterdamse homo scène en regel matig op tv is geweest dacht yasmin van die is als homo man gediscrimineerd omdat van mayday weten dat ie de travestie als act doet en niet door het t gediscrimineerd werd.
Alsnog mijn excuses als ik iets verkeerds heb gezecht.
Groetjes samira
Amy
Berichten: 714
Lid geworden op: 18 feb 2014, 20:37
Gender: Vrouw

Re: Vertellen dat je trans bent

Bericht door Amy »

Bellydancer schreef:Nou als jullie er een zaak van willen maken en niet willen discuseeren over echte issues moeten jullie dat zelf weten.
Rachel ken ik niet yasmin wel daarom zit ik hier ook op.
Er over discuseren haalt niet zo veel uit denk ik. Meerdere van ons hebben al aangegeven dat ze vermoeden dat jij Yasmin bent en ik denk niet dat jij het tegendeel kan bewijzen of dat wij kunnen bewijzen dat het wel zo is dus dan is het gewoon jouw woord tegen ons woord en dat gaat toch op niets uitkomen. Een admin kan denk ik wel zien of het wel of niet zo is en dan is er geen discussie nodig.
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8024
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Vertellen dat je trans bent

Bericht door Emma »

[mod mode on]
(En niet in het rood want er valt nog niks te waarschuwen)
Er is op het moment geen (technische) reden op aan te nemen dat samira en yasmin dezelfde persoon zijn. Het spuien van ongefundeerde vooroordelen over wie dan ook, binnen of buiten de LHBTIQ-groep, wordt echter gewoon aangepakt. Onhou dat. Yasmin was duidelijk te verstaan gegeven dat bepaalde uitspraken alleen maar kwetsend zijn en niet thuishoren op een forum dat, zoals een forumlid al opmerkte, een regenboogvlag voert, en ging desondanks gewoon door.
[mod mode off]
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]