Nieuwe chat! Zie dit topic.

en dan...wat hangt er in je KAST?

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: en dan...wat hangt er in je KAST?

Bericht door Anon20180501 »

Doe maar niet Yentl, ik zie al groen genoeg... :)
Yentl
Berichten: 277
Lid geworden op: 05 jun 2015, 14:52
Gender: Trans MtF

Re: en dan...wat hangt er in je KAST?

Bericht door Yentl »

Was anders niet jaloers makend bedoeld.

Nou. Dan zit er tegen die tijd niks anders op dan een meeting te houden thuis, of gezien het forum, een theemuts-en-soepstengel middag, hihi.
Sweet kiss of goodbey
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: en dan...wat hangt er in je KAST?

Bericht door Anon20180501 »

Klinkt wel aantrekkelijk, een T-meeting in de kast. O nee, wacht.. :)
Yentl
Berichten: 277
Lid geworden op: 05 jun 2015, 14:52
Gender: Trans MtF

Re: en dan...wat hangt er in je KAST?

Bericht door Yentl »

:laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling:
Sweet kiss of goodbey
Gebruikersavatar
Cait
Berichten: 561
Lid geworden op: 19 mar 2014, 05:18
Gender: Vrouw
Locatie: Midden Nederland

Re: en dan...wat hangt er in je KAST?

Bericht door Cait »

Ik heb nog niet zo veel in mijn kleding kast. Maar ben blij dat ik sinds 2 weken eindelijk een mooie kast heb :)

Afbeelding
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: en dan...wat hangt er in je KAST?

Bericht door Fay »

Kom nie verder dan die berg kleren op de grond, toch eens uitzoeken

Fay
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: en dan...wat hangt er in je KAST?

Bericht door Barbarella »

Fay schreef:Kom nie verder dan die berg kleren op de grond, toch eens uitzoeken

Fay
Wow

Ik heb een berg in de slaapkamer.
Een berg in de badkamer
Een doos in de woonkamer
een berg op de bank in de woonkamer

En dan nog in de hal aan hangertjes het een en ander dat weggebracht moet voor reparatie.

Het meeste is op en versleten

En ik denk er over weer helemaal zwart te gaan als pre transitie.

De overwegende mineur stemming vraagt om goth periode

Barbarella
Na mij de zondvloed!
3B67-A22C
Berichten: 267
Lid geworden op: 18 aug 2015, 17:49
Gender: Vrouw

Re: en dan...wat hangt er in je KAST?

Bericht door 3B67-A22C »

Mijn garderobe is nu nog wat te genant. Heel ordinair allemaal, zou bij Gordon niet misstaan. Maar daar wil ik dus verandering in brengen en gelukkig krijg ik assistentie van mijn zusje en beste vriendin. Zelf zou ik heel graag van die jurkjes uit de vijftiger en zestiger jaren willen hebben, zoals je die op bijvoorbeeld retrojurk.nl ziet. Niet de pettycoats trouwens hoor. Maar daar krijg ik negatieve adviezen op en dan komen ze met allemaal jurkjes van Zara en H&M aanzetten.
shiran
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 aug 2015, 01:38
Gender: Vrouw

Re: en dan...wat hangt er in je KAST?

Bericht door shiran »

Naomi schreef:Mijn garderobe is nu nog wat te genant. Heel ordinair allemaal, zou bij Gordon niet misstaan. Maar daar wil ik dus verandering in brengen en gelukkig krijg ik assistentie van mijn zusje en beste vriendin. Zelf zou ik heel graag van die jurkjes uit de vijftiger en zestiger jaren willen hebben, zoals je die op bijvoorbeeld retrojurk.nl ziet. Niet de pettycoats trouwens hoor. Maar daar krijg ik negatieve adviezen op en dan komen ze met allemaal jurkjes van Zara en H&M aanzetten.

Er zijn niet zoveel dingen die ik fashion wise van mijn moeder heb onthouden, maar een belangrijke is toch deze; "jij draagt de jurk, de jurk draagt niet jou".

Kortom, jij kiest de jurk, draag het, en iedereen denkt; okay, dat is super...
Hakuna
Berichten: 195
Lid geworden op: 28 jul 2015, 15:35
Gender: Transgender

Re: en dan...wat hangt er in je KAST?

Bericht door Hakuna »

IK heb omdat ik al meer dan 25 jaar vrouwelijke kleding koop en sinds 5 jaar ook alles in het openbaar draag erg veel kleding. Daarbij naai en brei ik zelf heel veel al dan niet het een en ander verstellen van bestaande kleding..
Zal nog wat foto's plaatsen van mijn kledingrekken. Maar mijn 3 slaapkamers zijn als volgt ingedeeld, kleine kamer is werk en naaikamer, grote slaapkamer staan 2 kledingrekken en een grote kleerkast en op de derde slaapkamer hangen nog veel kleding en nog 2 grote tuinkisten met mijn zelf gebreide truien en vesten van de afgelopen 25 jaar.

Ben nu met 2 naaiprojecten Cora Kemperman jurk verstellen en een zwart strikvestje naaien van fluwelen stof. Met breien ben ik met een rood strikvestje bezig hier had ik al een paarse, oker geel en zwarte van. Ik draag graag (strik)vestjes over jurkjes. Ziet er echt vrouwelijk en ''sexy'' uit. Kleding die mijn slank figuur accentueert staat mij het beste, geen flodder of wijde dingen.