Nieuwe garderobe

Make-up, kleding, en zo voort
3B67-A22C
Berichten: 267
Lid geworden op: 18 aug 2015, 17:49
Gender: Vrouw

Re: Nieuwe garderobe

Bericht door 3B67-A22C »

Ik ben zo blij het erover te kunnen hebben, er vallen allemaal muntjes.... Bij Silhouette ging ik vooral winkelen omdat die sexy pumps hebben in mijn maat en dat paste bij mijn shemale rol. Ik vind het ook prettig om me te bewegen op hoge hakken, voel me er super vrouwelijk mee en loop er goed op. Wil ook nog wel pumps hebben (zoveel mogelijk eerlijk gezegd), maar misschien wat minder hoog en eens wat andere kleuren dan zwart.

Nu denk ik er eigenlijk pas echt over na wat ik mooi vind. Er zijn dingen die ik al mijn hele volwassen bestaan draag, die ik eigenlijk gewoon erin kan houden. Als man heb ik drie vaste schoenenmerken: Allstars, Timberlands en van Bommel klassieke gaatjesschoenen. Die Allstars kunnen zonder meer onder jurkjes en skinny jeans; die Timberlands zijn het klassieke model, maar veel vrouwen dragen die ook. Die Bommels zijn wel heel mannelijk, maar zat net op hun website te kijken en zie echt leuke dingen in hun damescollectie zitten. Volgens mij kan ik trouw blijven aan mijn gewone merken. Als van Bommel mijn maat heeft althans.

Oh trouwens. Ik geloof niet dat ik zo op jurkjes gericht ben omdat ik dan "vrouwelijker" ben, maar omdat het de norm is van de vrouwen in mijn familie. Mijn zusje woont in Rome en is operazangeres (as diva as it gets), is een bloedmooie vrouw, heeft soms zelfs een styliste, gaat shoppen in Milaan enzo. Ze heeft veel kritiek op Nederlandse vrouwen, omdat ze die te onverzorgd en casual vindt. Hoe dan ook, ik kan daar toch nooit tegenop ;)

Inmiddels schafte ik dit jurkje bij Zalando (ook dank voor die tip) aan en combineer dat dan met m'n Allstars. Zou ik mee weg moeten komen...

Afbeelding
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Nieuwe garderobe

Bericht door Veronica »

@Hakuna, 5 jaar is inderdaad lang om als vrouw te leven zonder hormonen, onthoud wel dat VU zelf ook een verplichte real life fase hanteert van 1 jaar, maar voor jouw zal dat geen probleem zijn denk ik :)

Ik vraag mij dan wel af waarom je maat 38/40 draagt terwijl je met 1.90m en 58kg flink ondergewicht hebt?

@Naomi, let wel op 1 ding met Allstars, ze kunnen soms veel langer lijken dan ze zijn als je een grotere maat hebt ;)

Het zijn echter wel hele makkelijke schoenen die bijna overal bij passen :P
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8023
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Nieuwe garderobe

Bericht door Emma »

Yep, Converse heeft de onhebbelijke neiging om grotere maten All Stars gewoon met meer materiaal te maken... Die leuke All Stars die je zag hebben zelfs in maat 42 al extra veteroogjes waardoor ze een stuk lomper ogen dat dezelfde in maat 38. Erg jammer...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Nieuwe garderobe

Bericht door Veronica »

Emma schreef:Yep, Converse heeft de onhebbelijke neiging om grotere maten All Stars gewoon met meer materiaal te maken... Die leuke All Stars die je zag hebben zelfs in maat 42 al extra veteroogjes waardoor ze een stuk lomper ogen dat dezelfde in maat 38. Erg jammer...
Ik zag laatst juist Allstars en dit herrinerde mij eraan, als ik ze naast normale sneakers neer had gezet leken ze normaal, maar zonder die vergelijking leken het (helaas) net van die clown schoenen, optisch lijken ze dan heel erg lang.

En dat was maat 42 (mijn maat).
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
3B67-A22C
Berichten: 267
Lid geworden op: 18 aug 2015, 17:49
Gender: Vrouw

Re: Nieuwe garderobe

Bericht door 3B67-A22C »

Inderdaad zijn die Allstars wel erg Flappie en al helemaal met mijn maat. Misschien van die wit-linnen tennisschoentjes voor de ideale girl next door look.
Hakuna
Berichten: 195
Lid geworden op: 28 jul 2015, 15:35
Gender: Transgender

Re: Nieuwe garderobe

Bericht door Hakuna »

Van All Stars vind ik alleen de zwarte hoge leren (ook met zwart rubber gedeelte) de moeite waard en de rode hoge.

Zou zeggen probeer een zwarte Vans, die zijn wel wat duurder, maar wel beter van kwaliteit en pasvorm.

En blijf in godsnaam van die goedkope nep All Stars af, dat is echt prut!
3B67-A22C
Berichten: 267
Lid geworden op: 18 aug 2015, 17:49
Gender: Vrouw

Re: Nieuwe garderobe

Bericht door 3B67-A22C »

Ik heb bruinleren Vansen (en Osiris en Etnies). Deze.

Afbeelding

Maar dat kan toch niet onder zo'n jurkje? Voor die Allstars zag ik nog wel een kansje, maar moet denk ik maar eens lage sneakers gaan halen.
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Nieuwe garderobe

Bericht door Veronica »

http://www.vans.com/shop/womens-shoes-surf

Hier zijn stuk meer Vans, trouwens maat 11 US is 44 hier ;)

Kijk hier Naomi, kies je schoenmaat en je komt er vast wat tegen dat wel zal passen, ballerina's en hakken passen het best bij een jurk, sneakers niet bij de chiquere dus daar zou ik mee uitkijken ;)

link: https://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home ... hoenen.cat
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
3B67-A22C
Berichten: 267
Lid geworden op: 18 aug 2015, 17:49
Gender: Vrouw

Re: Nieuwe garderobe

Bericht door 3B67-A22C »

Die lage Vansen zijn mooi!