Invloed van de hormonen op je gezicht

Make-up, kleding, en zo voort
SophiaW
Berichten: 132
Lid geworden op: 17 mar 2015, 23:38
Gender: Vrouw

Invloed van de hormonen op je gezicht

Bericht door SophiaW »

Ik heb een vraagje over hormonen... kan je gezicht er significant door veranderen (vrouwelijker/mooier worden), of maar een heel klein beetje?
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Invloed van de hormonen op je gezicht

Bericht door Jannet V »

Hoe jonger, hoe groter de verandering. Maar je uitstraling zal altijd het meeste doen, welke leeftijd je ook hebt.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Silvia
Berichten: 584
Lid geworden op: 01 sep 2013, 14:16
Gender: Vrouw
Locatie: Zoetermeer

Re: Invloed van de hormonen op je gezicht

Bericht door Silvia »

als mik naar mijn oude foto's bekijk erken ik mezelf niet.
en zag van de week iemand van vroeger en die herkende me ook niet , zo erg ben ik in mijn gezicht veranderd door de hormonen .
en je gezicht woord ook zachte en je ogen gaan ook i\opende staan valt me op bij veel transen .
Everyone is Perfect in their Own Way


Afbeelding
SophiaW
Berichten: 132
Lid geworden op: 17 mar 2015, 23:38
Gender: Vrouw

Re: Invloed van de hormonen op je gezicht

Bericht door SophiaW »

Ohh ik hoop echt dat het veel zal veranderen, maar zo te horen komt het nog wel goed dus :)
Silvia
Berichten: 584
Lid geworden op: 01 sep 2013, 14:16
Gender: Vrouw
Locatie: Zoetermeer

Re: Invloed van de hormonen op je gezicht

Bericht door Silvia »

vaak zie je het zelf niet , vanwege dat je jezelf elke dag jezelf in de spiegel ziet.
als je elke 2 weken 1 foto maak dan kan je het misschien zien , of als je iemand tegenkom die je niet vaak ziet.
, van de week was iemand die me 2 maanden niet had gezien en zei meteen OMG Silvia je ben weer veranderd :P
en ik maar denken , dat valt toch mee :D
Everyone is Perfect in their Own Way


Afbeelding
Gebruikersavatar
Beardelady
Berichten: 324
Lid geworden op: 01 jan 2015, 11:32
Gender: Vrouw

Re: Invloed van de hormonen op je gezicht

Bericht door Beardelady »

SophiaW schreef:Ik heb een vraagje over hormonen... kan je gezicht er significant door veranderen (vrouwelijker/mooier worden), of maar een heel klein beetje?
Hi SophiaW,

Pas na een half jaar kan je echt verandering zien.. Daarna.. Zeker omdat je nog jong bent.. Wordt je alleen maar mooier ;)

Bij mij nu na circa 1,5 jaar, met mijn leeftijd (40 jaar), wordt alles nog steeds ronder, zachter... En sommige herkennen mij ook niet meer ;)
SophiaW
Berichten: 132
Lid geworden op: 17 mar 2015, 23:38
Gender: Vrouw

Re: Invloed van de hormonen op je gezicht

Bericht door SophiaW »

Ja het kost gewoon tijd... soms zou ik willen dat het wat sneller ging.

Ik zou het gewoon heel fijn vinden als mijn gezicht voor mijn gevoel niet meer zo mannelijk oogt, want ik voel me daar echt heel slecht over. Ik voel me gewoon anders behandeld door mensen omdat ze denk ik aan mijn gezicht duidelijk zien dat ik transgender ben. En sommigen doen dan juist heel aardig tegen me, maar dat voelt dan ook weer niet goed voor me.

En je weet dus ook niet hoe goed de hormonen aanslaan en het kan net zo goed altijd zo blijven en die gedachte maakt mij wel een beetje depressief. Maar het is wel fijn om te lezen dat het waarschijnlijk toch echt wel beter gaat worden.

En het is misschien een stomme gedachte maar ik kan het maar niet loslaten..
Gebruikersavatar
Elise
Berichten: 916
Lid geworden op: 01 feb 2016, 14:01
Gender: Trans MtF

Re: Invloed van de hormonen op je gezicht

Bericht door Elise »

SophiaW schreef: En het is misschien een stomme gedachte maar ik kan het maar niet loslaten..
Ik denk niet dat een stomme gedachte is. Ik herken het maar al te goed. En ik moet nog aan alles beginnen :oops:
Michelle
Berichten: 71
Lid geworden op: 30 apr 2016, 10:26
Gender: Trans MtF

Re: Invloed van de hormonen op je gezicht

Bericht door Michelle »

Had nu maar niks gezegd!! Waar ga ik aan beginnen?? :P ;) lijkt me wel verschrikkelijk...