Arrogante medewerkster VU

Bas123
Berichten: 129
Lid geworden op: 06 feb 2015, 11:07
Gender: Trans FtM

Re: Arrogante medewerkster VU

Bericht door Bas123 »

Ik vind mezelf over het algemeen meestal redelijk begripvol. Maar ik kan weinig respect opbrengen voor die vrouw.
Ik merk dat het telefoongesprek me nog steeds bezig houd. Het toontje, de manier van communiceren, en het neerbuigende hierin.
Disrespect, het gewoon weg uitlachen aan de telefoon alles bij elkaar houd ik er een naar gevoel aan over.

Bah, als ik mijn werk niet goed doe wordt ik er op aangesproken, het kan toch niet zo zijn dat zulke mensen maar zonder enige beperking hun gang kunnen gaan en dan vervolgens er ook nog eens hun boterham mee verdienen.
Amy
Berichten: 714
Lid geworden op: 18 feb 2014, 20:37
Gender: Vrouw

Re: Arrogante medewerkster VU

Bericht door Amy »

Daniéla schreef:Hi Maria...

Ik heb een bang vermoeden dat de bewuste dame bij een privékliniek niet beter zou functioneren maar dat het eerder in de aard van het beestje zit of dat ze opstartproblemen heeft omdat ze na het vertrek van Jos Megens zijn taken heeft overgenomen... Maar ook het ontmoedigingsbeleid van het VUmc kan ermee te maken hebben en niet te vergeten, we worden als zeer lastig bestempeld door het genderteam, dit bij voorbaat neerslaan lijkt het beleid te zijn...

Allemaal niet te rechtvaardigen natuurlijk, ook niet door mij, en het VUmc - zeker de g-teams - en de politiek zijn inderdaad redelijk nauw aan elkaar verbonden, maar laten we het bij het VUmc houden, die levert al ergernis genoeg op...

grts Daniéla
Toen ik dat telefoongesprek met haar had was Jos nog aanwezeg. Volgensmij is het al meer als een jaar geleden dus denk niet dat het daar mee te maken heeft.
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Arrogante medewerkster VU

Bericht door Anon20180501 »

Ik somde een aantal mogelijkheden op die mogelijkerwijs haar gedrag konden verklaren, en dit was er 1 van Amy... ;)
dy984
Berichten: 27
Lid geworden op: 05 jun 2014, 09:05
Gender: Trans FtM

Re: Arrogante medewerkster VU

Bericht door dy984 »

Zij is nie de enige. Er zijn meerdere die disrespect zijn. Je wordt nie eens eens aansproken met meneer/mevrouw. En laat staan je achternaam. Dat je in nederland je geslacht mag veranderen dit wordt aangeboden door vu vindt helemaal goed. Maar dat wil nie zeggen dat de medewerkers vrijspel mag krijgen in hoe ze omgaan met mensen, want boven alles wat je kan zijn en wat je gaat daar doen, ben je en blijf je een mens!!!!!!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Misha
Berichten: 77
Lid geworden op: 17 mar 2014, 21:24
Gender: Trans FtM
Locatie: Tilburg

Re: Arrogante medewerkster VU

Bericht door Misha »

Ik besprak dit met mijn ouders, vooral dat ik het zo respectloos vind dat ze je daar 'mevrouw' noemen, terwijl als je een vraag hebt over testosteron, het toch duidelijk is dat je het FTM traject ingaat. En de reactie van mijn ouders: 'maar ze is toch nog geen meneer?' :doh: Ik had ook eigenlijk niet anders van ze verwacht.
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1427
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Arrogante medewerkster VU

Bericht door Alice »

Niek68 schreef:Als de procedure niet is veranderd wordt er een wervel gescand en je heup.
Zoo ging het bij mij destijds.

Misschien is het onderzoek naar de inwendige transgenders verbreed nu er totaal scans gemaakt worden, hersenscan?. We zijn uiteindelijk een interessante doelgroep voor onderzoekers.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Arrogante medewerkster VU

Bericht door Veronica »

Tja, VU en onderzoek naar transseksualiteit...

Als ik de vragenlijsten mag geloven moet VU die onderzoeken flink aanpakken, ze zijn erg eentonig.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
anneduelle
Berichten: 55
Lid geworden op: 26 jan 2013, 15:04
Gender: Vrouw

Arrogante medewerkster VU

Bericht door anneduelle »

Ah. Dat kan bijna niet missen. Dat zal Monique zijn geweest.
Overigens, de DEXA wordt gemaakt thv de heupen. Dus geen probleem.
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Arrogante medewerkster VU

Bericht door Anon20180501 »

Denk je nog aan je introductie Anneduelle... ;)

Even in het algemeen, sinds kort voeren we een strenger beleid wat dit betreft. In het vervolg geldt een herhaald verzoek zoals deze als een waarschuwing maar blijft men weigeren op ons verzoek in te gaan dan loopt men het risico dat je account opgeheven wordt.
Gebruikersavatar
anneduelle
Berichten: 55
Lid geworden op: 26 jan 2013, 15:04
Gender: Vrouw

Re: Arrogante medewerkster VU

Bericht door anneduelle »

Daniéla, ik kan met de App op de iPhone niet naar de juiste plaats komen. Echter, ooit in het begin van T-Amersfoort heb ik me ook al voorgesteld.
Mijn PC is momenteel stuk; als het een onoverkomelijk probleem is dat ik mij later introduceer, moet je mij maar royeren. :-(