Wachttijden

Aliss
Berichten: 525
Lid geworden op: 15 nov 2013, 07:06
Gender: Vrouw
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Wachttijden

Bericht door Aliss »

Misha schreef:Ok, dus ik kan binnen een paar dagen telefoon krijgen, maar ook over 2 maanden een brief krijgen :P Ik wacht het nog maar af.
ja zoiets het verschilt echt
:hbeat: Decide that you want it more than you are afraid of it :hbeat: :hug:
Silvia
Berichten: 584
Lid geworden op: 01 sep 2013, 14:16
Gender: Vrouw
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Wachttijden

Bericht door Silvia »

ik zou VU bellen , straks zit je maanden te wachtte voor niks ,
ik weet nog dat ik een verwijsbrief van de doctor kreeg en zelf naar VU moest bellen , en dat ze via de telefoon
de 1ste afspraak plande en daarna kreeg ik een brief met de bevestiging van me 1ste afspraak.

bij de VU is het altijd nooit te lang wachtte omdat ze vaak iets vergeten of te traag zijn .
Everyone is Perfect in their Own Way


Afbeelding
Hana
Berichten: 89
Lid geworden op: 03 jul 2014, 13:28
Gender: Vrouw
Locatie: Nijmegen

Re: Wachttijden

Bericht door Hana »

Ik heb ook de ervaring dat ik achter mijn verwijzing aan mocht bellen en dat ze vervolgens meldde dat hij niet aan was gekomen.
Dus belde ik de huisarts en die wist zeker dat hij was verstuurd, maar desondanks zou hij ndeze nog een keer op de post doen.
Nog geen uur later belde het VUmc om een afspraak in te plannen... Hij was namelijk toch ontvangen.

Bellen kan geen kwaad hoor, ik had er aanvankelijk ook moeite mee. Na het bovenstaande heb ik steeds gebeld als ik het gevoel had dat er vertraging was.
Afbeelding
Misha
Berichten: 77
Lid geworden op: 17 mar 2014, 21:24
Gender: Trans FtM
Locatie: Tilburg

Re: Wachttijden

Bericht door Misha »

Mijn verwijzing is digitaal via ZorgDomein dus ik neem aan dat ze hem gewoon gekregen hebben. Ik wacht nog even af, ik had afgelopen vrijdag een gemiste oproep van een anonieme beller en bedacht me gisteren dat dat misschien de VU wel was. Dan zullen ze dinsdag wel terug bellen. Hoor ik niks, dan bel ik woensdag zelf even.
Silvia
Berichten: 584
Lid geworden op: 01 sep 2013, 14:16
Gender: Vrouw
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Wachttijden

Bericht door Silvia »

Misha schreef:Mijn verwijzing is digitaal via ZorgDomein dus ik neem aan dat ze hem gewoon gekregen hebben. Ik wacht nog even af, ik had afgelopen vrijdag een gemiste oproep van een anonieme beller en bedacht me gisteren dat dat misschien de VU wel was. Dan zullen ze dinsdag wel terug bellen. Hoor ik niks, dan bel ik woensdag zelf even.




als je een gemiste oproep van VU krijg , dan spreken ze altijd je voicemail in , zo dat je weet dat ze het waren :)
Everyone is Perfect in their Own Way


Afbeelding
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Wachttijden

Bericht door Nathan90 »

Tegenwoordig spreken ze niet meer standaard in. Ik heb laatst ook teruggebeld na een gemiste anonieme oproep, ze waren helemaal verbaasd dat ik het wist..
Eveliene
Berichten: 612
Lid geworden op: 10 jul 2013, 15:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Almere

Re: Wachttijden

Bericht door Eveliene »

Dat de wachttijden oplopen heeft 2 oorzaken. Een daarvan is de zwangerschap van een chirurg en die begrijp ik nog wel maar wat ik dan weer niet begrijp is dat ze bij de VU niet zeggen dat je ook voor Kanhai in Alkmaar kan kiezen. Verdikkeme die is zelfs beter dan alle VU chirurgen bij elkaar en heeft een veel kortere wachttijd omdat ze hem niet noemen als mogelijkheid.
Ilse
Berichten: 761
Lid geworden op: 24 apr 2013, 23:36
Gender: Trans MtF

Re: Wachttijden

Bericht door Ilse »

Door wat je verteld over de optie Kanhai, hierdoor zou je vraagtekens kunnen zetten of de zorg voor de patiënt nog wel prioriteit is en of de patiënt nog wel centraal staat voor de VU of dat andere belangen zwaarder wegen?

Of ze staan er zelfs niet eens bij stil :whistle:
Groetjes,
Ilse
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Wachttijden

Bericht door Emma »

KZcG en aandacht voor de patiënt. Ik geloof dat dat de twee dingen zijn die niet in één adem genoemd kunnen worden ;)
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Eveliene
Berichten: 612
Lid geworden op: 10 jul 2013, 15:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Almere

Re: Wachttijden

Bericht door Eveliene »

De patiënt is niet het belangrijkste meer maar het gaat om de ego's van de chirurgen. Aangezien Kanhai als je er voor kiest ook een Gspot maakt en de anderen niet weten hoe hij dat doet hebben ze maar besloten om hem buiten te sluiten. De laatste voorlichtingsavond vaginaplastiek heeft dat genoeg duidelijk gemaakt toen Jinny openlijk vroeg waarom ze Kanhai verzwegen tijdens de avond. Kanhai op zijn beurt wil ze het best leren maar niet zolang hij gekleineerd word door de grote goden van het VUmc. Je moet er echt op staan dat je in Alkmaar je operatie krijgt anders schuiven ze je alsnog door naar een van hun eigen chirurgen.

edit: Ik ben beslist geen tegenstander van het VUmc want ze behandelen ons daar echt goed maar dit is een punt wat heel jammer is en anders zou moeten.
Plaats reactie