Welke FILM, serie of docu heb je het laatst gezien?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Sara
Berichten: 389
Lid geworden op: 16 okt 2014, 21:11
Gender: Non-binair
Locatie: Zevenaar

Re: Welke FILM, serie of docu heb je het laatst gezien?

Bericht door Sara »

Afgelopen vrijdag: Suicide Squad

Recensie: Volgende keer beter. Volgens mij is Wonder Woman dan aan de beurt, dus ik heb stille hoop.
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Welke FILM, serie of docu heb je het laatst gezien?

Bericht door Nate_0 »

Penny Dreadful

(en oei, Sara, ik wilde eigenlijk Suicide Squad gaan kijken maar ik hoor zoveel slechte reviews dat ik niet weet of ik daar geld aan wil uitgeven :( )
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Sara
Berichten: 389
Lid geworden op: 16 okt 2014, 21:11
Gender: Non-binair
Locatie: Zevenaar

Re: Welke FILM, serie of docu heb je het laatst gezien?

Bericht door Sara »

Ik bekijk het maar zo: als je verwachtingen niet al te hoog zijn (bijvoorbeeld vanwege Man of Steel en Batman v Superman), dan kan het ook nooit tegenvallen :D Ik wil ze meestal toch graag zien (ramptoerisme?), dus dan maar liever op een mooi groot doek.
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Welke FILM, serie of docu heb je het laatst gezien?

Bericht door Nate_0 »

Goed punt ;) BvS viel me eigenlijk niet eens zo heel erg tegen, ik heb alleen zooooo geen zin in Jared Leto :mrgreen: (maar Will Smith en co. zijn juist wel weer awesome)... als ik door een 14.5-urige Marvel marathon heen kom dan zou dit ook geen issue moeten zijn.
meerdere zakken met zaagsel
Matt
Berichten: 52
Lid geworden op: 08 aug 2015, 13:11
Gender: Trans FtM

Re: Welke FILM, serie of docu heb je het laatst gezien?

Bericht door Matt »

Ik vond Batman vs Superman wel een vette film :D
Gebruikersavatar
Sara
Berichten: 389
Lid geworden op: 16 okt 2014, 21:11
Gender: Non-binair
Locatie: Zevenaar

Re: Welke FILM, serie of docu heb je het laatst gezien?

Bericht door Sara »

Ik heb me ook geen minuut verveeld bij BvS, maar ik denk dat ik toch gehoopt had op een iets andere Batman en Superman. Deze week heb ik de 'extended' editie van BvS op blu-ray gekeken, wordt ie een stuk beter van.
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Welke FILM, serie of docu heb je het laatst gezien?

Bericht door Nate_0 »

Ja, ik ik moet die ook maar eens kijken Sara! Krijg alle extra scenes doorgespeeld via vrienden, haha... Hoewel ik ook mensen ken die BvS heel erg tegen vonden vallen. Het enige wat ik echt heel jammer vond was dat er zoveel plot besteed is aan de verhalen achter Batman en Superman. Ik snap dat ze 't toegankelijk wilde maken voor iedereen, maar er waren andere plotlines die het verhaal logischer hadden gemaakt... Maar goed, daar is Marvel ook schuldig aan.

Hebben jullie ook het interview gezien dat Ben Affleck had bij Jimmy Kimmel ter promotie van BvS?

https://www.youtube.com/watch?v=uP4d9YtzkXk
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Tanja
Berichten: 309
Lid geworden op: 06 nov 2012, 19:51
Gender: Trans MtF
Locatie: rotterdam

Re: Welke FILM, serie of docu heb je het laatst gezien?

Bericht door Tanja »

Via YouTube heb ik de film Carlotta gezien.
.

Based on the extraordinary life of the iconic Les Girls headliner and Australian transgender pioneer, Jessica Marais, stars as Carlotta. A universal story about identity, family, tolerance and acceptance, Carlotta lays bare the life of the confused teenager named Richard and his flight into the turbulence of the hedonistic sixties and seventies. Against the threat of criminal prosecution as well as social rejection, Carlotta emerges as the all conquering drag queen and performer.How many working class Balmain boys grow up to be showgirls? Not just any showgirl but a household name, a legend of Kings Cross, a daytime TV star, and a symbol of generational change. Spanning forty years, Carlotta is an uplifting celebration of finding your place in the world and making your mark against all odds

Ik vond het zeker de moeite waard
Waarom heb ik het mezelf zo moeilijk gemaakt?? Omdat ik waarschijnlijk een domme doos ben die het allemaal wel dacht te kunnen verdringen :fpalm:
Gebruikersavatar
Elise
Berichten: 916
Lid geworden op: 01 feb 2016, 14:01
Gender: Trans MtF

Re: Welke FILM, serie of docu heb je het laatst gezien?

Bericht door Elise »

Ik ga zaterdag naar deze film:



Kan niet wachten! :D
Gebruikersavatar
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: Welke FILM, serie of docu heb je het laatst gezien?

Bericht door Dieuwertje »

@Tanja,
Mooie film. Goed dat ik thuis zit te kijken ... zonder make-up. Zou een zootje geworden zijn.